"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-10-27' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Thursday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

تيم فوتبال آدميرا اتريش همچنان مي‌بازد، ايرنا


تيم فوتبال آدميرا نورديا

وين، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۸/۰۵‬
ورزشي. خارجي. اتريش
به رغم تلاش مديران، مربيان و بازيكنان تيم فوتبال "آدميرا نورديا" (آدميرا واكر سابق) انريش، اين تيم همچنان تجربه باخت به حريفان را تكرار مي كند و انتهاي جدول را در انحصار خود درآورده است.

تيم آدميرا از مديران فني و اجرايي ايراني (حشمت الله مهاجراني و خشايار محسني) و دو بازيكن ايراني (مهدي پاشازاده و محسن فرجي) و همچنين يك سهامدار عمده ايراني (مجيد پيشيار) برخوردار است.

اين تيم شب گذشته نيز در هفته شانزدهم مسابقات فوتبال جام باشگاه‌هاي برتر اتريش (بوندس ليگا) در مقابل تيم اف.ث سوپرفوند به ميدان رفت و با شكست دو بر يك تسليم شد تا سومين شكست متوالي را تجربه كند.

اين تيم از ‪ ۱۶‬بازي تنها دو برد، دو تساوي و ‪ ۱۲‬باخت در كارنامه خود دارد و با كسب تنها هشت امتياز روز به روز اميدهايش براي ماندگار در ليگ برتر رنگ مي‌بازد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ادامه مسابقات هفته شانزدهم جام قهرماني باشگاه‌هاي اتريش (بوندس ليگا) شب گذشته تيم اف.ث واكر تيرول در مقابل تيم ردبول سالزبورگ به ميدان رفت و با نتيجه سه بر صفر به پيروزي رسيد.

اشتورم گراتز و اف.كا آسترياماگنا نيز به نتيجه تساوي بدون گل دست يافتند، تيم پرطرفدار راپيد وين با نتيجه سه بر دو بر تيم ليبهر گ.آ.كا و تيم يوسكو ريد نيز با نتيجه سه بر دو بر تيم ماترزبورگ غلبه كردند.

در جدول رده‌بندي اين مسابقات تيم ردبول سالزبورگ با ‪ ۲۸‬امتياز از ‪۱۶‬ بازي در صدر جدول قرار دارد و تيمهاي اف.ث سوپرفوند و اف.كا آسترياماگنا هر دو با ‪ ۲۷‬امتياز از ‪ ۱۶‬بازي و با اختلاف گل زده به ترتيب در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند.

تيم فوتبال آدميرا نيز همچنان با هشت امتياز از ‪ ۱۶‬بازي در قعر جدول مسابقات بوندس ليگا اتريش قرار دارد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/26932

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم فوتبال آدميرا اتريش همچنان مي‌بازد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016