"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-07-04' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

خبرها و تحليل هاي تازه اي درباره علي کريمي در بايرن مونيخ، ايران ورزشي

در اولين تمرين بايرن، ايرانى ها از كريمى استقبال كردند
هر وقت مشكل داشتى ما را خبر كن

علي کريمي

ايران ورزشى- بازى تداركاتى شنبه شب بايرن مونيخ و مونيخ ۱۸۸۰ نزديك ۲۰۰۰ تماشاگر داشت. طرفداران بايرن به زمين اختصاصى باشگاه آمده بودند تا بعد از حدود يك ماه تعطيلى، تيم فصل جديد را در يك بازى دوستانه ببينند، اما موضوع جالب توجه حضور هواداران ايرانى در جمع بقيه بود. نزديك ۳۰ تا ۴۰ تماشاگر ايرانى كه اكثرشان را خانواده ها تشكيل مى دادند تمرين على كريمى بايرن را از نزديك تماشا كردند. آنها در طول بازى دوستانه با اشتياق زيادى كريمى را تشويق مى كردند طورى كه صداى «كريمى، كريمى» آنها را مى شد خيلى راحت از بين باقى شعارها تشخيص داد. آنها بعد از تمام شدن بازى هم در گوشه زمين جمع شدند تا به تازه وارد ايرانى بايرن خوشامد بگويند. ايرانى هاى مقيم مونيخ از كريمى خواستند هر وقت مشكلى داشت با آنها در ميان بگذارد.مسؤولان بايرن هم از اين حركت تعجب كرده بودند. در طول مدت حضور هاشميان در مونيخ هيچ وقت تمرين هاى بايرن اين همه تماشاگر ايرانى نداشت، اتفاقى كه در مورد باقى لژيونرهاى ايرانى حاضر در آلمان هم صدق مى كند. محبوبيت بالاى كريمى در تيم ملى مى تواند در آينده، تماشاگران بيشترى را به تمرين و بازيهاى بايرن مونيخ در بوندس ليگا بكشاند.

-------------------------------------------
باطل السحر جادوگر، دست خودش است

علي کريمي

امير عليزاده
تمرينات على كريمى با بايرن مونيخ از شنبه آغاز شد و از ديروز به مدت شش روز در اردوى تمرينى دشوار روتاخ اگرن ادامه مى يابد. كريمى از همان روز اول با تمام وجود، سختى فوتبال اروپا و مخصوصاً متدهاى تمرينى طاقت فرساى فليكس ماگات را حس كرده است.
در كل با تمديد قرارداد زه روبرتو، اوج گيرى سباستين دايسلر و باستيان شواين اشتايگر در جام كنفدراسيون ها كه در فصل پيش از جام جهانى بدون ترديد صاحب فرصت هاى بيشمارى خواهند شد و همين طور بازگشت روكه سانتاكروز با زدن پنج گل در مسابقه شنبه مقابل مونيخ ،۱۸۸۰ ترافيكى در خط حمله و كمربند ميانى بايرن ايجاد مى شود كه قطعاً كار على كريمى را سخت تر خواهد كرد.
تمرينات دشوار بايرن تا شروع بوندس ليگا دشوارتر هم خواهد شد. بازيكنان از كوه بالا خواهند دويد، با مديسن بال هاى سنگين تمرين خواهند كرد و «كوئليكس» لقب فليكس ماگات (كه به خاطر سختگيرى اش با تركيب نام او و فعل«Quaelen« به معنى زجر دادن روى او گذاشته اند) بيشتر از اين هم براى آماده كردن بازيكنانش آنها را زجر خواهد داد.
در بيرون از زمين هم كريمى مجبور است در برابر دوربين ها در «اف ث هاليوود» نقش بازى كند. چه بخواهد، چه نخواهد، به ساده ترين جلسات تمرينى بايرن ده ها خبرنگار و عكاس سر خواهند زد و «جادوگر» ساكت ما بايد سكوتش را بشكند و به آنها چيزى بگويد. پيش از او كم نبودند بازيكنان منزوى مثل تورستن فرينگس كه به خاطر همين حاشيه ها عطاى بايرن را به لقايش بخشيدند.
با وجود تمام اين سختى ها باطل السحر «جادوگر» نه دست فليكس ماگات و نه دست خبرنگاران كه دست خودش است. اوست كه تقديرش را در بايرن در مشت دارد. او بايد اعتماد به نفس داشته باشد و بداند كه اگر وحيد در مونيخ موفق نشد به خاطر اين بود كه ماگات از ابتدا به هاشميان نياز نداشت. اما بايرن ماه ها در پى كريمى بود و به نبوغ و تكنيك نابش محتاج است.
او يا به اين تلاش ادامه مى دهد و روحيه اش را متحول مى كند و به استقبال آينده اى درخشان مى رود يا مقهور و مغلوب روى نيمكت بايرن يك سال پير خواهد شد. تقدير جادوگر همان اراده اوست ...
-------------------------------------------

