"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-07-19' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

آرش برهاني: مسوولان تيم پاس در پي انتقالم به يكي از تيم‌هاي خارجي هستند، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۴/۲۸‬
داخلي. ورزشي. فوتبال. پاس.

مهاجم تيم فوتبال پاس تهران گفت مسوولان اين باشگاه در انتقال وي به يكي از تيم‌هاي خارجي هستند.

"آرش برهاني" روز سه‌شنبه با بيان اين مطلب به خبرنگار ايرنا افزود من دو سال ديگر با تيم پاس قرارداد دارم، اما مسوولان باشگاه به اين نتيجه رسيده‌اند كه بهتر است من فوتبالم را در يكي از كشورهاي اروپايي دنبال وي افزود: در اين‌باره با مسوولان پاس گفت وگوهايي را انجام داده‌است و موضوع انتقالم را به آنان واگذار و تقاضا كرده‌ام كه با رفتن من به يك تيم عربي موافقت نكنند و تنها پيشنهادهاي باشگاه‌هاي مطرح را بررسي كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين مهاجم ملي‌پوش تاكيد كرد: ادامه فوتبال در خارج از كشور را به هر قيمتي نمي‌پذيرم بنابراين اگر قرار است به يك باشگاه خارجي منتقل شوم، مي‌خواهم در كشورهاي صاحب فوتبال به بازي بپردازم.

برهاني در خصوص زمان اين نقل و انتقال اظهار نظري نكرد، ولي متذكر شد: بعضي از مشاوران از مسوولان باشگاه خواسته‌اند كه اين انتقال را به بعد از جام جهاني موكول كنند. لذا مديران پاس در حال تحقيق در اين زمينه هستند و اعلام كرده‌اند كه پيشنهادهاي رسيده را بررسي و به زودي اعلام نظر مي‌كنند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25789

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آرش برهاني: مسوولان تيم پاس در پي انتقالم به يكي از تيم‌هاي خارجي هستند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016