"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-07-20' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

پاسخ ماگات به پرسش نماينده ايران ورزشى: مطمئنم از بازى كريمى لذت خواهيم برد

Ali Karimi

امير عليزاده
انگار سؤال در مورد تمرينات سخت فليكس ماگات يك عادت در ميان خبرنگاران شده است. جلسه مطبوعاتى نيست كه از او در مورد وضعيت جسمانى تيم و اصرار او بر تمرينات بدنسازى سؤال نشود.
سرمربى سختگير بايرن مونيخ در بدو ورود به شهر بن، پايتخت سابق آلمان غربى كه از ديروز (سه شنبه) تا جمعه پذيراى تيم بايرن است، در هتل «دورينت ونوس برگ» به سالن كنفرانس مطبوعاتى آمد تا به سؤالات پاسخ بدهد.ماگات بيش از هر چيز از وضعيت فعلى تيمش گفت: «ما در اين سه هفته خيلى خوب كار كرديم. در اين مدت بيشتر روى آمادگى جسمانى تمركز داشتيم اما در دو هفته باقيمانده كمتر تمرينات بدنسازى انجام مى دهيم و در عوض استراحت ها طولانى تر خواهد شد.»البته اين پاداش ماگات شامل حال هفت بازيكن ملى پوشى كه در جام كنفدراسيون ها حضور داشتند و تازه از امروز به تمرينات تيم ملحق مى شوند نمى شود: «از فردا (چهارشنبه) تيم به دو گروه تقسيم مى شود. بازيكنانى كه تازه مى آيند جداگانه تمرين مى كنند و بيشتر روى آمادگى جسمانى شان كار خواهد شد.»
اكثر سؤالات خبرنگاران آلمانى در مورد شايعات و بحث هايى بود كه اين روزها حول تمديد قرارداد ميشائل بالاك مطرح است اما ماگات بسيار آرام پاسخ مى داد: «من اصلاً در اين باره چيزى نمى دانم و فقط وقتى آدم هايى مثل شما (خبرنگاران) سؤال مى كنيد درباره اش حرف مى زنم. ما با اولى هونس و كارل هاينس رومنيگه، بهترين نفرات را براى بررسى به اين پرونده داريم.» دوشنبه يك روزنامه انگليسى از پيشنهاد منچستر خبر داده بود.
اما ماگات كه اميدوار است بالاك را بيش از سال ۲۰۰۶ در تيم اش داشته باشد، از اين سؤال خوشحال نمى شود:«من اصلاً چنين خبرى را نشنيده ام و تا به حال در باشگاه از اين پيشنهاد حرفى زده نشده است.»
ماگات در پاسخ به پرسش خبرنگار ايران ورزشى درباره على كريمى كه آيا از او رضايت دارد گفت: «من از او خيلى راضى هستم. على تمرينات را پا به پاى سايرين مى آيد و هيچ كدام از جلسات تمرين را از دست نداده است. هيچ كدام از حرف هايى كه در باره مشكلات بدنى او شنيده بودم را نديدم.»
او هم فشارى را كه در اين مدت به كريمى وارد شده است كتمان نمى كند: «البته ليگى كه او تا به حال در آن بازى مى كرده، خيلى با ليگ آلمان فرق مى كند و او خسته تر از ساير بازيكنان است. على جان كمترى نسبت به سايرين دارد اما خستگى او طبيعى است.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ماگات در ادامه در جواب سؤال ديگر خبرنگار ايران ورزشى درباره فرصت كريمى براى رسيدن به سايرين مى گويد: «او با وجود خستگى هر از گاهى كارهايى كه با توپ بلد است را نمايش مى دهد! و من مطمئن هستم كه اين فصل از بازيهاى على لذت مى برم.»
مردم و به خصوص نوجواناني كه در تعطيلات خود هستند و براى ديدن ستاره هاى بايرن آمده بودند از كريمى بيشتر لذت بردند چون ستاره ايرانى بايرن بيش از هر بازيكن ديگرى براى امضا دادن به آنها وقت گذاشت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25795

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پاسخ ماگات به پرسش نماينده ايران ورزشى: مطمئنم از بازى كريمى لذت خواهيم برد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016