"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-07-18' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

AFC از پيشنهاد آستون ويلا به كعبي خبر داد، ايسنا

كعبي: تا بعد از جام جهاني هيچ پيشنهادي را نمي‌پذيرم

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارشي از فصل نقل و انتقالات تيم السد قطر از پيشنهاد آستون ويلا به اين ملي‌پوش ريز نقش خوزستاني خبر داده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حسين كعبي ملي‌پوش فولاد خوزستان كه فصل گذشته در تيم السد قطر بازي مي‌كرد، امسال پيشنهاداتي را از چند باشگاه دريافت كرد اما ترجيح داد كه فصل آينده را نيز در فولاد خوزستان بماند.

سايت رسمي AFC امروز در گزارشي از نقل و انتقالات تيم السد قطر، از پيشنهاد آستون ويلا به كعبي خبر داده است و حتي يادآور شده كه مسوولان اين باشگاه در دو هفته‌ي گذشته به شدت به دنبال او بوده‌اند.

مطبوعات كشورمان نيز امروز از پيشنهاد چهار ميليون دلاري پورتسموث انگليس به اين بازيكن ايراني خبر داده‌اند و مدعي شده‌اند كه كعبي در آستانه‌ي پيوستن به اين تيم قرار دارد.

اما حسين كعبي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با رد جدايي‌اش از فولاد خوزستان تاكيد كرد: قراردادم را براي يك فصل ديگر با مسوولان فولاد تمديد كرده‌ام و مي‌خواهم سال آينده نيز تحت هر شرايطي در اهواز بمانم.

وي افزود: هيچ مشكلي براي ماندن در فولاد ندارم و توافق كاملي را براي حضور در فولاد با مسوولان اين باشگاه انجام داده‌ام.

كعبي كه قصد دارد پس از اتمام قراردادش با فولاد به عنوان بازيكن آزاد از تيم فولاد جدا شود، خاطر نشان كرد: نمي‌دانم شايعات پيوستنم به تيم‌هاي خارجي با چه هدفي ساخته مي‌شود اما من اراده‌ام براي ماندن در فولاد قوي‌تر از اين حرف‌ها است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بازيكن تيم فولاد خوزستان تاكيد كرد: چند روز گذشته مذاكرات مفصلي با مسوولان تيم پورتسموث داشتم و قرار شد تا پس از پايان رقابت‌هاي جام جهاني و در صورتي كه اين باشگاه خواهان من باشد به اين باشگاه بپيوندم.

وي در پايان گفت: تمام افكارم را متوجه رقابت‌هاي فصل آينده‌ي فولاد و تيم ملي كرده‌ام و نمي‌خواهم در اين مقطع به چيزي غير از اين بينديشم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25748

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'AFC از پيشنهاد آستون ويلا به كعبي خبر داد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016