"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-06-22' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

تماشاگران انزلى بالاخره با دايى تسويه حساب كردند، ملوان از دو بازى خانگى محروم مى شود، ايران ورزشي

سهيل ميرزاجانى
دوشنبه گذشته در بازى ملوان- صباباترى تماشاگران ملوان به تهديد خود در بازى رفت عمل كردند و نود دقيقه على دايى كاپيتان صباباترى را مورد مهر و محبت قرار دادند تا دايى با خاطره يى فوق العاده تلخ و شايد فراموش ناشدنى انزلى را ترك كند! در بازى رفت دو تيم جمع زيادى از هواداران ملوان راهى صباشهر شدند تا تيم محبوب خود را تشويق كنند اما درگيرى دايى با غلامين باعث شد تا تشويق به توهين و تهديد تبديل شود و حتى باشگاه ملوان مبلغ ده ميليون ريال نيز جريمه شد. در پايان آن بازى تماشاگران ملوان با سر دادن شعار «واى به حالت دايى، اگه انزلى بيايى» دايى را تهديد كردند كه در بازى برگشت تلافى خواهند كرد و دقيقاً چنين اتفاقى نيز رخ داد. اتفاقات رخ داده در بازى روز دوشنبه در حالى است كه در آخرين تذكر كتبى فدراسيون به باشگاه ملوان قيد شده بود در صورت تكرار فحاشى تماشاگران، باشگاه ملوان از انجام بازيهاى خانگى محروم خواهد شد و آن طور كه از شواهد امر پيداست حكمت شعار، نماينده فدراسيون در بازى ملوان- صباباترى، با ارسال گزارشى كامل و طولانى تمام اتفاقات رخ داده و فحاشى تماشاگران ملوان را قيد كرده كه اين گزارش به راحتى مى تواند حكم محروميت ملوان از برگزارى چند بازى خانگى البته در فصل آينده را امضا كند!
يكى از مقامات ارشد ملوان در همين مورد به ايران ورزشى مى گويد: «ما تمام تلاش خود را انجام داديم. حتى پيش از آغاز بازى بين تماشاگران اعلاميه پخش كرديم كه ارزش هاى كاپيتان تيم ملى را زير سؤال نبرند اما ...» عده يى درباره اتفاقات رخ داده در روز دوشنبه معتقدند به راحتى مى شد جو ورزشگاه را كنترل كرد اما يكى ديگر از مسؤولان ملوان اين امر را غير ممكن مى داند: «اصلاً اين حرف كارشناسى شده نيست. چطور مى شود جو يك استاديوم با آن همه تماشاگر را كنترل كرد. اگر يكى دو نفر بودند حق با آقايان است ولى مسأله فراتر از اين حرف ها بود.»
صبح ديروز منابع خبرى از كميته انضباطى خبر دادند كه باشگاه ملوان علاوه بر جريمه نقدى سنگين از برگزارى دو بازى با حضور تماشاگر در فصل آينده محروم خواهد شد.
يكى از مسؤولان ملوان درباره موضع باشگاه در قبال چنين محروميتى مى گويد: «ما فحاشى در ورزشگاه ها را اصلاً تأييد نمى كنيم و از اتفاقات رخ داده در روز دوشنبه كه البته كمى از سوى جرايد ورزشى بزرگنمايى شده واقعاً متأسف و ناراحتيم ولى اين اتفاق در تمام ورزشگاه ها رخ مى دهد به همين آقاى دايى در بازى رفت و برگشت با پرسپوليس توهين كردند ولى آب از آب تكان نخورد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آقاى قلعه نويى آمد انزلى فقط چند بچه آن هم از روى نادانى به وى توهين كردند زمين و زمان را به هم دوخت اما ما رفتيم تهران ۹۰ دقيقه با رهبرى ايشان فحش خورديم اما يك كلمه هم جايى صحبت نكرديم.
متأسفانه حق براى ما شهرستانى ها حق نيست ولى براى تيم هاى تهرانى حق است.»
-----------------------------
خبر ورزشي:

طباطبايي: مگر مى‌شود با دايى‌ درگير شوم؟!

گفته‌ مى‌شود هادى‌ طباطبايى‌ سنگربان‌ تيم‌ صباباترى‌ تهران‌ در بازى‌ تيمش‌ مقابل‌ ملوان‌ با على‌ دايى‌ درگير شد اما او اين‌ خبر را تکذيب‌ کرد و گفت: تمامى‌ اين‌ حرف‌ و مطالبى‌ که‌ در مورد درگيرى‌ من‌ و دايى‌ زده‌ و يا چاپ‌ شده‌ است‌ دروغ‌ محض‌ است.
در استقلال‌ بدترين‌ بلاها را سرم‌ آوردند اما چيزى‌ نگفتم‌ در عمر ورزشى‌ام‌ هم‌ ياد ندارم‌ تا به‌ حال‌ با کسى‌ درگير شده‌ باشم‌ و يا به‌ کسى‌ ناسزا گفته‌ باشم. آن‌ وقت‌ چطور مى‌شود که‌ با دايى‌ درگير شوم؟!
وى‌ ادامه‌ داد: هنوز حرمت‌ها و کسوت‌ها در ورزش‌ حفظ‌ مى‌شود من‌ نيز به‌ آن‌ پايبند هستم. مگر مى‌شود کسى‌ براى‌ خودش‌ داد و بيداد کند. به‌ هر حال‌ در بازى‌ با ملوان‌ من‌ فقط‌ درصحنه‌اى‌ به‌ خط‌ دفاعى‌ تيم‌ اعتراض‌ کردم. طباطبايى‌ در مورد بازى‌ فوق‌ گفت: بازى‌ بدى‌ نبود، داورى‌ هم‌ تعريفى‌ نداشت‌ و بر بازى‌ تأثير مستقيم‌ گذاشته‌ بود ضمن‌ اينکه‌ در صحنه‌اى‌ هم‌ به‌ خاطر اعتراض‌ به‌ داور زمين‌ مسابقه‌ را ترک‌ کرديم. در حال‌ حاضر نيز تمام‌ فکر و ذکر ما بازى‌هاى‌ جام‌ حذفى‌ است‌ تا به‌ اميد خدا حضورى‌ پرقدرت‌ در اين‌ مسابقات‌ داشته‌ باشيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25005

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تماشاگران انزلى بالاخره با دايى تسويه حساب كردند، ملوان از دو بازى خانگى محروم مى شود، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016