"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-07-21' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Thursday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گلزنى هاى پياپى امير شاپورزاده در روستوك ِ آلمان، ايران ورزشي

امير شاپورزاده

ايران ورزشى - امير شاپورزاده بازيكن جوان و ايرانى الاصل هانزاروستوك احتمالاً در فصل آينده يكى از نفرات اصلى اين تيم است.
شاپورزاده در بازيهاى اخير هانزا حداقل براى دقايقى به ميدان رفته است و اتفاقاً عملكرد خوبى هم داشته است.
البته شاپورزاده تقريباً در همه بازيهايى كه به ميدان رفته به عنوان يك بازيكن جانشين وارد زمين شده اما در طى دقايق حضورش در ميدان موفق شده آمار گلزنى خوبى به جا بگذارد.
شاپورزاده در پيروزى يازده بر صفر تيمش مقابل تيم آماتور گروپ ليتن در نيمه دوم به ميدان رفت و دو گل به ثمر رساند، سپس در بازى تيمش مقابل تيم آماتورهاى دارشتاد از دقيقه ۶۰ وارد ميدان شد و يكى از شش گل تيمش در اين بازى را كه ۶-۲ به پايان رسيد به ثمر رساند..
او سپس در مهمترين بازى تداركاتى هانزا يعنى بازى دوستانه مقابل زسكا صوفيه بلغارستان هم از دقيقه ۴۶ وارد ميدان شد، اما در اين بازى نتوانست گلى بزند تا اين بازى در نهايت با نتيجه ۲-۱ به نفع تيم بلغارى به پايان برسد.
شاپورزاده در آخرين بازى هانزا كه روز سه شنبه در مقابل تيم آماتور لانگترا بلغارستان برگزار شد از دقيقه ۴۶ جانشين دى سيلوا مهاجم برزيلى تيمش شد و در دقايق ۷۰ و ۸۷ دو گل به ثمر رساند.
مشخصات شاپورزاده در وب سايت رسمى هانوفر اين گونه ثبت شده است:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نام خانوادگى: شاپورزاده
نام كوچك: امير
متولد: ۱۹/۹/۱۹۸۲
پست بازى: مهاجم
تابعيت: آلمانى
شماره پيراهن: ۱۸
قد: ۱۷۸ سانتيمتر
وزن: ۷۱ كيلوگرم
پيوسته به هانزاروستوك: از سال ۲۰۰۴
باشگاه هاى قبلى: آماتورهاى هامبورگ، نيندورفر، ايمزباتل

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25821

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گلزنى هاى پياپى امير شاپورزاده در روستوك ِ آلمان، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016