"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-06-21' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

على دايى در انزلى سه بار درگير شد: با داور، طباطبايى و تماشاگر، ايران ورزشي

ايران ورزشى - دايى جنجالى ترين چهره هفته آ خر ليگ بود. او از همان شروع بازى جنجال درست كرد و تا آخر بازى، همه چيز را تحت الشعاع رفتار خود قرار داد. به طور قطع او سوژه اول روزنامه هاى ورزشى در چند روز آينده خواهد بود. كاپيتان تيم ملى ديروز همه را شوكه كرد.
دايى تيم صبا را بيرون كشيد

ايران ورزشى- در دقيقه ۶۶ بازى ملوان- صباباترى در پى اعلام آفسايد به ضرر صباباترى كه منجر به برخورد توپ به تير دروازه صباباترى شد، على دايى با اعتراض و درگيرى لفظى با داور، خود و بازيكنان تيمشان را از زمين خارج كرد. اين اقدام دايى باعث شد بازى ۴ تا ۳ دقيقه متوقف شود. بعد از اين توقف و استراحت چند دقيقه يى خود دايى دوباره صبا را به داخل زمين هدايت كرد تا بازى از سر گرفته شود.

فرياد دايى بر سر طباطبايى
ايران ورزشى - على دايى ديروز خيلى عصبى بود. او بعد از درگيرى با يكى از طرفداران ملوان و اعتراض هاى پياپى با هادى طباطبايى گلر تيمشان هم درگيرى لفظى پيدا كرد كه نزديك بود كار به جاهاى باريك بكشد. وقتى طباطبايى گل دوم صبا را خورد، على دايى با حالتى عصبى به سمت او رفت و به نشانه اعتراض كلى سرش داد و بيداد كرد. طباطبايى طاقت نياورد و جواب كاپيتان را داد. لحظاتى بعد هر دو با متانت خاصى! حرف هاى ركيكى رد و بدل كردند. بعد از اين قضيه طباطبايى قصد داشت از زمين بيرون برود كه با وساطت مربيان صبا به درون دروازه برگشت. احتمالاً فصل بعد ديگر طباطبايى را در اين تيم نمى بينيد!
سيلى كاپيتان به تماشاگر بى ادب

ايران ورزشى - پيش از شروع بازى ملوان - صباباترى على دايى تماشاگرى را كه فحاشى مى كرد با سيلى تنبيه كرد!يك ساعت به شروع بازى مانده بود كه بازيكنان صباباترى وارد چمن ورزشگاه شدند اما به محض ورود دايى تماشاگران عليه او فحاشى كردند تا يكى از آنها كه به دايى نزديك تر بود با سيلى محكم دايى تنبيه شده و درس عبرتى براى سايرين باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مأموران نيروى انتظامى پس از اين اتفاق تماشاگرى كه سيلى خورده بود را بازداشت كردند. همانطور كه پيش بينى مى شد پس از اتفاقات بازى رفت ملوان - صباباترى و حرف هاى دايى در پايان آن بازى و محروميتى كه فدراسيون براى ملوان در نظر گرفت، دايى ديروز سوژه اصلى بازى ملوان - صباباترى بود و بارها تماشاگران به او بى احترامى كردند. اين اتفاق فوتبالدوستان را به ياد اريك كانتونا مى اندازد كه چند سال قبل با پيراهن منچستر يكى از هواداران انگليسى را كتك زد و اتحاديه فوتبال انگليس او را جريمه سنگينى كرد. به همين دليل پيش بينى مى شود اين اتفاق در روزهاى آينده ابعاد تازه ترى پيدا كند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24936

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'على دايى در انزلى سه بار درگير شد: با داور، طباطبايى و تماشاگر، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016