"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-07-15' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

امير قلعه‌نويي در استقلال ماندگار شد، ايسنا

* اوليايي فردي برخاسته از باشگاه است
* كساني كه قريب را جدا كردند، به دنبال ضربه زدن به استقلال بودند

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران با تاييد قطعي شدن ماندنش در اين باشگاه درباره‌ي عملكرد مديريت سابق استقلال گفت: مدت مديريت قريب براي استقلال، خدمات بسيار ارزنده‌اي را به همراه داشت.

امير قلعه‌نويي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين كه دكتر قريب از استقلال جدا نشده است، اظهار كرد: وي به مدت دوازده، سيزده سال در هيات مديره‌ي استقلال فعاليت داشته و منشاء خدمات زيادي در باشگاه بوده است.

وي افزود: در دو سال گذشته، دكتر قريب ساختار سازي و اخلاق محوري را به صورت مناسبي در استقلال جا انداخت و تاكيد بر كار گروهي و دسته جمعي و كارهاي اعتقادي و بحث شوراي معاونين از خدمات شايسته‌ي قريب در مدت حضورش به عنوان مديرعامل در استقلال بود.

قلعه‌نويي ضمن بيان اين مطلب كه قريب در همه‌ي فعاليت‌ها‌ به كار دسته جمعي اعتقاد ويژه‌اي داشت گفت: در هيچ كدام از فعاليت‌ها از جمله فروش، انتقال و ... دكتر قريب كاري را منوط به خودش و شخص نكرد و ساختار ايده‌آل و سيستماتيكي را در باشگاه استقلال پياده كرد.

وي با اظهار تاسف از جدايي قريب از پيكره‌ي اجرايي استقلال تصريح كرد: كساني كه برنامه‌ي جدا شدن ايشان را از باشگاه پي‌ريزي كردند، به دنبال يك سري اهداف بودند و مي‌خواستند با اين كار خود، استقلال را از آرامش دور كرده و زمان مناسب براي حضور در فصل نقل و انتقالات را از ما بگيرند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران با اشاره به تشكيل شوراي معاونين باشگاه استقلال، اين مساله را يكي از دستاوردهاي بزرگ حضور دو ساله‌ي قريب به عنوان مدير عامل در اين باشگاه خواند و افزود: وي ارتباط بسيار خوبي را با كادر فني و بازيكنان ايجاد مي‌كرد و براي نخستين بار چه بازيكنان و چه اعضاي كادر فني پس از پايان ليگ از مبلغ قرارداد خود با خبر شدند.

قلعه نويي در بخش ديگري از گفت‌وگوي خود با ايسنا درباره‌ي انتصاب كاظم اوليايي به عنوان سرپرست باشگاه استقلال گفت: خوشبختانه با صحبت‌هايي كه داشتيم، قرار بر اين شد كه اوليايي پروژه‌ي سه ساله‌اي كه از ابتدا برنامه‌ريزي شد و دو سال از آن گذشته را ادامه دهد و در واقع وي تكميل كننده‌ي راه دكتر قريب باشد.

وي اوليايي را فردي برخاسته از شوراي معاونين باشگاه استقلال معرفي كرد و افزود: وي به عنوان معاون فرهنگي ورزشي استقلال اشراف كاملي بر اوضاع باشگاه دارد و با مسايل استقلال بيگانه نيست؛ همين مساله تا حدود نود درصد مشكلات اوليايي را حل مي‌كند.

قلعه‌نويي ادامه داد:‌ در طول شصت سال گذشته، بيشترين آمار و ارقام قهرماني در زمان اوليايي بوده، اين در حالي است كه اين قهرماني‌ها با كمترين هزينه به دست مي‌آمده است. در ابتداي بحث مدير عاملي اوليايي، وي از قبول اين سمت طفره رفت، اما با صحبت‌هاي دكتر قريب، در نهايت وي اين سمت را پذيرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قلعه‌نويي به از دست رفتن زمان نقل و انتقالات طي چند روز اخير اشاره كرد و گفت: قريب در اين باره برنامه‌ريزي كرد و نظري و اميري نيز به دنبال اين مساله بودند كه هيچ كدام اجرا نشد، ولي اميدوارم در چند روز آينده به صورت جدي وارد بازار نقل و انتقالات شويم.

وي ادامه داد: البته ما به دنبال تقويت هستيم، نه ترميم. به طور مثال خط حمله‌ي ما با 51 گل زده، خط حمله‌ي ضعيفي نيست و به ترميم احتياجي ندارد.

قلعه‌نويي درباره‌ي تقويت كادر فني تيم فوتبال استقلال گفت: فعلا نيازي به تقويت نمي‌بينم. تنها بحث ما روي رضا حسن‌زاده بود كه بتواند تجربياتش را در اختيار خط دفاعي قرار دهد، اين مذاكرات به چندي پيش بازمي‌گردد و هنوز جدي نشده است.

وي در پايان به پيشنهاد تشكيل كميته‌ي فني در باشگاه استقلال اشاره كرد و افزود: حدود شش، هفت ماه است كه به دنبال تشكيل كميته‌ي فني قوي در باشگاه هستيم؛ اميدوارم امسال اين مساله محقق شود.

گفت‌وگو از خبرنگار ايسنا: محسن معتمدكيا

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25714

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'امير قلعه‌نويي در استقلال ماندگار شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016