"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-07-25' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

اولين گل نويدكيا با پيراهن بوخوم، ايران ورزشي

محرم نويدكيا


امير صدرى
محرم نويدكيا با پيراهن بوخوم اولين گلش را به ثمر رساند.
نويدكيا كه آرام آرام در بازيهاى دوستانه و تداركاتى بوخوم در تركيب اين تيم قرار مى گيرد در بازى دوستانه مقابل بوروسيا وپرتال كه در دسته سوم آلمان بازى مى كند ۹۰ دقيقه بازى كرد و گل اول تيمش را هم به ثمر رساند. در اين بازى كه پنجمين بازى تداركاتى بوخوم بود چينا برزيلى به همراه نويدكياى ايرانى و داريوژ ووژ و توماس زدبل چهار چهره سرشناس مردان ميانى اين تيم بودند. در گزارش سايت رسمى بوخوم آمده است:«مارسل وست يك بار ديگر چهره هاى جديد و تركيب هاى متفاوت را آزمايش كرد. او براى اولين بار از دن هوت در خط حمله استفاده كرد و در درون دروازه هم به اسكوينسن و رنو هر كدام يك نيمه بازى داد. در خط ميانى هم او براى اولين بار از تركيب نويدكيا و ووژ درمركز استفاده كرد. بازيكن ايرانى كه بسيار آماده نشان مى داد اولين گل بازى را در اولين حادثه آن رقم زد. در دقيقه يازدهم بازى ارسال چينا از راست، پشت محوطه جريمه به نويدكيا رسيد تا او با يك ضربه فنى دروازه حريف را باز كند.»

محرم نويدكيا

نويدكيا در نيمه اول اين بازى يك بار ديگر در موقعيت گلزنى قرار گرفت، اما ضربه او در دقيقه چهلم بازى و پس از همكارى خوب بازيكنان بوخوم از چند سانتيمترى تير افقى دروازه حريف به خارج رفت. نيمه دوم اين بازى با گل گنزلر براى ميزبان شروع شد اما در آخرين دقايق ديابانگ موفق شد با گلزنى خود نتيجه را ۲-۱ به نفع بوخوم رقم بزند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مارسل وست سرمربى بوخوم پس از اين بازى گفت:«اين يك آزمايش بسيار خوب براى ما بود. در اين بازى ما بسيارى از بازيكنانمان را آزمايش كرديم كه از ميزان آمادگى آنها راضى بودم. اما بايد بگويم كه ما در زمان حمله اشتباهات زيادى داشتيم و بسيار آسان توپ را از دست مى داديم. ما همچنين در استفاده از فرصت هاى خود ضعيف بوديم. آسيب ديدگى ون هوت آن قدر مهم نيست كه ما را ناراحت كند اما بايد بگويم كه از بازى مردان ميانى خود به خصوص در نيمه اول راضى بودم. ووژ، چينا، نويدكيا و زدبل به خوبى توانستند كنترل بازى را در دست بگيرند...»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25877

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اولين گل نويدكيا با پيراهن بوخوم، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016