"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-06-02' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Thursday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برای هفتمين بار متوالی ايران به فينال رقابت های فوتسال قهرمانی آسيا رسيد، ايران و ژاپن، ديدار فينال را برگزار مي کنند، مهر

عکس ها از ايرنا

Foot1.jpg

تيم ملی فوتسال کشورمان با پيروزی مقابل ازبکستان برای هفتمين بار متوالی به ديدار فينال رقابتهای فوتسال قهرمانی آسيا راه يافت .
به گزارش خبرنگار"مهر" در دومين ديدار ازمرحله نيمه نهايی رقابتهای فوتسال قهرمانی آسيا که در شهرهوشی مينه ويتنام جريان دارد ، دقايقی پيش تيم ايران با پيروزی 4 بر1 مقابل ازبکستان به ديدار نهايی هفتمين دوره رقابتهای فوتسال قهرمانی آسيا راه يافت .
بر اساس اين گزارش تيم کشورمان در نيمه اول با گلهای مجيد رئيسی ( دقيقه 3) ، هاشم زاده ( دقيقه 8 ) و وحيد شمسايی ( دقايق 18) مقابل تک گل حريف که در دقيقه 13 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسيد برابر حريف به برتری مطلق دست يافت . در نيمه دوم تيم کشورمان در دقيقه 36 توسط وحيد شمسايی به چهارمين گل خود دست يافت ضمن اينکه شمسايی يک ضربه پنالتی را از دست داد .

در اين ديدار تيم ازبکستان بازی بسيار خشنی را به نمايش گذاشت و در دقايق پايانی يکی از بازيکنان اين تيم با کارت قرمز از سوی" کيم جانگ کوان" داور کره ای اين ديدار از زمين مسابقه اخراج شد . وحيد شمسايی و محسن زارعی نيز دو کارت زرد دريافت کردند .
امير حسين ناصری دروازه بان تيم ملی فوتسال کشورمان در اين ديدار چهره برتر تيم ايران بود و با درخشش خود بارها حملات تيم ازبکستان را بی اثر کرد .
با اين پيروزی تيم فوتسال کشورمان به ديدار نهايی هفتمين دوره رقابتهای فوتسال قهرمانی آسيا راه يافت تا مسابقه فينال را ساعت 30/18 دقيقه روز شنبه 14 خرداد به وقت محلی مقابل ژاپن برگزار نمايد .
--------------------------

ژاپن با شکست قرقيزستان به ديدار فينال راه يافت

تيم فوتسال ژاپن با پيروزی برابر قرقيزستان به فينال هفتمين دوره رقابتهای فوتسال قهرمانی آسيا راه يافت .
به گزارش خبرنگار"مهر" در نخستين ديدار مرحله نيمه نهايی رقابتهای فوتسال قهرمانی آسيا که در شهر هوشی مينه ويتنام جريان دارد ، دقايقی پيش تيم فوتسال ژاپن با پيروزی 4 بر 3 مقابل قزاقستان به ديدار نهايی اين دوره از رقابتها راه يافت . ژاپنی ها در حالی اين ديدار را با پيروزی سپری کردند که تيم قرقيزستان نيمه اول را با نتيجه 3-1 به برتری دست يافته بود ولی تيم ژاپن در نيمه دوم با ارائه يک بازی برتر موفق شدند حريف خود را که در اين نيمه به شيوه ای دفاعی روآورده بود ، شکست دهد .
بر اساس اين گزارش در نيمه دوم اين ديدارژاپني‌ها که از سوی تماشاگران خودی در ورزشگاه "فووتو" شهر هوشي‌مينه ويتنام بشدت مورد تشويق قرار مي‌گرفتند، با سرعت بخشيدن به بازی ، بازيکنان قرقيزستان را دچار سردرگمی کرده بودند.
تيم ژاپن با اين پيروزی روز شنبه فينال هفتمين دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسيا را مقابل برنده ديدار ايران - ازبکستان برگزار مي‌کند.
گفتنی است ديگر ديدار مرحله نيمه نهايی از دقايقی پيش بين تيم های ايران و ازبکستان در ورزشگاه فووتو شهر هوشی مينه آغاز شده است .
-----------------------------

وحید شمسایی در آستانه کسب عنوان بهترین گلزن جام هفتم

وحید شمسایی مهاجم گلزن تیم فوتسال کشورمان در آستانه کسب عنوان بهترین گلزن هفتمین دوره رقابتهای فوتسال قهرمانی آسیا قرار دارد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار"مهر" شمسایی با دو گلی که در دیدار امروز مقابل ازبکستان به ثمر رساند 22 گله شد و همچنان در صدر جدول بهترین گلزن رقابتهای فوتسال قهرمانی آسیا در ویتنام قرار دارد .
"کوگوری کنیچیرو" ازژاپن که پیش از این با 19گل در رده دوم جدول گلزنان ایندوره از مسابقات قرار داشت با دو گلی که در دیدار با قرقیزستان به ثمر رساند 21 گله شد و همچنان در تعقیب وحید شمسایی از کشورمان قرار دارد . رقابت این دو بازیکن برای گلزنی در دیدار فینال رقابتهای فوتسال قهرمانی آسیا که روز شنبه برگزار خواهد شد از جمله دیدنی های دیدار نهایی هفتمین دوره رقابتهای فوتسال قهرمانی آسیا خواهد بود .
گفتنی است وحید شمسایی تاکنون در رقابتهای آسیایی و جام جهانی موفق شده است 246 گل به ثمر برساند و پس از کوبیلاس برزیلی در رده دومین گلزن برتر جهان قرار دارد .

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016