"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-06-28' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

حميد استيلي پاسخ سوبل را داد: سوبل برنامه‌ي مدوني نداشت، ايسنا

* در كـار او هيچ دخالتي نمي‌كردم
* ديـواري كوتـاه‌تر از مـن پيدا نكرده است

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

حميد استيلي در پاسخ به اظهارات راينر سوبل سرمربي سابق اين تيم مبني بر دخالت وي در كار مربيگري تيم گفت: اميدوارم در موارد گفته شده صداقت وجود داشته باشد.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ضمن بيان اين مطلب اظهار كرد: به عنوان كسي كه تنها بايد براي يادگيري كار مربيگري در كنار سوبل باشم، نبودم بلكه در قراردادم آمده كه به عنوان مربي تيم فعاليت خود را آغاز كنم و پروين اين مساله را به من بازگو كرد.

وي افزود: اينكه گفته مي‌شود من در كار سرمربي تيم دخالت مي‌كردم بيشتر آنها كذب است و صداقت در آنها وجود ندارد و مي‌توان اين مساله را با پرسش از بازيكنان تيم، پروين، كماسي، خوردبين و ديگر اعضاي تيم متوجه و به اثبات رساند.

حميد استيلي با تاكيد بر اين كه نمي‌داند مشكلاتي كه سوبل با وي داشته از چه زماني نشات مي‌گيرد، خاطرنشان كرد: معتقدم مشكلات من و سوبل در يك هفته‌ كه وي از سرمربيگري تيم استعفا داد، آغاز شد. فكر نمي‌كردم كه سوبل ديواري كوتاه‌تر از ديوار من پيدا كند و همه‌ي مشكلات را به من نسبت دهد. اگر مشكل از من بود طول يك سال گذشته كه با سوبل همكاري مي‌كردم هيچ مصاحبه‌اي عليه وي و عملكردش نداشتم حال آيا مشكل از من است.

وي با اشاره به اين كه تمرين كردن با برخي از بازيكنان ذخيره تيم پس از زمان تمرين شايد تنها نقطه‌ي مشكل وي با سوبل بوده است، يادآور شد: بعضي از اوقات پس از اتمام زمان تمرين با چند تن از بازيكنان ذخيره تيم تمريناتي را انجام مي‌دادم كه با اعتراض سوبل، تمرينات با آنها را قطع مي‌كردم تا وي ناراحت نشود و مشكلي پيش نيايد. تمام اعضا مايل بودند كه پرسپوليس موفق شود چرا كه در عدم نتيجه‌گيري تيم تنها يك نفر مقصر نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مربي تيم پرسپوليس تصريح كرد: ياد گرفته‌ام كه همواره به پيشكسوت خود احترام بگذارم، به همين دليل چيزي عليه سوبل نمي‌گويم اما پروين به عنوان مدير فني تيم شاهد بود كه چندين دفعه به وي گفتم نمي‌توانم با اخلاق سوبل و شرايط تيم ادامه كار دهم كه پروين با خبر رفتن سوبل در هفته‌هاي آخر من را به ماندن و ادامه فعاليت در پرسپوليس ترغيب مي‌كرد.

استيلي در مورد وضعيت پرسپوليس در فصل گذشته خاطر نشان كرد: بايد ديد اول چه چيزي انجام شده سپس انتظار نتيجه را داشت. در پرسپوليس از لحاظ كار تاكتيكي يا گروهي كاري انجام نشد و سوبل هيچ برنامه‌ي از پيش تعيين شده‌ براي بازي‌هاي آينده نداشت. از لحاظ بدني نيز كماسي كمك بسياري به آماده‌تر شدن بازيكنان انجام داد تا شرايط سخت‌تر نشود و نتايجي كه در پايان فصل به دست آمد همه حاصل تلاش فداكارانه بازيكنان تيم بود. اميدوارم هر چه در ميان هست صداقت باشد و هيچ كس عملكرد نامناسب خود را به ديگران نسبت ندهد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25343

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حميد استيلي پاسخ سوبل را داد: سوبل برنامه‌ي مدوني نداشت، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016