"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-09-14' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

العين - پاس؛ امشب در ورزشگاه القطاره، ايران ورزشي و خبر ورزشي

حمله مردان دنيزلى به فاتح آسيا


ايران ورزشى- پاس نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا امشب در ورزشگاه القطاره امارات به مصاف العين مى رود تا شانس اش را براى رسيدن به فينال بازيها افزايش دهد.


پاس كه پيش از اين يك بار در سال ۱۹۹۲ قهرمان آسيا شد پس از ۱۴ سال اين شانس را دارد تا بار ديگر به قهرمانى آسيا برسد. امشب و در بازى رفت مرحله يك چهارم نهايى پاس به مصاف العين مى رود. اين تيم كه در مرحله قبلى با پشت سر گذاشتن نمايندگان عراق، اردن و قطر به جمع ۸ تيم برتر آسيا رسيد در اين مرحله به مصاف العينى مى رود كه در مرحله مقدماتى ديگر نماينده ايران، سپاهان را حذف كرد.
العين حريف شناخته شده اى براى فوتبال ايران است و هرچند در يكى، دو سال گذشته موفق شده استقلال و سپاهان را در ورزشگاه خانگى اش حذف كند اما تيم هاى ايرانى از بازى در ورزشگاه القطاره خاطرات خوشى دارند. پيروزى شيرين استقلال در سال ۱۳۷۸ با تك گل عليرضا اكبرپور كه اين تيم را به جمع چهار تيم برتر آسيا رساند و پيروزى هاى تيم ملى در اين شهر در مسابقات جام ملت هاى آسياى ۱۹۹۶ شب هاى به ياد ماندنى فوتبال ايران در ورزشگاه القطاره بودند و امشب پاس به ميدان مى رود تا شب باشكوه ديگرى را در القطاره براى فوتبال ايران رقم بزند. پاس در دو هفته گذشته تمرينات ويژه اى براى بازى با العين انجام داده است. مصطفى دنيزلى پس از تماشاى بازيهاى فصل گذشته العين در ليگ قهرمانان و بازيهاى اين تيم با سپاهان، دو هفته قبل به ايتاليا رفت و مسابقه العين و آث رم را تماشا كرد.
او پس از آناليز بازيهاى العين برنامه هاى تاكتيكى ويژه اى براى ديدار با اين تيم در نظر گرفته است. مهم ترين ويژگى بازى امشب پاس يارگيرى نفر به نفر با سه بازيكن خطرناك العين در خط حمله است. امشب به احتمال زياد احمد كاظم جلوتر از سه مدافع ديگر پاس مأمور مستقيم سوبيت خاطر هافبك نفوذى شماره ۲۴ العين است و هادى شكورى و بيژن كوشكى هم وظيفه يارگيرى با كارلوس ته خارا و امانوئل انوكاشى را دارند. عقب تر از اين سه مدافع هم محمد نصرتى رهبر خط دفاعى پاس است.
پاس در هفته گذشته بازى زمينى را خيلى خوب تمرين كرده است و هر بار كه در تمرينات ياران سبزپوش از توپ هاى بلند استفاده مى كردند با چهره خشمگين دنيزلى روبرو مى شدند. به نظر مى رسد بازيكنان پاس امشب زمانى كه صاحب توپ مى شوند با استفاده از پاس هاى كوتاه، عمق دفاع العين را نشانه مى گيرند. جايى كه آرش برهانى و ميثم منيعى دو مدافع كند به نام هاى فهد على و حميد فاخر را پيش رو دارند. دنيزلى پس از تماشاى بازيهاى العين تغييرى عجيب در تركيب تيمش به وجود آورد. او پس از اينكه كم تحركى مدافعان العين را ديد ميثم منيعى را از پست پيستون چپ به خط حمله برد تا با استفاده از تكنيك و سرعت بالاى اين بازيكن بتواند بهتر و سريع تر از خط دفاع العين عبور كند.
اما جنگ تن به تن كيانوش رحمتى و جواد نكونام با كارلوس آلبرتو بلانكو هافبك پانامايى العين هم صحنه هاى جذابى را مى تواند در اين بازى ايجاد كند. نكونام امشب كمى جلوتر از كيانوش رحمتى وظيفه توپ سازى براى مهاجمان پاس را دارد و كيانوش هم بايد جلوى بازيسازى بلانكو را در ميانه ميدان بگيرد.
در دو جناح زمين هم براى پاس جواد شيرزاد و عيسى ترائوره وظيفه دارند با جمع شدن در نيمه زمين خودى اجازه پيشروى را به دو مدافع چپ و راست العين بدهند تا در ضدحمله ها با غيبت اين دو نفر چهار مهره هجومى پاس يعنى نكونام، رحمتى، منيعى و برهانى تنها سه نفر از بازيكنان العين را پيش رو داشته باشند.
اگر شيرزاد و عيسى وظيفه اى را كه بر عهده دارند به خوبى انجام دهند و احمد كاظم هم در مركز ميدان سوبيت خاطر را از جريان بازى خارج كند، پاس شب سختى برابر العين ندارد.
مصطفى دنيزلى هم در تمرينات اين هفته پاس با شناخت از نوع بازى العين تلاش زيادى داشت تا بازيكنانش بتوانند شيوه بازى كردن مقابل العين را ياد بگيرند.دنيزلى در تمام هفته با اطمينان از موفقيت تيم اش در جواب خبرنگاران درباره بازى با العين مى گفت: «حريف خطرناكى است اما ما شيوه شكست العين را خوب بلديم.»
تركيب احتمالى پاس:
حسن رودباريان
هادى شكورى - محمد نصرتى - بيژن كوشكى - احمد كاظم
جواد شيرزاد - كيانوش رحمتى - جواد نكونام - عيسى ترائوره
ميثم منيعى - آرش برهانى