بيلد از تكنيك، خلاقيت و تيپ شماره ۸ مى نويسد
«كريمى ميخكوب مى كند»

علي کريمي

• كريمى از برد ۱۱ گله بايرن سهمى نداشت


نيما حسينى
على كريمى زير ذره بين آلمانى ها و مورد توجه خاص مطبوعات اين كشور در تمرينات بايرن پا به توپ شد. او حتى قبل از حضور در اولين تمرين بايرن مجبور به انجام كارى شد كه به شدت از آن بيزار است. على كريمى بعد از عقد قرارداد با بايرن مونيخ به جز حضور در برنامه نود و چند مصاحبه رفع تكليفى با بخش هاى خبرى صدا و سيما با هيچ رسانه ديگرى مصاحبه نداشت. مجبور بود يك روز بعد از سكونت در مونيخ در يك شبه مصاحبه مطبوعاتى شركت كرده و به سؤالات پاسخ بدهد.
جادوگر صبح روز پنجشنبه در هتل محل اقامت خود ميزبان دو خبرنگار و يك عكاس آلمانى بود. خبرنگار روزنامه بيلد و T.set مى خواستند اولين نفراتى باشند كه با صيد جديد بايرن و قبل از حضور او در تمرينات گفت وگو مى كنند.
على كريمى وقتى روبروى آنها نشست بسيار خوشرو و آرام بود. او مثل هميشه سر و ته هر سؤال را با پاسخى يك جمله اى جمع مى كرد و اجازه نمى داد كه قبل از شروع كار مباحث جنجالى و پر و سر و صدايى مطرح شود.
كريمى در اين مصاحبه كه روز شنبه در نشريه بيلد به چاپ رسيد گفت: «براى من عضويت در تيم بزرگى چون بايرن مونيخ افتخار است. من مى خواهم ثابت كنم كه مسؤولان و مربيان بايرن در انتخاب خود اشتباه نكرده اند و من لياقت پوشيدن اين پيراهن را داشته ام.»
شماره ۸ بايرن در پاسخ به اين سؤال كه تا چه اندازه به موفقيت در بايرن اميدوار است گفته: «حالا همه چيز بستگى به خودم دارد. بايد از فرصتى كه در اختيارم گذاشته اند نهايت استفاده را ببرم. من تلاشم را انجام مى دهم تا روزهاى خوب و پربارى در بايرن داشته باشم.»
كريمى كه در روزها و ماه هاى اخير درباره تمرينات سخت و فشرده بايرن و قابل مقايسه نبودن آن با تمرينات تيم ملى ايران و باشگاه الاهلى به اندازه يك كتاب حرف شنيده، وقتى چنين سؤالى را از زبان خبرنگاران آلمانى مى شنود پاسخ جالبى را آماده كرده كه تحويل آنها بدهد. او در اين باره مى گويد:
«بله. مى دانم كه در اينجا با چه مسائلى روبرو مى شوم. خودم را براى همه چيز آماده كرده ام. حتى براى تمرينات سخت و سنگين بايرن مونيخ. بالاخره مى دانم كه راه موفقيت در يك تيم خوب تمرين كردن است. من راه موفقيت در بايرن را هم مى دانم. يعنى خوب تمرين كردن و زحمت كشيد!»
روزنامه بيلد در اين گزارش ضمن درج اظهارات على كريمى، عكس هاى جالب و جديدى هم از او چاپ كرده. بيلد مى نويسد: «خيلى جالب است. على كريمى دو فرزند خردسال دارد كه به زودى عازم مونيخ مى شوند. او به خانواده اش علاقه خاصى دارد.»
نكته جالبى كه در اين گزارش به چشم مى خورد توصيف على كريمى از زاويه اى ديگر است. مثل اينكه تيپ و مدل لباس هاى جادوگر بدجورى مورد توجه خبرنگار روزنامه بيلد قرار گرفته. او مى نويسد: «على كريمى بازيكن باتكنيك و خلاقى است. همه اين را مى دانند اما بد نيست بدانيد كه او تيپ و قيافه جالبى هم دارد. على كريمى با اين مدل جالبى كه دارد مى تواند يك مانكن خوب هم باشد. او در نگاه اول همه را ميخكوب مى كند!»

