"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-02-26' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

دادکان هم رفتن دایی را تایید کرد، آفتاب

آفتاب ـ حسن فتحی: عده ای انتقاد می کردند که چرا نوشته و گفته ایم دوران علی دایی به پایان رسیده و باید او به موزه سپرده شود.


آنها تصور می کردند که هدف و قصد ما از این نوشته ها تحقیر دایی ویا احیانا نادیده گرفتن تلاش های اوست در حالی که هیچ انسان منصفی را در ایران نمی توان یافت که منکر زحمات، تلاش ها و جایگاه او در فوتبال ایران باشد به طوری که بسیاری در جهان فوتبال ایران را با نام علی دایی می شناسند.

ولی آنها یک واقعیت را فراموش می کنند و یا این که تصور می کنند همه چیز ابدی و خلل ناپذیر است در حالی که باید به این مساله توجه کرد که پس از به پایان رسیدن دوران اوج، زمان افول فرا می رسد و کسانی که وقایع بین و زمان شناس هستند سعی می کنند در اوج خداحافظی کنند تا کسی افول وافت آنها را شاهد نباشد. اما از آنجا که دوران قهرمانی به مذاق بسیاری خوش می آید برخی تصور می کنند که همواره در اوج هستند و هیچ گاه دچار افول نمی شوند.

این مساله را در این سال ها درباره بسیاری شاهد بودیم که پس از سپری شدن دوران قهرمانی وارد فاز جدیدی شده اندکه از نمونه های بارز آن می توان به عابد زاده اشاره کرد. به همین دلیل سخن گفتن از افت و نزول یک قهرمان به منزله تضعیف و یا نادیده گرفتن زحمات و تلاش های او نیست. زیرا این از خصوصیات انسان هاست که زمانی جوان و نیرومند هستند و پس از ورود به میان سالی دچار نزول می شوند.

این وضعیت مدتی است که برای علی دایی پیش آمده ولی گویا او و یا اطرافیانش چنین تصوری را نداشته و تصور می کنند دایی می تواند همیشه در میدان حضوری موفق داشته باشد در حالی که با نگاهی به بازی های اخیر او در تیم ملی و صبا باتری این واقعیت آشکار می شود که دایی بنا به دلایلی افت محسوسی داشته است لذا باشگاه صبا بازی برای تقویت خط حمله خود به دنبال یک تهاجم است این وضعیت در تیم ملی هم به وجود آمده و در مسابقه با تیم ملی چین تایپه هم مشخص شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

زمزمه هایی که در این مدت درباره علی دایی وجود داشت این روزها شدت گرفته و به یکباره اعلام می شود که قرار است درباره علی دایی تصمیم گیری شود. عده ای ‌آن را پروژه عبور از دایی نامیده اند و گفته می شود آگاهان نزدیک به کادر فنی و فدراسیون فوتبال معتقدند دایی به زودی باید شرایط تازه ای را در تیم ملی تجربه کند. اگر او در طول جام جهانی روی نیمکت دیده نشد زیاد نباید تعجب کرد. کادر فنی به این نظر رسیده که با حضور دایی در خط حمله عملا 3 یا 4 بازیکن در جناحین و خط حمله هرز می روند. آن هم در سیستمی که برانکو قصد دارد در خط حمله فقط از یک نوک استفاده کند.

در ادامه می گویند: چندی قبل جلسه ای با موضوع علی دایی در دفتر دادکان برگزار شد تا رئیس فدراسیون در غیاب برانکو موافقت لازم را برای کادر فنی جلب کند تا در صورت لزوم این اتفاق رخ دهد. البته دادکان با همان خصوصیات اخلاقی خاص خودش بر حفظ حرمت دایی تاکید کرده تا وضعیت کاپیتان در ماه های آخر حضورش در تیم ملی به بحران کشیده نشود.

نام آن را نمی توان پروژه عبور از علی دایی گذارد بلکه باید آن را قدردانی از کسی به حساب آورد که برای فوتبال کشور زحمت کشیده ولی دورانش به پایان رسیده است همان گونه که دوران علی پروین، ناصر حجازی، عابدزاده، همایون بهزادی، اکبر افتخاری و ده ها چهره ارزشمند دیگر نیز که روزگاری در زمین چمن معجزه می کردند خاتمه یافت و آنها با کناره گیری در را به روی جوان تر ها گشودند.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-02-03' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» علي دايي مشاور تيم فوتبال دانشگاه آزاد اسلامي شد، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-01-17' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» علي دايي: كادر فني درباره حضورم در جام جهاني تصميم مي‌گيرد، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-12-23' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» علي دايي: نيازي به دلسوزي امثال اين آقا ندارم، گونش به بالا رفتن سطح فوتبال ايران كمك مي‌‏كند، ايلنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-12-12' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» دايى در گفتگو با "شرق": ما براى صعود به جام جهانى مى رويم، مكزيك از آلمان هم قوى تر است گروه سختى است اما...
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-11-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» مهاجمي كه تشنه‌ي گلزني است، علي دايي در سايت رسمي فيفا، ايسنا
دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/29007

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادکان هم رفتن دایی را تایید کرد، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016