"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-07-19' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

مدير برنامه‌هاي علي کريمي: كريمي در نوعي سردرگمي است، او با اراده‌اي فوق‌العاده تمرين مي‌كند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


مدير برنامه‌هاي علي کريمي از تمرينات اين بازيكن در بايرن‌مونيخ به وجد آمده و آمادگي او را به سود تيم ملي فوتبال مي‌داند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، به نقل از سايت اختصاصي اين بازيكن، ابوالفضل جلالي که پس از تماشاي تمرينات علي کريمي در مونيخ به دوبي بازگشته درباره‌ي وضعيت اين بازيكن در بايرن، اظهار كرد: علي کاملا باز سازي شده و با اراده‌اي فوق‌العاده تمرينات سخت و پيچيده ماگات را دنبال مي‌کند.

وي افزود: کريمي زندگي تازه‌اي را تجربه مي‌کند. او براي خارج شدن از سبک فوتبال اماراتي و ايراني کار ساده‌اي پيش رو ندارد. نوع فوتبال بايرن مونيخ کاملا با آنچه کريمي تا کنون ارايه مي‌كرده متفاوت است. بر همين اساس او در دوران تبديل از فوتبال آسيائي به سيستمي کاملا متفاوت بسر مي‌برد.

جلالي ادامه داد: در چند بازي که از کريمي به‌ همراه بايرن مونيخ ديدم، نوعي سردرگمي در او وجود دارد. علي کمتر آن دريبل‌هاي يک تنه را انجام مي‌دهد، فوتبال تک ضرب جاگيري و دويدن‌هاي بدون توپ او کم کم جايگزين حرکت‌هايي مي‌شود که جزء عادت‌هاي هميشگي او بود. آنچه در علي کريمي باعث خوشحالي و مايه‌ي اميدواري است، تلاش و کوشش او در راه آمادگي و انجام برنامه‌هاي سنگين بدنسازي است که به تصديق ماگات و ديگران او به خوبي از عهده‌ي اين تمرينات سنگين بر آمده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مدير برنامه‌هاي کريمي خاطر نشان كرد: چنانچه کريمي به آمادگي بدني مناسب برسد قادر خواهد بود بهتر و مؤثرتر از تکنيک ناب خود استفاده كند و حداقل اين که او از زوال در فوتبال امارات نجات پيدا کرده و با يک بازسازي مدرن زير بناي محکمي براي فوتبال و آينده خودش بنا مي کند. حتي اگر او براي تيم بايرن مونيخ به هر دليلي بازيکني ثابت نشود، براي تيم ملي فوتبال ايران مهره‌اي به مراتب سرحال تر و با قدرت‌تر از قبل خواهد بود.

جلالي در پايان تصريح كرد: ما سعي مي‌کنيم تا خارج از زمين او را حمايت کنيم و به همين دليل يک مترجم وهمراه هميشگي براي علي در نظر گرفتيم و در ضمن فاضلي هم به عنوان مشاور، کمک‌هاي لازم را از کريمي دريغ نخواهد كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25791

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مدير برنامه‌هاي علي کريمي: كريمي در نوعي سردرگمي است، او با اراده‌اي فوق‌العاده تمرين مي‌كند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016