تركيب احتمالى العين:
وليد سالم
جمعه خاطر - فهد على- حميد فاخر- على مهدى
كارلوس آلبرتو بلانكو- غريب حارب- سوبيت خاطر- رامى سلام
كارلوس ته خادا- امانوئل انوكاش
--------------------------------

دروازه بان، پاشنه آشيل «بنفش ها» است

العين در انديشه پرش از مانع پاس

امير صدرى
العين تيم ناشناخته اى براى ايرانى ها نيست. در سال هاى اخير استقلال و سپاهان در مقابل اين تيم اماراتى بازى كرده اند و هر دو هم نتيجه را (البته در مجموع نتايج گروهى) به اين حريف واگذار كرده اند.
العين پرافتخارترين تيم امارات و پرافتخارترين باشگاه عرب _ آسيايى محسوب مى شود، گر چه عناوين قهرمانى داخلى الاتحاد و الهلال عربستان بيشتر از العينى ها است اما يك بار قهرمانى در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا و كسب عنوان قهرمانى مسابقات جام باشگاه هاى عرب باعث شده است كه العين از تيم هاى مشهور عربستانى فاصله بگيرد.
تيم العين متعلق به شهر العين است، شهرى در فاصله صد كيلومترى دبى كه از لحاظ جمعيت چهارمين شهر بزرگ امارات متحده عربى محسوب مى شود، اما معروف است كه العينى ها فوتبالى ترين مردم امارات هستند و تعصب بسيارى هم روى تيم خود دارند، در واقع «بنفش پوشان» (لقب العينى ها) بيشترين تعداد تماشاگر را در بازيهاى خانگى خود در ليگ امارات دارند و از اين لحاظ در تاريخ اين كشور ركورددار هستند. العينى ها پس از آنكه با برونو متسو قهرمان ليگ قهرمانان قاره شدند تمايل داشتند تا متسو را حفظ كنند اما مرد فرانسوى قبول نكرد و از اين تيم جدا شد، پس از متسو همطونش آلن پرين مرد اول فنى باشگاه شد، اما او هم زياد در اين باشگاه نماند و به پورتس موث انگليس رفت تا ميلان ماچالا سرمربى العين شود، مردى كه در تمام آسيا به عنوان يك تكنيسين فنى فوتبال شهرت دارد و در كارنامه اش سابقه مربيگرى تيم هاى ملى عربستان، كويت و عمان به چشم مى خورد، ماچالا تيم قدرتمندى ساخته است كه سال گذشته در مسابقه ليگ نايب قهرمان و در مسابقات جام حذفى قهرمان شد و از دور مقدماتى مسابقات ليگ قهرمانان هم صعود كرد.
العين نسبت به تيمى كه چند ماه قبل دوبار مقابل سپاهان اصفهان قرار گرفت سه تغيير عمده كرده است، در واقع اين تيم سه بازيكن خارجى خود را از دست داد و سه بازيكن ديگر جانشين آنها كرد. بوبكر سانوگو مردى كه هم به استقلال و هم به سپاهان گل زده بود پس از چهار فصل حضور موفق در العين از اين تيم جدا شد و به كايزرسلاترن آلمان (تيم فريدون زندى) پيوست. اديلسون مهاجم برزيلى و يكى از اعضاى تيم برنده جام جهانى ۲۰۰۲ هم پس از يك سال حضور در امارات ترجيح داد به كشورش برگردد. احمد سعيد بازيكن ملى پوش عمانى هم پس از يك فصل حضور ناموفق در اين تيم به كشورش برگشت. العينى ها جاى اين سه بازيكن جدا شده را با يك نيجريه اى و دو پانامايى پر كردند. آنو كاشى مهاجم فصل قبل الجزيره كه عنوان بهترين مهاجم ليگ امارات در سال گذشته را كسب كرده بود، كارلوس تاخه را ملى پوش پاناما كه در مسابقات جام گلدكاپ ناحيه كونكاكاف سال گذشته پديده مسابقات شده بود و كارلوس آلبرتو بلانكو بازيساز پاناما در ميانه ميدان سه بازيكن جديد العين هستند.
ميلان ماچالا تيم اش را در ماه هاى اخير با دو تركيب ۲-۵-۳ و ۲-۴-۴ به ميدان فرستاده، اما به نظر مى رسد در بازى با پاس او با شيوه تهاجمى تر ۲-۴-۴ تيم اش را آرايش دهد.
