"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-07-22' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

نخستين تمرين تيم ملي فوتبال ايران در لندن، برانکو: اردوي لندن براي ما حياتي است، ايرنا

لندن، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۴/۳۱‬
داخلي. خارجي. ورزشي. فوتبال.

ملي پوشان فوتبال ايران بعد از يك استراحت كوتاه عصر پنجشنبه اولين تمرين خود را در ورزشگاه "بيشام ابي نشنال اسپورت سنتر در ‪ ۵۰‬كيلومتري غرب لندن برگزار كردند.

بر اساس برنامه تنظيم شده بنا بود اين تمرين در ساعت شش بعد از ظهر آغاز شود ولي با توجه به تاخير ورود ملي‌پوشان به لندن ،اين تمرين با نيم ساعت تاخير آغاز شد.

ورزشگاه بيشام در فاصله‌اي نيم ساعته از "برفم بيچز" هتل محل استقرار ملي پوشان فوتبال ايران قرار دارد.

هواپيماي تيم ملي فوتبال ايران ساعت ‪ ۱۲/۴۵‬به وقت لندن با ‪ ۴۵‬دقيقه تاخير به زمين نشست و ملي پوشان كشورمان يك ساعت بعد از فرودگاه هيثرو خارج و راهي هتل محل اقامت خود شدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا مجموعه هتل و ورزشگاه بيشام در منطقه‌اي آرام و دور از تراكم شهري قرار گرفته‌اند كه در مجموع شرايط مناسبي را براي تمرينهاي ورزشي بويژه تيمهاي فوتبال فراهم كرده اند.

اين مجموعه ورزشي از نظر جذب تيمهاي بزرگ براي آماده سازيهاي قبل از مسابقه‌هاي حساس از آوازه خوبي برخوردار است و بسياري از تيمهاي باشگاهي انگليس و بويژه تيم ملي فوتبال اين كشور نيز ازجمله مشتريان استفاده از اين مجموعه ورزشي هستند.

ملي پوشان كشورمان اولين تمرين خود را تا آغاز شب به وقت محلي ادامه داده و پس از آن براي استراحت به محل اقامت خود بازگشتند.

قرار است روز جمعه در دو نوبت صبح در ساعت ‪۱۰/۳۰‬و بار دوم در ساعت شش بعد از ظهر مجددا تمرينها ادامه يابد.

ملي پوشان كشورمان اولين مسابقه دوستانه خود را شنبه ساعت سه بعد از ظهر در ورزشگاه متعلق به "كويينز پارك رنجرز"در غرب لندن برگزار خواهند كرد.

دكتر دادكان رييس فدراسيون فوتبال ايران كه هدايت اين كاروان ورزشي را بر عهده دارد در گفت و گو با خبرنگار ايرنا روحيه ورزشكاران، مربيان و كادر فني و پشتيباني تيم ملي كشورمان را بسيار بالا توصيف كرد.

وي انجام اين سفر تداركاتي را در اين مرحله از آماده سازيهاي تيم ملي بسيار مفيد خواند و انجام يك چنين برنامه‌هايي در چند مقطع تا هنگام حضور اين تيم در جام جهاني آلمان را ضروري خواند.

دادكان تعداد بازيكنان حاضر در اين سفر را ‪۲۱‬نفر و گروه همراه را متشكل از ‪۱۹‬نفر اعلام كرد.

وي گفت در غياب علي دايي كاپيتان تيم ملي فوتبال كشورمان كه جهت استراحت به اين سفر نيامده است، يحيي گل محمدي امر هدايت ملي پوشان در زمين را برعهده مي‌گيرد.

احمد سجادي مربي دروازه‌بانها در گفت و گو با خبرنگار ايرنا تركيب بازيكنان تيم ملي در اين سفر را به قرار پي آمد اعلام كرد:
ادموند بزيك، ايمان مبعلي، علي بداوي، حسين كعبي، ابراهيم ميرزاپور، جواد نكونام، عليرضا واحدي نيكبخت، جلال كامل مفرد، سيد مهدي رحمتي، سيد محمد علوي، وحيد طالبلو، اميرحسين صادقي، جواد كاظميان، محمد نصرتي، آندرانيك تيموريان، هادي شكوري، ميثم منيعي، آرش برهاني، مهدي رجب زاده و حسين كاظمي.

