"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-06-13' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

استراحت مطلق ملى پوشان بعد از صعود: كعبى به امارات مى رود، زندى به يونان و دايى احتمالاً به امريكا، ايران ورزشي

نيما حسينى
بعد از صعود به جام جهانى همه ملى پوشان دنبال فرصتى هستند تا از هياهوى فوتبال فرار كنند و بعد از يك سال پر هيجان و مملو از استرس استراحت مطلقى داشته باشند.
بازيكنان تيم ملى كه بعد از جام ملت هاى آسيا هم فرصتى براى استراحت نداشتند اين روزها بى صبرانه منتظر پايان رقابت هاى ليگ و جام حذفى هستند و حتى بعضى از آنها بى ميل نيستند كه بازى تشريفاتى ايران و ژاپن را از پاى گيرنده ها تماشا كنند.
يك روز بعد از صعود همه ملى پوشان «خوابيدن» را به هر چيز ديگرى ترجيح مى دادند. آنها روز پنجشنبه خواب حضور در جام جهانى را رؤيايى مى ديدند كه به حقيقت پيوسته.
البته على كريمى و عليرضا واحدى نيكبخت بلافاصله بعد از بازى با بحرين عازم فرودگاه امام خمينى شدند تا براى الاهلى و الوصل در مرحله نيمه نهايى جام حذفى امارات به ميدان بروند. نيكبخت مجبور بود روز پنجشنبه بازى كند و كريمى هم روز جمعه به ميدان رفت. البته تيم هر دوى آنها شكست خورد تا دغدغه حضور در فينال اين رقابت ها را نداشته باشند. حالا كريمى كه در دبى منتظر دريافت ويزاى اقامت در آلمان است تا ۱۱ تير فرصت دارد كه در امارات و ايران استراحت كند. البته كريمى يك هفته زودتر به احتمال زياد هفتم تير ماه عازم مونيخ مى شود تا براى خريد منزل مسكونى و لوازم مورد نيازش اقدام كند. نيكبخت هم مى تواند همه چيز را سبك و سنگين كند و تيم فصل بعدش را مشخص كند.
چند ساعت بعد از صعود تيم ملى يك ملى پوش ديگر هم ايران را ترك كرد. او كسى نبود جز فريدون زندى كه بعد از بازى با بحرين در رختكن هنرش را در شادى كردن هم نشان داده بود. فرى بليت جام جهانى را در جيبش گذاشت و سراسيمه به آلمان برگشت تا به كارهاى عقب مانده اش سر و سامانى بدهد. او چهار روز ديگر راهى يونان مى شود. زندى كه تعطيلات ژانويه را در سوييس سپرى كرده بود مى خواهد در يكى از جزاير يونان استراحت كند. فريدون بعد از يك هفته گشت و گذار در يونان به آلمان برمى گردد تا در دور جديد تمرينات لاترن شركت كند اما وحيد هاشميان و مهدى مهدوى كيا استراحت مطلق در تهران را به مسافرت ترجيح مى دهند. وحيد ۱۰ روز قبل از شروع تمرينات تيم جديدش عازم هانوفر مى شود تا خودش را براى سه سال زندگى در اين شهر آماده كند. او هفته آينده به هانوفر مى رود تا در مكانى ايده آل يك منزل مسكونى خريدارى و مقدمات سكونت در اين شهر را فراهم كند. مهدى مهدوى كيا اما هيچ عجله يى ندارد. او فعلاً برنامه خاصى در ايام تعطيلات ندارد. البته وقتى او از خواب سير شد به فكر يك مسافرت چند روزه مى افتد كه آن هم كاملاً قابل پيش بينى است. او به طور حتم سرى به ييلاق پدرى اش در نزديكى اراك مى زند و يكى دو روز هم به اتفاق برادرش هادى به شهرهاى شمالى مى رود و رفته رفته آماده مى شود تا از يازدهم تير ماه در تمرينات هامبورگ با توماس دال سرشاخ شود!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حسين كعبى هم هفته آينده عازم دبى مى شود تا يك ماهى در امارات استراحت كند. رحمان رضايى در اصفهان و تهران پيشنهادات را بررسى مى كند و مجبور است در ايام تعطيلات به پيشنهاد مسينا و يكى دو تيم ايتاليايى پاسخ دهد تا تيم فصل آينده اش را مشخص كرده باشد.
زندگى لژيونرها اينگونه سپرى مى شود اما ملى پوشانى كه در تيم هاى ايرانى عضويت دارند دغدغه هاى ديگرى دارند. آنها مى دانند كه تا چشم روى هم بگذارند ليگ تمام شده و بعد جام حذفى شروع مى شود و بعد از پايان اين رقابت ها هم بايد تيم ملى را در اردوى ۱۰ روزه انگليس كه از اول ماه شروع مى شود همراهى كنند. آنها بازى با ژاپن را هم پيش رو دارند اما بعد از آن مى توانند يك ماهى استراحت كنند كه اين ايام هم توأم مى شود با فصل نقل و انتقالات.
البته وضعيت على دايى با ديگران فرق مى كند. او تازه داماد است و كاپيتان تيم! شماره ۱۰ احتمالاً سفر امريكا را در دستور كار قرار داده. اين سفر مى تواند هم فال باشد و هم تماشا. هم جنبه ماه عسل دارد و هم بهانه يى مى شود براى باطل نشدن گرين كارت!
بعد از صعود ايام به كام. تعطيلات خوش بگذرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24369

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'استراحت مطلق ملى پوشان بعد از صعود: كعبى به امارات مى رود، زندى به يونان و دايى احتمالاً به امريكا، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016