"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-09-16' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

زمان از دست رفته در بايرن، با زدن چند گل و يا برد تيمم در مونيخ، دوباره برايم بازگردانده نمي شود، گفتگوي سايت هاشميان با وحيد هاشميان

سايت اختصاصي وحيد هاشميان به بهانه ي رويارويي وحيد با تيم سابقش در ديدار هفته ي آينده بايرن - هانوفر و نيز حضور ديگر ملي پوش ايراني، علي کريمي، در اين ديدار، مصاحبه اي را با وحيد هاشميان ترتيب داده است که در ادامه مي آيد:

چهارمين بازي هانوفر، اولين پيروزي اين تيم در بوندسليگاي امسال و البته دومين پاس گل شما...

وحيد هاشميان: سه بازي قبلي تيم ما مساوي شده بود و با توجه به اين که اين ديدار را در خانه برگزار مي کرديم، توانستيم به 3 امتياز بازي برسيم. اما اگر فرانکفورت از موقعيتهايش استفاده مي کرد کار ما براي پيروزي سخت مي شد، در مجموع با اين پيروزي به مکان ششم جدول رفتيم که جايگاه خوبي ست.

بازيکنان هانوفر ارزش پاسهاي فوق تصور وحيد هاشميان را نمي دانند و به نظر مي رسد هانوفر به دو وحيد احتياج دارد. يکي پاسور و ديگري گلزن. وحيد گلزن را چه هنگام خواهيم ديد؟

وحيد هاشميان: سيستم دفاعي تيم، کار ما را در گلزني سخت کرده است. در اين سيستم دو مهاجم بايد در هنگام دفاع تا نيمه هاي زمين باز گردند و با توجه به اينکه هافبک بازيسازي در پشت دو مهاجم قرار ندارد، کار مهاجمان براي گلزني سخت شده است. ولي اميدوارم...

هانوفر اين هفته برابر بايرن در آليانز به ميدان مي رود، فکر مي کيند اولين شکست هانوفر در اين فصل مقابل تيم قدرتمند مونيخي رقم بخورد؟

وحيد هاشميان: تيم بايرن در خانه همواره هجومي و قدرتمند است و اين کار تيم ما را در اين ديدار بسيار سخت مي کند. ولي سعي مي کنيم که بتوانيم بهترين نمايش خود را در مقابل اين تيم انجام دهيم.

آقاي هاشميان، در ديدار آليانز شما نيز يکي از اميد هاي گلزني بازي به شمار مي آييد. به شادماني پس از گل انديشيده ايد؟ بگذاريد واضح تر بگويم، کدام نوع شادماني را پس از گل احتماليتان در مونيخ مي پسنديد؛ شادماني آرام هميشگي، شادماني با طعم انتقام يا شادماني با احترام به تيم سابقتان...

وحيد هاشميان: همانطور که ارزش امتياز اين ديدار براي تيمم به مانند ساير ديدار ها ست، ارزش اين ديدار براي من نيز همانند ديدار هاي ديگر اين فصل است و من حرکتي غير عادي براي لحظات پس از پيروزي تيم و يا گلزني در اين ديدار، در ذهنم مجسم نمي کنم و به اين موارد نيز فکر نخواهم کرد. من تنها به يک بازي خوب در حد توانم و براي تيمم مي انديشم. زمان از دست رفته در بايرن، با زدن چند گل و يا برد تيمم، دوباره برايم بازگردانده نمي شود.

شما يکي از زيباترين گلهاي مسابقات مقدماتي جام جهاني را با پاس کريمي در ديدار با ژاپن به ثمر رسانديد. در ديدار آليانز براي اولين بار کريمي و شما در دو تيم مختلف مقابل هم قرار مي گيريد. ديدار آليانز به سبب اين ويژگي نيز براي تماشاگران ايراني جذاب است...

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وحيد هاشميان: مسلمآ اين رويارويي براي تماشاگران ايراني جذابيت خواهد داشت ولي باز هم مي گويم که اين ديدار براي من به مانند ساير ديدارهاي بوندسليگاست.

پس از نمايش خيره کننده ي کريمي در باي آرنا، بازي کريمي به تدريج با افت مواجه شد و او پس از 3 هفته حضور در ترکيب ثابت بايرن، امشب و در اولين ديدار اين تيم در ليگ قهرمانان، بر نيمکت ذخيره ها خواهد نشست. آيا او شانسش را در بايرن از دست داده است؟

وحيد هاشميان: تيم بايرن بازيکنان زيادي دارد و نيز اين تيم بايد در يک فصل بازي هاي بسياري را انجام دهد و مسلمآ ماگات اين تعداد بازي را بين بازيکنانش تقسيم خواهد کرد. نيمکت نشيني علي از ارزش کار عالي او را در هفته هاي اول کم نمي کند و به نظر من ماگات باز هم به علي شانس خواهد داد.

از برانکو و تيم ملي نيز صحبت کنيم، اين روزها انتقادات فراواني بر سيستم و نحوه ي بازي تيم او وارد مي شود؛ شما، رحمان رضايي و کاپيتان تيم ايران، علي دايي، جزو تنها نفراتي از بازيکنان تيم ملي هستيد که به طور رسمي در مقابل اين انتقادات از برانکو دفاع مي کنيد. آيا شما برانکو را بهترين گزينه براي نشستن بر نيمکت ايران در جام جهاني مي دانيد؟

وحيد هاشميان: من نظرم اين است که انتقاد بايد منطقي، بدون غرض ورزي و به دور از احساسات باشد؛ وگرنه من از هيچ کس که جايز انتقاد باشد دفاع نمي کنم و نخواهم کرد، و هميشه بر اين باورم که مي توان با انتقادات صحيح مشکلات را از بين برد و حل کرد.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-09-22' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» يك اپسيلون تا نيمكت! درباره بازی های وحيد هاشميان در هانوفر، ايران ورزشي و فارس
Copyright: gooya.com 2016