در درون دروازه وليد سالم و معتاز عبدالله دو دروزاه بانى هستند كه براى پوشيدن پيراهن شماره يك العين رقابت مى كنند، هر دوى اين دروازه بانان در معيارهاى فوتبال امارات دروازه بان هاى شاخص محسوب مى شوند و هر دو سابقه ايستادن درون دروازه تيم ملى امارات را دارند اما اين مسأله باعث نمى شود كه اين دو را فاقد نقطه ضعف بدانيم. در واقع دروازه بان هاى العين پاشنه آشيل تيمشان محسوب مى شوند و ماچالا در فصل گذشته بارها از آنها انتقاد كرد و حتى يك بار متذكر شد كه قانون منع استفاده از دروازه بان هاى خارجى در تيم هاى اماراتى يك قانون اشتباه است! هر دو دروازه بان العين نسبتاً كوتاه قامت، با سرعت رفلكس پايين هستند و براى خروج از دروازه شجاعت لازم را ندارند. سانترهاى سريع با ارتفاع نه چندان زياد قطعاً اين دروازه بان ها را به اشتباه وا مى دارد.
دفاع العين توسط فهد على (شماره ۱۹) رهبرى مى شود يك ليبرو قد بلند، خشن و باهوش كه در زمان هجوم به خوبى به ساختار تهاجمى تيم اضافه مى شود. فهد على كه بازيكن ثابت تيم ملى امارات در قلب دفاع است در مواجهه با بازيكنان فيزيكى و قد بلند مشكلى ندارد اما سرعت و تكنيك بازيكنان خلاق، او را دچار مشكل مى كند. حميد فاخر، جمعه خاطر و على مصارى (يا جمعه عبدالله) بازيكنان ديگر ساختار دفاعى العين هستند كه گاه با سه مدافع ميانى و دو پيستون و گاه با دو مدافع كنارى و دو مدافع ميانى بازى مى كند. گر چه قدرت بدنى اين بازيكنان نسبت به معيارهاى فوتبال امارات (و حتى آسيا) در حد بسيار خوبى است اما به هر حال همه اين نفرات مشكلات تكنيكى و فنى دارند و توان مشاركت آنها در حركات رو به جلو تيم زياد بالا نيست، در ميان اين نفرات حميد فاخر كه سرزن و شوتزن است پس از فهد على شاخص ترين بازيكن العينى ها محسوب مى شود كه احتمالاً مهار آرش برهانى به او سپرده مى شود.
در خط ميانى، ماچالا چند بازيكن مصدوم دارد سلطان راشد بازيكن قديمى تيم ملى امارات قطعاً به بازى با پاس نمى رسد، وضعيت غريب حارب پديده جديد فوتبال امارات و شهاب احمد هم مشخص نيست و در واقع ماچالا در اين ناحيه با كمبود نفر روبرو است. ماچالا كه تاكنون نتوانسته در يك بازى نود دقيقه اى از كارلوس آلبرتو بلانكو پانامايى استفاده كند احتمالاً مركز زمين خود در بازى با پاس را به او و سوبيت خاطر مى سپرد، دو بازيكنى كه در سطح فوتبال امارات (و حتى آسيا) بازيكنانى شاخص محسوب مى شوند. سوبيت خاطر بازيكن سال گذشته فوتبال امارات و بازيكنى كه حتى صحبت پيوستن او به تيم بازل سوييس بود يك هافبك طراح و بازيساز كامل است، يك پاسور مسلط و فنى كه موتور محركه تيم است و تمام حملات العين توسط او طراحى مى شود سوبيت خاطر يك ضربه آزاد زن حرفه اى است كه فصل گذشته در مسابقات ليگ امارات شش گل روى ضربات آزاد به ثمر رساند. آلبرتو بلانكو هم يك بازيكن فيزيكى، توپ گير و پاسور است كه احتمالاً پشت سر سوبيت خاطر بازى مى كند. غريب حارب اگر از مصدوميت خلاص شود نفر سمت راست خط ميانى العين است. اين بازيكن جوان ارسال هاى خوبى از كناره ها دارد. رامى سلام هم احتمالاً هافبك چپ العينى هاست يك بازيكن تهاجمى كه در حمله بيشتر از دفاع شركت مى كند و معمولاً هم تعويض مى شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خط حمله العين برگ برنده تيم اماراتى محسوب مى شود اما نوئل آتوكاشى نيجريه اى بهترين گلزن فصل قبل امارات كه يك بازيكن فيزيكى سرزن و بسيار گلزن است و كارلوس تاخه دا پانامايى هم يك بازيكن تكنيكى شوتزن و سريع است، اين دو گرچه تاكنون نود دقيقه كامل در كنار هم بازى نكرده اند اما با توجه به توانايى هاى فردى شان مى توانند پاس را بسيار اذيت كنند.
تماشاگران متعصب العين اميدوارند كه ماچالا پس از مسو بتواند دومين جام قهرمانى آسيا را براى باشگاه و شهرشان به ارمغان بياورد اما آنها مى دانند كه پاس مشكل ترين مانع آنها در راه كسب اين عنوان است.
-----------------------------------------

