"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-07-22' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

خداداد و پاشازاده قربانی اختلافات سرمربی آدمیراواکر با حشمت مهاجرانی، مهر

دلیل نیمکت نشینی بازیکنان ایرانی مشخص شد

مهدی پاشازاده و خداداد عزیزی به علت اختلافاتی که در بین مسئولان باشگاه آدمیرا واکر وجود دارد نیمکت نشین شده اند.
به گزارش خبرنگار" مهر" درحالیکه مهدی پاشازاده و خداداد عزیزی به واسطه حضورحشمت مهاجرانی بعنوان مدیرفنی تیم آدمیرا واکر اتریش راهی این تیم شدند، اما اختلافاتی که بین مهاجرانی وسرمربی این تیم وجود دارد سبب شده این دوبازیکن به اتفاق جواد رزاقی به بازیکنان نیمکت نشین این تیم تبدیل شوند.

حشمت مهاجراني
حشمت مهاجراني

عزیزی وپاشارزاده در دوبازی اخیر آدمیراواکرنیمکت نشین بوده اند و سرمربی این تیم حتی به عنوان بازیکن ذخیره هم آنها را به میدان نفرستاد.
ظاهرا حشمت مهاجرانی و تال هامر سرمربی تیم فوتبال ادمیراواکر اتریش در ابتدای فصل به خاطر جذب بازیکنان جدید با یکدیگر اختلاف پیدا کردند و ازآنجایی که باشگاه طرفدارسرمربی خود بود مهاجرانی تصمیم گرفت کمتر به سمت تیم برود. همین امرسبب شد بازیکنان ایرانی نیمکت نشین شوند و درچند بازی اخیرهم به میدان نروند.
قراراست هفته آینده با حضورمهاجرانی دراتریش و درجلسه ای با مسئولان و سران باشگاه آدمیراواکر این مشکل مورد بررسی قرارگیرد. این احتمال وجود دارد که درصورت ادامه این روند بازیکنان ایرانی آدمیرا واکرتصمیم جدیدی برای ادامه حضور خود در این تیم اتخاذ کنند.
----------------------------

مهاجراني:
این اختلافات ادامه داشته باشد استعفا می دهم، آينده عزيزی و پاشازاده به تصمیم خودشان بستگی دارد


حشمت مهاجرانی تاکید کرد: درصورتیکه در جلسه هفته آینده با مسئولان این باشگاه مشکلاتش حل نشود، از این سمت استعفاء خواهد کرد.
حشمت مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار "مهر" ضمن بیان این مطلب به مشکلاتش درباشگاه آدمیراواکراتریش اشاره کرد وافزود: قبل ازآغازمسابقات ودرفصل نقل و انتقالات بخاطرجذب بازیکنان با« تال هامر» سرمربی تیم اختلاف نظر پیدا کردیم و هربازیکنی را که من سفارش می کردم به خدمت نمی گرفت ودرمقابل بازیکنان خودش را جذب می کرد. مثلا ما دریک پست چند بازیکن داشتیم، اما در پست دیگر فقط یک بازیکن داشتیم. به همین خاطر ازهمان زمان اختلاف نظرهایی بین ما بوجود آمد که باعث جدایی موقت من ازاین تیم شد.
مدیرفنی تیم فوتبال آدمیراواکراتریش افزود: با اظهارتمایل خداداد عزیزی ومهدی پاشازاده برای پیوستن به این تیم دوباره به اتریش برگشتم وترتیب انتقال این دوبازیکن را دادم، اما مشکلات ما با سرمربی این تیم ادامه داشت.
وی ادامه داد: با شروع بازیها این اختلافات دامن بازیکنان ایرانی را گرفت وتال هامر، عزیزی، پاشازاده و رزاقی را به بازی نمی گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مهاجرانی افزود: سرمربی آدمیراواکربا این اقدامش با خودش لجبازی می کند نه با من، چون دردوبازی گذشته که ازبازیکنان ایرانی استفاده نکرده است، شکست خورده و اگربخواهد این روند را ادامه دهد قطعا اعتبارش را ازدست خواهدداد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درادامه تصریح کرد: اگراین روند ادامه داشته باشد، قطعا خداداد وپاشازاده باید درمورد آینده شان تصمیم گیری کنند. چرا که شرایط آنها تحت تاثیراین اختلافات قرارخواهد گرفت.
حشمت مهاجرانی دربخش دیگری ازگفتگوی خود با " مهر" تصریح کرد: هفته آینده برای مشخص شدن وضعیتم به اتریش می روم تا درجلسه ای با مسئولان باشگاه شرکت کنم. مطمئنا اگر این روند بخواهد ادامه داشته باشد و مشکلم را با سرمربی تیم حل نکنم، از سمتم استعفاء خواهم کرد و برای همیشه از آدمیراواکرجدا خواهم شد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25848

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خداداد و پاشازاده قربانی اختلافات سرمربی آدمیراواکر با حشمت مهاجرانی، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016