------------------------
پنج هفته سخت در انتظار كريمى
بايرن به دنبال سه جام است

علي کريمي

وب سايت رسمى باشگاه بايرن مونيخ- سى و پنج روز پس از بلند كردن جام حذفى آلمان در برلين، بايرن فصل ۶-۲۰۰۵ را با گروهى از بازيكنان كه از تعطيلات بازگشته بودند آغاز كرد. به نظر مى رسد كه اهداف برنده دو جام سال گذشته حتى بيشتر از تكرار موفقيت هاى سال قبل است. فليكس ماگات مى گويد: «خب طبيعتاً ما به دنبال اين هستيم كه هر دو جام آلمان را كسب كنيم اما در عين حال ما بردن ليگ قهرمانان را هم هدف گرفته ايم.»قبل از آنكه قرمزپوشان تلاش خود براى كسب اين جام ها را در ميادين مسابقه شروع كنند ستاره هاى اين تيم بايد يك برنامه تمرينى سخت و فشرده پنج هفته اى را بگذرانند. البته درست مثل فصل قبل كه مسابقات يورو ۲۰۰۴ تازه به پايان رسيده بود ماگات اين فصل هم آرام آرام نفراتش را جمع خواهد كرد.

------------------------
«شماره ۸» ۹۰ دقيقه در خط حمله، زوج سانتاكروز
در جشنواره گل بايرن كريمى سهمى نداشت

علي کريمي

على كريمى در اولين بازى دوستانه بايرن مونيخ در اين فصل نود دقيقه بازى كرد اما گلى نزد.
كريمى در بازى دوستانه و تداركاتى بايرن مونيخ با تيم آماتور مونيخ ۱۸۸۰ كه به جشنواره گلزنى تبديل شد نود دقيقه در خط حمله بايرن بازى كرد اما گلى به ثمر نرساند. در گزارش بازى اين مسابقه تداركاتى كه در وب سايت رسمى بايرن درج شده است به جز در فهرست اسامى بايرن مونيخ هيچ اشاره اى به نام على كريمى نشده است. اما مشخص است كه كريمى به همراه سانتا كروز زوج خط حمله بايرن مونيخ بوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين بازى كه در حضور ۱۶۵۰ تماشاگر در زمين تيم مونيخ ۱۸۸۰ برگزار شد بايرن مونيخ با نتيجه يازده- صفر پيروز شد.راكه سانتا كروز (۵ گل)، يرميس (۲ گل)، هارگريوز، اركيز، صالى حميدزيچ و مدافع حريف هم هر كدام يك گل براى بايرن به ثمر رساندند.
تركيب بايرن مونيخ
رنزينگ- سانيول (اوتل ۴۶)، مائورسبرگر، اسماعيل، رائو (اشتاين هوفر ۴۶)، هارگريوز، يرميس، شول (اورتيتس ۴۶)، صالى حميدزيچ، سانتاكروز و على كريمى

--------------------------
تمرينات آمادگى بدنى در روتاخ

علي کريمي

به نظر نمى رسد كه ماگات در برنامه هاى تمرينى و آماده سازى بدنى امتحان پس داده اش تغييرى ايجاد كند. او مى گويد: «بازيكنان خوشحال به نظر مى رسند، آنها به زمين فوتبال و تمرين برگشته اند. پس از يك تعطيلى طولانى آنها مشتاق به نظر مى رسند …» او لبخندى مى زند كه نشان مى دهد وى همان برنامه آماده سازى را كه سال قبل اجرا كرده امسال هم اجرا خواهد كرد.
بازيكنان بايرن ديروز به كمپ تمرينى روتاخ- اگرن رفتند تا برنامه هاى آماده سازى را آغاز كنند. روى ماكاى و پائولو گررو روز دوشنبه و كلوديو پيزارو روز سه شنبه به اردو ملحق مى شوند. بيسنته ليزارازو هم روز پنجشنبه به تيم مى پيوندد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25511

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خبرها و تحليل هاي تازه اي درباره علي کريمي در بايرن مونيخ، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016