"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-06-13' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

ايمان مبعلي: پيشنهادهايي از خارج دارم ولي هنوز جدي نيست، ايسنا

* با گلزني من فولاد در ليگ ماند و با گلزني من قهرمان شد
* شش ماه فرصت دارم؛ پيشنهادهايم جدي نيست

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


ايمان مبعلي بي‌ترديد پديده‌ي اين فصل ليگ برتر بود و نقش فوق‌العاده‌اي در قهرماني فولاد خوزستان داشت، وي روز گذشته نيز دو گل به پگاه گيلان زد تا حكم قهرماني فولاد را خودش امضا كرده باشد.

اميان مبعلي پس از قهرماني فولاد خوزستان به خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: قهرماني فولاد نتيجه‌ي پنج سال تلاش و سختي بود كه در نهايت با همت و غيرت تك تك نفرات تيم محقق شد. پنج سال پيش، در آخرين بازي، با گلزني من، فولاد در ليگ ماندني شد؛ در حال حاضر نيز با دو گل كه در برابر پگاه به ثمر رساندم قهرماني را قطعي كرديم كه اين يك خاطره‌ي جالب براي من است.

وي تصريح كرد: در بازي برابر پگاه بسيار خوب و منطقي ظاهر شديم و از ابتدا بازي را حفظ كرديم؛ در نهايت پيروز شديم و به حقمان كه قهرماني در ليگ برتر بود رسيديم.

بازيكن خلاق فولاد تصريح كرد: قهرماني وظيفه‌ي ما را سنگين‌تر كرده است، اكنون ديگر نماينده‌ي ايران در آسيا هستيم و بايد در فصل آينده ضمن دفاع از عنوان قهرماني در ليگ برتر در جام قهرمانان آسيا نيز حضور شايسته‌اي داشته باشيم.

مبعلي در ادامه بر نقش كادر رهبري تيم فولاد خوزستان در موفقيت اين تيم اشاره كرد و گفت: راهنمايي‌هاي ملادن فرانچيچ و حضور عبدا... ويسي، مربي خوب ايراني در قهرماني فولاد تاثير زيادي داشت؛ بي‌ترديد در سال جاري نيز با هدايت آنان به موفقيت‌هاي بيشتري دست پيدا مي‌كنيم.

مبعلي خاطره‌ي جالب ديگري نيز از ليگ برتر چهارم دارد، وي در اين باره گفت: در آغاز فصل، زماني كه دو پنالتي پياپي را از دست دادم، اوضاع بسيار بد شد. البته پنالتي‌زن‌هاي تيم تغيير كردند و موفق نيز بودند. اما در نهايت دوباره توانستم طلسم نزدن پنالتي را بشكنم و در دو بازي آخر برابر پگاه نيز با گل كردن پنجمين پنالتي خود در اين فصل، در قهرماني فولاد شريك شدم.

مبعلي تصريح كرد: ما يك تيم بوديم و اگر توانستم در اين فصل عملكرد موفقيت‌آميزي داشته باشم، به دليل آن بود كه در كنار يك تيم خوب و نفرات ارزشمند فولاد، قرار داشتم.

وي در مورد ادامه حضور در فولاد نيز خاطر نشان كرد: با توجه به اين كه شش ماه ديگر با فولاد قرارداد دارم، زمان كافي براي فكر كردن در اختيارم است و پس از آن صحبت‌هاي خود را با باشگاه انجام مي‌دهم، البته مسوولان فولاد نيز قصد دارند تا زمينه‌ي حضورم در ليگ‌هاي خارجي را فراهم آورند.

مبعلي در همين زمينه افزود: در حال حاضر پيشنهادهايي از چند كشور خارجي وجود دارد كه البته هنوز حالت جدي به خود نگرفته است.

وي در ادامه در مورد صعود تيم ملي ايران به جام جهاني آلمان نيز گفت: اين صعود افتخار بزرگي بود كه نصيب فوتبال ايران شد؛ شايد من در دور مقدماتي فرصت زيادي براي بازي كردن پيدا نكردم، اما در حال حاضر 22 ساله هستم و جام جهاني يك فرصت مناسب براي حضورم در تركيب تيم ملي ايران است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مبعلي افزود: بازي در تركيب اصلي تيم ملي براي من يك افتخار بزرگ است؛ به همين دليل تمام تلاش خود را انجام مي‌دهم تا آمادگي‌ام را تا زمان جام جهاني افزايش دهم. براي موفقيت در عرصه‌ي جام جهاني به يك برنامه‌ريزي دقيق و بسيار عاقلانه نياز داريم تا بتوانيم از اعتبار فوتبال ايران دفاع كنيم.

وي تصريح كرد: اميدوارم با تداوم حمايت مردم و مطبوعات به عنوان عوامل اصلي موفقيت تيم ملي ايران از فدراسيون فوتبال، كادر فني و بازيكنان، تيم ملي كشورمان بتواند در جام جهاني نيز نتايج شادي آفريني را كسب كند.

بازيكن تيم فولاد در پايان افزود: برانكو مربي باهوشي است و مي‌داند كه در جام جهاني با حريفان قدرتمندي روبرو مي‌شويم، بنابراين در سال جاري بايد ديدارهاي تداركاتي خوبي را برابر تيم‌هاي مطرح دنيا برگزار كنيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24410

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ايمان مبعلي: پيشنهادهايي از خارج دارم ولي هنوز جدي نيست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016