"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-07-23' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

فضاي سخت "آدميرا واكر" در حرف هاي خداداد عزيزي و مهدي پاشازاده، ايسنا

عزيزي و پاشازاده

خداداد عزيزي:
شرايط آدميرا واكر خسته كننده شده است

* از قرارداد با اين تيم ناراضي‌ام
* متاسفم! فدراسيون براي صدورITC پانزده هزار دلار گرفته است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


بازيكن ايراني تيم فوتبال آدميرا واكر اتريش گفت: شرايط موجود در باشگاه خسته‌ام كرده و از اين كه با اين تيم قرارداد بستم ناراضي‌ام.

خداداد عزيزي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: متاسفانه اوضاع مناسبي در باشگاه آدميرا حاكم نيست و به شخصه از امضاي قرارداد با اين تيم راضي نيستم چرا كه آنها به هيچ وجه به تعهدات خود پايبند نيستند.

وي آدميرا را تيمي آماتور ارزيابي كرد و گفت: آنطور كه بايد و شايد شرايط در اين باشگاه مناسب نيست و بازيكن نمي‌تواند تمركز لازم را براي ارايه‌ي توانايي‌هاي خود داشته باشد. اين تيم حرفه‌اي نيست و افكاري آماتور بر آن حاكم است. در فوتبال حرفه‌اي باشگاه ملزم به انجام تعهدات خود است اما اين اصول اوليه در آدميرا مشاهده نمي‌شود.

عزيزي مشكلات ايجاد شده براي بازيكنان ايراني را به دلايل غير فني نسبت داد و گفت: آدميرا مشكل مالي دارد و به همين دليل آنها نتوانسته‌اند به تعهدات مالي خود پايبند باشند. در اين تيم مشكلات و جر و بحث‌هايي ميان مربي و رييس باشگاه و آقاي مهاجراني ايجاد شده كه اين در وضعيت بازيكنان ايراني تاثير منفي داشته است.

وي ادامه داد: مشكلات از زماني شروع شد كه مربي بر خلاف توافقات با مدير فني بازيكناني را جذب كرد كه هيچ كدام با اهداف باشگاه سازگار نبودند. در اين بين ما (بازيكنان ايراني) بيش از همه متضرر شديم و با اين شرايط من حال انجام هيچ كاري را در اتريش ندارم و متاسفانه در اين وسط از ما گروكشي كرده‌اند. در آدميرا جنگ قدرت بين دو گروه ايجاد شده و هر كس قدرت بيشتري داشته باشد در اين جنگ پيروز خواهد شد.

آدميرا واكر

عزيزي در مورد قرارداد خود با اين تيم اتريشي به خبرنگار ايسنا گفت: فعلا يك سال قرارداد دارم اما در شرايط فعلي با صحبت‌هايي كه با آقاي مهاجراني انجام داده‌ايم فعلا تا آرام شدن اوضاع صبر خواهيم كرد و هم اكنون تنها اميدواريم!

وي همچنين افزود: هيچ بازيكني نبايد براي حضور در تيم ملي طلبكار باشد اما من به عنوان بازيكن چند سال در اين تيم بودم اما متاسفانه فدراسيوني كه مدعي پول‌دار بودن است براي صدور كارت ITC من پانزده هزار دلار پول درخواست كرد و اين جاي تاسف دارد.

وي ادامه داد: همه مي‌دانند كه رابطه‌ام با فدراسيون خوب نيست و به همين دليل موقع پاداش دادن كه مي‌شود همه يادشان مي‌رود كه خداداد هم زماني در تيم ملي بود.

عزيزي خاطرنشان كرد: صحبت من اين نيست كه چرا پاداش به من ندادند بلكه منظورم اين است كه با چه دليلي اين پانزده هزار دلار را از من گرفته‌اند.
-------------------------------------------

مهدي پاشازاده:
فضاي سختي در آدميرا ايجاد شده است

* امكان بازگشتم به ايران وجود دارد

مهدي پاشازاده

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


مدافع ايراني تيم فوتبال آدميرا واكر اتريش گفت: با تخلفاتي كه در باشگاه ايجاد شده، فضاي بسيار سختي براي ما به وجود آمده است.

مهدي پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: پيش از شروع فصل با صحبت‌هايي كه انجام شد قرار بود كه تيم قدرتمندي را در اين فصل تشكيل دهيم اما بر خلاف توافقاتي كه انجام شده بود سرمربي تيم، چهارده، پانزده بازيكني را جذب كرد كه هيچ كدام با نفرات مدير فني تيم همخواني نداشت و اين مساله باعث جر و بحث‌هايي در باشگاه شد.

وي افزود: به هيچ عنوان نظرات آقاي مهاجراني در باشگاه اعمال نشده است و در اين ميان بازيكنان ايراني در آن بلاتكليف هستند و با توجه به صحبت‌هايي كه با مهاجراني انجام داده‌ايم قرار شده كه تا دو هفته منتظر باشيم تا شايد شرايط مناسب‌تري در باشگاه حاكم شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پاشازاده در خصوص موارد اختلاف در باشگاه و تخلفات صورت گرفته به خبرنگار ايسنا گفت: نمي‌توانم در اين باره بيشتر توضيح دهم. تنها مي‌توانم بگويم كه بازيكناني كه قرار بود به آدميرا بپيوندند نيامدند و مربي بازيكنان جديدي را سر خود جذب كرد كه اين مساله باعث خورده شدن پول‌هاي بسياري در باشگاه شده است.

پاشازاده درباره‌ي آينده‌ي خود و امكان بازگشت به ايران تصريح كرد: در فوتبال همه چيز امكان‌پذير است اما راجع به بازگشت به ايران هنوز فكر نكرده‌ام چرا كه هنوز قراردادم با آدميرا ادامه دارد اما اگر بتوانم در صورت مساعد نشدن اوضاع رضايت‌نامه‌ام را بگيرم امكان همه چيز و حتي بازگشتم به ايران وجود دارد.

گفنتي است در دو بازي گذشته‌ي آدميرا واكر، سه بازيكن ايراني اين تيم حتي در ليست ذخيره‌ها نيز حضور نداشته اند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25857

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فضاي سخت "آدميرا واكر" در حرف هاي خداداد عزيزي و مهدي پاشازاده، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016