"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-01-22' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

اول پرسپوليس و بعد تيم ملى، پاشازاده فردا با يك هدف به تهران مى آيد، شرق

شبكه خبر در آخرين بخش اخبار ورزشى جمعه شب خود از حضور مهدى پاشازاده مدافع سابق استقلال و تيم ملى در پرسپوليس خبر داد. حضور يك استقلالى در پرسپوليس اتفاق كم اهميتى محسوب نمى شود و به همين دليل ديروز خيلى ها با مهدى پاشازاده تماس گرفتند تا از چند و چون ماجرا باخبر شوند. كاپيتان سابق استقلال هم اكنون در عضويت تيم آدميرا واكر قرار دارد. او زياد تمايل نداشت تا در اين مورد صحبت كند هر چند كه به نوعى اين خبر را تاييد كرد: «قصد دارم چند ماه آينده را در ايران توپ بزنم و همه كارها را به مدير برنامه هايم واگذار كردم. در مورد تيم آينده ام هم مدير برنامه هايم اطلاعات بيشترى دارد.»پاشازاده در حالى اين صحبت ها را انجام داد كه در اردوى تيمش در اتريش به سر مى برد. قرار است اين تيم براى ادامه تمرينات خود امروز وارد دبى شود. اما مدير برنامه هايش در تهران حضور دارد و در حال انجام مذاكرات نهايى با تيم بعدى پاشازاده است. به نظر مى رسد او در نزديكى پرسپوليس قرار دارد: «در چند سال گذشته هميشه مربى تيم ملى به دليل اينكه بازى هاى پاشازاده را نمى ديد او را ناديده گرفته به همين دليل اين بازيكن قصد دارد در اين چند ماه باقيمانده به جام جهانى در ليگ ايران بازى كند تا برانكو بازى هاى او را از نزديك ببيند و در اين ميان استقلال و پرسپوليس گزينه هاى اصلى پاشازاده هستند.» مدير برنامه هاى پاشازاده علناً از پرسپوليس نام برد تا نشان دهد واقعاً خبرهايى است.حضور پاشازاده در دبى او را به مقصدش نزديك تر هم مى كند حتى شنيده مى شود او روز دوشنبه به تهران مى آيد تا تكليف خود را يكسره كند. اگر در روز دوشنبه شماره ۱۰ سابق استقلال را در تمرين پرسپوليس ديديد تعجب نكنيد چرا كه احتمال حضور پاشازاده در پرسپوليس به مراتب بيشتر از استقلال است. استقلال داراى بهترين خط دفاعى ليگ است و در پست دفاع هيچ كمبودى احساس نمى كند و نياز ندارد كه پاشازاده را به جمع خود اضافه كند اما در پرسپوليس شرايط متفاوت است. با توجه به مصدوميت باقرى و رهبرى فرد اين تيم با كمبود مدافع روبه رو شده و از طرفى خط دفاعى سرخ ها در اين فصل عملكرد مطلوبى نداشته به همين دليل چند هفته اى است كه مديران پرسپوليس به فكر جذب يك مدافع افتاده اند. در هفته گذشته «والتر آندروزويچ» مدافع كروات آدميرا در تمرينات پرسپوليس شركت كرد اما از سوى على پروين تاييد نشد و از ايران رفت تا پرسپوليس همچنان به دنبال يك مدافع باشد.از سوى ديگر خود پاشازاده هم بدش نمى آيد با پيوستن به پرسپوليس يا استقلال يك بار ديگر نام خود را در فوتبال ايران مطرح كند و شرايط را براى بازگشت مجددش به تيم ملى فراهم كند. پاشازاده يكى از بازيكنان موفق ايران در جام جهانى ۱۹۹۸ بود و پس از آن رقابت ها به لوركوزن پيوست اما از آن به بعد اين بازيكن با روزهاى خوب گذشته اش فاصله گرفت. حتى بازگشت او به استقلال هم چاره ساز نشد و پاشازاده به آن مدافع مطمئن سابق تبديل نشد. به هر حال حضور در جام جهانى آن قدر وسوسه كننده است كه اين بازيكن ۳۰ ساله هم هوس كرده يك بار ديگر شانس خود را براى حضور در تيم ملى امتحان كند. اين بازيكن چند سالى است كه در ليگ اتريش توپ مى زند و در اين سال ها مدعى بوده كه شايستگى دعوت شدن به تيم ملى را داشته اما برانكو او را ناديده گرفته و از اينكه مربى تيم ملى براى ديدن بازى هايش به اتريش نمى آمد گلايه مند است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احتمالاً انتقال پرسروصداى او به پرسپوليس بار ديگر او را در كانون توجه ها قرار مى دهد. آن موقع او براى مطرح شدن بيشتر به چند بازى خوب نياز دارد تا به هدفش نزديك شود، البته بعيد است كه نظر برانكو در مورد پاشازاده خيلى تغيير كند ولى همين حضور او در پرسپوليس مى تواند يك اتفاق جالب خبرساز در فوتبال ايران باشد. چند سالى است كه انتقال بازيكن بين دو باشگاه بسيار كم صورت مى گرفت. پس از اينكه هاشمى نسب از استقلال جدا شد و به پرسپوليس رفت و با انتقال خود آن همه جنجال به پا كرد هيچ بازيكنى مستقيما ً بين دو باشگاه رد و بدل نشدند. داود سيدعباسى و محمدرضا مهدوى استقلالى هايى بودند كه پس از جدايى از استقلال و حضور در تيمى ديگر نهايتاً راهى پرسپوليس شدند و پاشازاده هم قصد دارد چنين مسيرى را طى كند. از قرارداد پاشازاده با آدميرا واكر چند ماهى باقى مانده اما با توجه به اينكه مديران اين باشگاه اتريشى ايرانى هستند او براى گرفتن رضايتنامه و ملحق شدن به تيم دلخواهش مشكلى پيش روى خود نخواهد داشت. از طرفى از آنجا كه هدف پاشازاده براى انتقال به پرسپوليس مطرح شدن دوباره اش در فوتبال ايران است نه پول پرسپوليس مى تواند بدون دردسر پاشازاده را به خدمت بگيرد. هر چند كه خود بازيكن عنوان كرده هنوز هيچ توافقى صورت نگرفته و از هر دو تيم استقلال و پرسپوليس نام برده اما شواهد نشان مى دهد كه عكاسان مى توانند روز دوشنبه براى گرفتن عكس پاشازاده با پيراهن سرخ به ورزشگاه كارگران بروند.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-10-16' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» پيروزي تيم فوتبال آدميرا اتريش و گلزني پاشازاده، ايرنا
دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/28465

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اول پرسپوليس و بعد تيم ملى، پاشازاده فردا با يك هدف به تهران مى آيد، شرق' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016