"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-12-11' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

ايمان مبعلي در تلاش براي بازگشت به تيم ملي: ايران توانايي صعود از گروهش را دارد، ايسنا

- من و نكونام به اروپا مي‌رويم

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


هافبك جوان تيم ملي كشورمان گفت: ايران توانايي صعود از گروه خود را دارد.

ايمان مبعلي پس از قرعه‌كشي جام جهاني و تعيين تيم‌هاي هم‌گروه ايران به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: حريفان قدرتمندي در گروه ايران قرار دارند؛ بي‌ترديد مكزيك و پرتغال كار ايران را دشوار مي‌كنند؛ اما، با شناختي كه از تيم ملي كشورمان و بازيكنان اين تيم دارم، معتقدم، ما توانايي صعود از گروهمان را داريم.

وي افزود: رقابت در برخي گروه‌ها بسيار فشرده است و با توجه به حضور تيم‌هاي قدرتمند، در مجموع قرعه‌ي مناسبي نصيب ايران شد، البته بايد از شش ماه آينده بهترين استفاده را ببريم و با انجام ديدارهاي تداركاتي سطح بالا، با قدرت وارد جام‌جهاني شويم.

مبعلي كه مدتي است به تيم ملي دعوت نمي‌شود، در اين مورد نيز به ايسنا گفت: تمام تلاشم را انجام مي‌دهم تا بتوانم به تيم ملي بازگردم، به عنوان يك بازيكن، با جديت به تمرين و بازي ادامه مي‌دهم و در نهايت اين سرمربي تيم ملي است كه در مورد دعوت كردن از من تصميم‌گيري مي‌كند، در هر صورت بازي در جام جهاني بزرگ‌ترين افتخار و آرزوي يك بازيكن فوتبال است.

وي در مورد وضعيت تيم الشباب امارات نيز گفت: سه‌شنبه‌ي اين هفته ديدار دشواري را برابر الوصل كه فرهاد مجيدي را در اختيار دارد، خواهيم داشت كه بسيار سرنوشت‌ساز است.

بازيكن ايراني الشباب امارات افزود: تصور مي‌كنم حضور در ليگ امارات مي‌تواند براي من مفيد باشد، چرا كه مي‌توانم فوتبال خارج از ايران را تجربه كنم و آشنايي‌ام با زبان انگليسي را نيز افزايش دهم، در نهايت هدف اصلي من راه يافتن به فوتبال اروپا است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: تا زمان آغاز جام جهاني با الشباب قرارداد دارم و پس از آن اميدوارم كه با يكي از تيم‌هاي اروپايي به توافق برسم.

مبعلي در مورد حضور جواد نكونام در تيم الوحده نيز گفت: الوحده از تيم‌هاي خوب اماراتي است و با توجه به اين كه نكونام بازيكن با تجربه‌اي است، مي‌تواند در ليگ امارات موفق شود، البته معتقدم نكونام نيز به زودي از امارات به اروپا خواهد رفت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27882

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ايمان مبعلي در تلاش براي بازگشت به تيم ملي: ايران توانايي صعود از گروهش را دارد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016