سجادي گفت، برانكو ايوانكويچ سرمربي اين تيم همچون گذشته هدايت بازيكنان را بر عهده دارد و سرپرست تيم همايون شاهرخي و ديگر كادرهاي فني نظير حسين فركي و احمدنيا داوودي نيز وي را همراهي مي‌كنند.

ورود ورزشكاران كشورمان به انگليس موجب شادماني بسياري از ورزش دوستان و هموطنان ايراني ساكن در انگليس شده است كه تعدادي از آنها امروز با حضور در فرودگاه به بدرقه آنها شتافتند.

بابك رفعتي يكي از ايرانيان مشتاقي كه خود را به فرودگاه رسانده بود به خبرنگار ايرنا گفت وي و بسياري از جوانان ايراني مقيم لندن آرزو داشتند كه روزي موفق به ديدار ملي پوشان ايراني در انگليس شوند و حالا از بابت برآورده شدن آرزوي خود بسيار خوشحالند.

بابك كه خود را دروازه بان يكي از تيمهاي محلي در غرب لندن به نام "اولد اكتون" معرفي كرد گفت كه عاشق فوتبال است و با وجود آن كه محل برگزاري تمرينهاي ورزشي تيم ملي ايران از شهر لندن بسيار دور و دسترسي به آن مشكل است ولي بسياري از ايرانيان مشتاقند به هر وسيله ممكن از نزديك شاهد تمرين ملي پوشان كشورشان باشند.

مليحه فرحي كه خود را ساكن لندن معرفي كرد نيز به خبرنگار ايرنا گفت وظيفه خود مي‌داند در هر شرايطي به استقبال ملي پوشان فوتبال كشورمان بشتابد.

وي گفت از هنگامي كه ورود ايران به مسابقه‌هاي جام جهاني آلمان قطعيت يافته است وي و ديگر ايرانياني كه او مي‌شناسد همگي آنچنان خوشنود شده‌اند كه بي‌صبرانه در انتظار فرا رسيدن زمان اين مسابقه‌ها هستند.

به گفته اين ايراني هر خبري كه حاكي از موفقيتهاي بزرگ ايرانيها بويژه در ورزش منتشر شود نام كشورمان را در رسانه‌ها با محتوايي مثبت به گوش ديگران مي‌رساند و موجب افتخار ايرانيهاي ساكن در انگليس مي‌شود.

تيم ملي فوتبال كشورمان بناست تمرينهاي منظم خود را در طول هفته آينده نيز ادامه داده و سپس روز شنبه ‪ ۳۰‬ژوييه (هشتم مرداد) به ديداري دوستانه با تيم ميلوال از دسته اول باشگاههاي انگليس بشتابد.

پس از آن مجددا تمرينها ادامه يافته و در نهايت در روز شنبه ششم اگوست (‪۱۵‬مرداد) به جدال دوستانه با پورتسموس از تيمهاي ليگ برتر باشگاههاي انگليس در شهر ساحلي پورتسموس خواهد پرداخت.

ملي پوشان كشورمان بلافاصله پس از برگزاري ديدار سوم خود ساعت ‪۲۲‬شنبه شب ‪۱۵‬مرداد لندن را به مقصد تهران ترك خواهند كرد.
-----------------------------------------

برانكو: اردوي لندن براي ما حياتي است

لندن، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۴/۳۱‬
خارجي. داخلي. ورزشي. فوتبال.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران ضرورت تشكيل اردوي تداركاتي در انگليس را از نظر افزايش توان فيزيكي و روحي براي ملي پوشان ايراني حياتي توصيف كرد.

" برانكو ايوانكوويچ" روز جمعه بعد از استقرار تيم ملي فوتبال ايران در هتل محل اقامت ملي‌پوشان در لندن، به خبرنگار ايرناگفت: ما در اين اردو عمدا تلاش كرديم تا از بازيكنان جوانتر استفاده كنيم .