خبر ورزشي:

دوئل‌ ديدنى‌ دنيزلى‌ و ماچالا عبور قطار پاس‌ از تونل‌ القطاره!

پاس‌ در حال‌ حاضر يکى‌ از بهترين‌ تيم‌هاى‌ ايران‌ است. تيمى‌ که‌ در همين‌ 2 هفته‌ اول‌ ليگ‌ 6 امتياز کسب‌ کرده‌ و فوتبال‌ خوب‌ و روانى‌ را هم‌ به‌ معرض‌ نمايش‌ گذاشته‌ است. درچنين‌ شرايطى‌ العين‌ بايد تيمى‌ بدشانس‌ باشد که‌ در يک‌ چهارم‌ نهايى‌ سوپرجام‌ آسيا حريف‌ پاس‌ شده‌ است. به‌ خصوص‌ از اين‌ نظر که‌ بازى‌ رفت‌ در امارات‌ است‌ و پاس‌ فرصت‌ دارد چهارشنبه‌ آينده‌ در تهران‌ کار العين‌ را يکسره‌ کند.
قبل‌ از بازى‌ امشب‌ دنيزلى‌ و ماچالا هردو با قاطعيت‌ از پيروزى‌ تيمشان‌ صحبت‌ کرده‌اند ولى‌ به‌ هر حال‌ بايد ديد در ميدان‌ عمل‌ چه‌ اتفاقاتى‌ رخ‌ مى‌دهد. العين‌ نسبت‌ به‌ ساير تيم‌هاى‌ اماراتى‌ تماشاگران‌ زيادى‌ دارد و مسلماً‌ در ورزشگاه‌ القطاره‌ با تمام‌ وجود به‌ دنبال‌ پيروزى‌ خواهد بود اما پاس‌ هم‌ از يک‌ مربى‌ باهوش‌ بهره‌ مى‌برد و نفراتى‌ دارد که‌ تجربه‌ بازى‌ مقابل‌ تماشاگران‌ حريف‌ را دارند. همين‌ هفته‌ گذشته‌ پاس‌ در برابر 40 هزار تماشاگر استقلالى‌ امتحان‌ خوبى‌ پس‌ داد و مسلماً‌ جو ورزشگاه‌ القطاره‌ هم‌ براى‌ پاس‌ بدتر از ورزشگاه‌ آزادى‌ نخواهد بود.
-------------------------

