"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-06-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

وحيد شمسايي: تيم ملي فوتسال هفتاد درصد جوان شده بود، ايسنا

* ژاپـن و تـايلند بـا تمـام قدرت آمده بودند
* ايران در جام جهاني پرقدرت و مدعي خواهد بود

وحيد شمسايي

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


بهترين گلزن هفتمين دوره‌ي مسابقات فوتسال آسيا گفت: سطح مسابقات فوتسال آسيا در ويتنام بسيار بالا بود و اين موضوع رشد فوتسال در قاره‌ي آسيا را نشان مي‌دهد.

وحيد شمسايي پس از ورود تيم ملي فوتسال كشورمان به تهران در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: تيم ما هفتاد درصد جوان شده بود و از طرف ديگر تيم‌هاي ژاپن و تايلند با تمام قدرت به مسابقات آمده بودند. تيم ژاپن با همان تركيب جام جهاني آمده بود و تايلند نيز از وجود سرمربي برزيلي با دانشي سود مي‌برد. همچنين تيم ازبكستان با در اختيار گرفتن سه بازيكن و يك سرمربي روس بسيار نسبت به گذشته پيشرفت كرده بود.

وي افزود: اين شرايط كار را براي تيم ما دشوار ساخته بود و اين بار به سختي توانستيم به قهرماني آسيا برسيم.

شمسايي در مورد نتايج ضعيف تيم فوتسال در ديدار برابر ژاپن و تايلند گفت: در اين مسابقات جوانان تيم ما نخستين تجربيات بازي‌هاي ملي خود را مي‌گذراندند و حتي بعضي از آنها براي ورود به زمين استرس داشتند و در كنار آن بدشانسي نيز گريبان تيم ما را گرفت.

وي خاطر نشان كرد: فيلم دو بازي ما برابر ژاپن و تايلند نشان مي‌دهد كه نزديك به بيست فرصت گلزني را از دست داديم و دقيقا در شرايطي بر خلاف جريان بازي سه گل از ژاپن دريافت كرديم كه اين شرايط در بازي با تايلند نيز پيش آمد.

شمسايي افزود: واقعا شرايط عجيبي بود. چرا كه خودم به تنهايي در بازي با ژاپن پنج بار توپ را به تير دروازه زدم و اگر ما از تمام فرصت‌هايمان در مسابقات استفاده مي‌كرديم در هر دو بازي ژاپن و تايلند با گل‌هاي زياد اين دو تيم را شكست مي‌داديم.

وي افزود: در ديدار فينال نيز با توجه به اين كه استرس بازيكنان جوان كشورمان كمتر شده بود با تمركز خاصي به مصاف ژاپن رفتيم و اين بار خيلي راحت اين تيم را شكست داديم. در حالي كه اگر تمامي موقعيت‌هاي ما تبديل به گل مي‌شد با نتيجه‌اي بيش از شش گل فينال را به سود خود خاتمه مي‌داديم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شمسايي در خاتمه تصريح كرد: زماني كه يك تيم جوان مي‌شود تبعاتي نيز در پي دارد كه ما اين شرايط را پذيرفتيم و بي‌ترديد اين به دليل برنامه‌ريزي چهار ساله‌ي فدراسيون فوتبال است كه ما تابع آن هستيم و مطمئنا با اين برنامه‌ريزي تيم فوتسال كشورمان در جام جهاني 2008 يك تيم پرقدرت و مدعي خواهد بود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23889

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وحيد شمسايي: تيم ملي فوتسال هفتاد درصد جوان شده بود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016