وي افزود: من خود را موظف مي‌دانم فرصتهاي بيشتري را براي بازيكنان جوان فراهم كنم.

" اردوي انگليس بخوبي اين امكان را براي بازيكنان جوان تيم ملي فراهم خواهد كرد تا آنان بتوانند خود را به شرايط آرماني برسانند و ما نيز قادر خواهيم شد تا آمادگي آنها را محك بزنيم."
برانكو گفت كه اين در جهت آمادگي ملي‌پوشان براي رويارويي با تيم ژاپن در چارچوب رقابت‌هاي فوتبال مقدماتي جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان در گروه بي‌آسيا داير شده است و از اهميت فوق‌العاده‌اي برخورداراست .

" دراينجا تاسيسات بسيار مطلوبي براي آماده‌سازي تيم ما تدارك ديده شده است و اطمينان داريم بازيكنان تيم ملي ايران قادر خواهند بود بخوبي از آن بهره‌بگيرند."
برانكو گفت: ما دراينجا فقط تمرينهاي آمادگي جسماني نخواهيم داشت و آمادگيهاي ذهني و روحي را نيز مد نظر داريم.

از برانكو درباره احتمال لغوبازي با ميلوال سوال شد، وي پاسخ داد:
ما هم درباره شايعه لغو بازي با ميلوال شنيده‌ايم البته مي‌دانيم اين باشگاه يكي از عجيب‌ترين هواداران فوتبال انگليس را دارد و مساله اين هواداران فقط برخورد نامطلوب با تيمي مثل ايران نيست بلكه با همه باشگاهها مساله دارند.

به گفته وي، مشكل‌سازاني كه در جمع هواداران اين تيم هستند تلاش مي‌كنند تا وضع ناگواري به وجود آورند.

با اين حال برانكو ابراز اميدواري كرد كه هر سه ديدار دوستانه تيم ملي در انگليس برگزار شود و افزود: ما منتظر هستيم ببينيم سرانجام تصميم مديران ميلوال چه خواهد بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برانكو درباره بالا رفتن رتبه ايران در فهرست تيم‌هاي برتر فيفا به رده پانزدهم گفت ما از اين بابت بسيار مفتخر هستيم و آن را مديون تلاش بازيكنان و همه دست اندركاران ورزش فوتبال در ايران و نشانگر موقعيت بالا اين تيم در دنيا مي‌دانيم.

اين موفقيت به علت كيفيت بسيار بالاي بازيهاي ما در رقابتهاي اخير بوده است.

برانكو افزود: من مطمئنم كه اين توانايي‌ها بتدريج با نزديك شدن به زمان حضور ما در جام جهاني در آلمان افزايش يافته و در آن بازيها نشان خواهيم داد كه جايگاه واقعي فوتبال ايران در چه رده‌اي قرار دارد.

اعضاي تيم ملي فوتبال ايران و هيات همراه بعدازظهر روز پنجشنبه پس از استقبال گرم ايرانيان مقيم انگليس از آنها در فرودگاه "هيثرو"ي شهر لندن در محل اردوگاه خود در خارج از اين شهر مستقر شدند.

تيم ملي فوتبال ايران براي شركت در يك اردوي ‪ ۱۶‬روزه وارد انگليس شد و در اين مدت علاوه بر تمرينات منظم، سه بازي دوستانه نيز با تيمهاي انگليسي انجام خواهد داد.

سرپرستي تيم ملي فوتبال ايران را در اين اردو "همايون شاهرخي" برعهده دارد و دكتر "محمد دادكان" رييس فدراسيون فوتبال نيز اين تيم را همراهي كرده است.

"يحيي گل محمدي" نيز در غياب "علي دايي" كاپيتاني تيم ملي ايران را در اين اردو برعهده دارد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25841

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نخستين تمرين تيم ملي فوتبال ايران در لندن، برانکو: اردوي لندن براي ما حياتي است، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016