ماچالا: 3 موشک‌ براى‌ پاس‌ کنار گذاشته‌ام‌

ميلان‌ ماچالا، سرمربى‌ تيم‌ العين‌ امارات‌ در خصوص‌ بازى‌ تيمش‌ برابر پاس‌ تهران‌ به‌ شبکه‌ تلويزيون‌ ابوظبى‌ اسپورت‌ گفت: اردوى‌ بسيار عالى‌ و مفيدى‌ در اسپانيا برگزار کرديم‌ و در آنجا بازيکنان‌ ذخيره‌ تيم‌ به‌ قدرى‌ خوب‌ کار کردند که‌ در حال‌ حاضر من‌ در تيم‌ خودم‌ بازيکن‌ اصلى‌ و ذخيره‌ ندارم‌ و تمامى‌ آنان‌ در يک‌ سطح‌ هستند. وى‌ افزود: از همه‌ لحاظ‌ آماده‌ شکست‌ دادن‌ پاس‌ هستيم‌ و 3 موشک‌ براى‌ آنها در نظر گرفته‌ام.
---------------

خبر خوش‌ براى‌ پاسى‌ها سنگربان‌ اصلى‌ العين‌ بازى‌ نمى‌کند

بازيکنان‌ پاس‌ پس‌ از برگزارى‌ تمرين‌ عصر ديروز خود در العين‌ خبر خوشحال‌کننده‌اى‌ شنيدند.
براساس‌ اعلام‌ باشگاه‌ العين، سنگربان‌ شماره‌ يک‌ اين‌ تيم‌ به‌ واسطه‌ داشتن‌ کارت‌ زرد نمى‌تواند در بازى‌ رفت‌ مقابل‌ پاس‌ به‌ ميدان‌ بيايد. البته‌ او در جريان‌ تمرينات‌ نيز مصدوم‌ شده‌ و همين‌ مسأله‌ حضور او را در بازى‌ برگشت‌ هم‌ در پرده‌ ابهام‌ قرار داده‌ است.
جالب‌ است‌ بدانيد خبرنگاران‌ اماراتى‌ دروازه‌بان‌ دوم‌ العين‌ را بسيار پايين‌تر از مرد شماره‌ يک‌ اين‌ تيم‌ مى‌دانند و از حضور او در ترکيب‌ ثابت‌ تيمش‌ ابراز نگرانى‌ کرده‌اند زيرا اين‌ سنگربان‌ تاکنون‌ هرگز مسابقات‌ بزرگ‌ را تجربه‌ نکرده‌ است‌ و همين‌ مسأله‌ مى‌تواند برگ‌ برنده‌ پاسى‌ها در بازى‌ امشب‌ باشد تا با اتکا بر اشتباهات‌ دروازه‌بان‌ ذخيره‌ العين‌ با دست‌ پر به‌ تهران‌ بازگردند.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-10-19' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» مصطفي دنيزلي در گفتگو با ايران ورزشی: در بين مردم ايران احساس مى كنم كه انگار در كشور خودم هستم
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-10-13' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» العين و الاتحاد ديدار پاياني فوتبال باشگاه‌هاي آسيا را برگزار مي‌كنند، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-09-28' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» پيروزی پر گل العين امارات و الاتحاد عربستان بر حريفان چيني و کره جنوبي در نيمه نهايي ليگ قهرمانان فوتبال آسيا، ايپنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-09-24' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» فوتبال ليگ برتر: تيم پاس با برد مقابل ملوان به رده دوم جدول صعود كرد، دنيزلي: نشان داديم در پاس زندگي جريان دارد، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-09-22' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» نتايج ديگر مسابقات مرحله يک چهارم نهائي ليگ قهرمانان آسيا: صعود شنژن چين و بوسان کره جنوبي، ايپنا
دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/26157

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'العين - پاس؛ امشب در ورزشگاه القطاره، ايران ورزشي و خبر ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016