"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-06-11' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

هاشميان: دوره‌هـاي پيشين، حـاشيه‌ كمـر تيم را مي‌شكست، ايسنا

* تيم ملي از نظرفني واخلاقي نمره قبولي گرفت
* توجه به ليگ‌ مهم‌ترين راه براي حضور قدرتمند در جام جهاني است

وحيد هاشميان

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مهاجم تيم ملي فوتبال كشورمان، با تبريك صعود به جام جهاني، گفت: راهيابي به جام جهاني باعث معطوف شدن تمام نگاه‌ها به كشور ايران خواهد شد.

وحيد هاشميان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: صعود به جام جهاني در سايه‌ي تلاش مردم، كادر فني و بازيكنان ممكن شد و من نيز از اين كه به عنوان يك بازيكن نقشي در كنار ساير عوامل داشتم، بسيار خوشحال هستم.

وي يكي از عوامل اصلي صعود تيم ملي به جام جهاني را بي‌حاشيه بودن كادر فني و نفرات عنوان كرد و افزود: در دوره‌هاي پيشين مشكلات حاشيه‌اي كمر تيم را مي‌شكست اما در اين دوره به دليل دور بودن تيم از اين مسايل توانستيم با قدرت و صلابت به جام جهاني صعود كنيم. ضمن آن كه كادر فني و سرپرستي تيم نيز تاثير زيادي در اين مساله داشتند چرا كه به غير از روحيه‌ي آرام خود مي‌دانستند كه بايد بازيكناني را به تيم ملي دعوت كنند كه به جز مسايل فني از لحاظ اخلاقي نيز نمره‌ي خوبي داشته باشند.

هاشميان درباره‌ي تاثيرات اين صعود در ورزش و به ويژه فوتبال كشور، خاطر نشان كرد: صد در صد تاثير مثبتي را در ورزش و فوتبال كشور به همراه خواهد داشت چرا كه بازيكنان براي نشان دادن خود به مربيان تيم ملي تلاش مي‌كنند با تمرينات سخت، بهترين بازي‌ها را از خود به نمايش بگذارند ضمن آن كه اين صعود باعث انگيزه‌دارتر شدن باشگاه‌ها خواهد شد و فدراسيون فوتبال سعي مي‌كند با برنامه‌ريزي بهتر سازماندهي مناسبي را براي شركت تيم ملي در جام جهاني انجام دهد.

وي به ايسنا گفت: حضور در جام جهاني مهر تاييد بين‌المللي بر فوتبال ايران خواهد بود و باعث خواهد شد باشگاه‌هاي اروپايي به دنبال به خدمت‌گيري بازيكنان ايراني باشند به جز اين مساله ورود اسپانسرهاي قوي ورزشي مي‌تواند باعث ورود سرمايه به فوتبال كشور شود.

اين ملي‌پوش كشورمان با اشاره به جشن صعود در سراسر كشور اين مساله را باعث سنگين‌تر شدن مسووليت دولتمردان و قانونگذاران عنوان كرد و افزود: فكر نمي‌كنم هيچ پديده‌اي در ايران بتواند مانند فوتبال مردم ايران را خوشحال كند و اين مساله نشان مي‌دهد كه بايد ارزش بسياري به اين رشته‌ي ورزشي داد و با سرمايه‌گذاري بيشتر امكانات زيادي را براي فوتبال در كشور به وجود آورد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشميان در بخش ديگري از گفت‌وگوي خود با ايسنا درباره‌ي حضور در رقابت‌هاي جام جهاني و برنامه‌ريزي تا شروع اين مسابقات گفت: بهترين كار برگزاري منظم ليگ است چرا كه از دل اين ليگ مي‌توان بازيكنان با استعداد را خارج كرد. بازيكنان خارج از كشور نيز بايد تلاش خود را دو چندان كنند تا بتوانند در جام جهاني به همراه سايرين نماينده‌اي شايسته براي ايران و آسيا باشند.

وي افزود: بايد در اين يك سال باقي مانده تا شروع جام جهاني فدراسيون توجه ويژه‌اي به بازي‌هاي داخلي داشته باشد و پس از آن با هماهنگي با تيم‌هاي بزرگ جهاني بازي‌هاي دوستانه‌ي خوبي را براي تيم ملي در نظر بگيرد و برگزاري اردوهاي تداركاتي در كشورهاي صاحب فوتبال مي‌تواند باعث تقويت تيم ملي شود.

هاشميان درباره‌ي حضور در جام جهاني، گفت:‌ البته درست است كه در برخي از رشته‌ها مثل وزنه‌برداري، تكواندو، كاراته، فوتبال و ... استعدادهاي زيادي در كشور وجود دارد اما بايد سطح توقعات با سطح امكانات يكسان باشد. ما نبايد انتظار داشته باشيم كه تيم ملي در جام جهاني قهرمان شود اما اگر امكانات بيشتري ايجاد شود به طور قطع توان حضور قدرتمندانه در اين رقابت‌ها را داريم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24232

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هاشميان: دوره‌هـاي پيشين، حـاشيه‌ كمـر تيم را مي‌شكست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016