"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-06-01' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

خبرهايي از تيم هاي هم گروه ايران در بازي هاي مقدماتي جام جهاني فوتبال، ايران ورزشي

ژاپن در هيلتون

ايران ورزشى- اردوى ژاپن در امارات امروز به پايان مى رسد. ژاپنى ها ۳ روز پيش براى برگزارى اين اردو وارد دبى شدند تا با وضعيت آب و هوايى منطقه آشنا شوند. ژاپنى ها با يك چارتر اختصاصى از كشورشان به امارات رفتند و در هتل هيلتون مستقر شدند. خبرنگاران رسانه هاى ژاپنى هم در هتل شرايتون اقامت كردند.در بين آنها خبرنگاران ۶ شبكه ژاپنى هم حضور داشتند كه اخبار ژاپن را لحظه به لحظه ارسال مى كردند.
---------------------------------

لژيونرهاى ژاپن رسيدند

ايران ورزشى- دوشنبه شب ۳ لژيونر ژاپنى به اردوى اين تيم در امارات پيوستند. شونسوكه ناكامورا، هيده توشى ناكاتا و ياناگيساوا ۳ بازيكن لژيونرى هستند كه با تأخير از طريق فرانكفورت وارد امارات شدند. آنها در اين اردو تنها يك جلسه تمرينى پشت سر گذاشتند.
---------------------------------

تأكيد زيكو

ايران ورزشى- زيكو در امارات بيشتر روى هماهنگى نفراتش كار مى كند. انجام حركات تركيبى و فوتبال فشرده در طول تمرينات اين مسأله را به خوبى ثابت مى كند.البته او تمرينات تيمش را در شب برگزار مى كند تا بازيكنانش به شرايط آب و هواى گرم عادت كنند. سنگين ترين تمرين ژاپن دوشنبه در ورزشگاه الوحده برگزار شد كه در طول آن بازيكنان با انگيزه نشان دادند. زيكو در امارات بيشتر روى شوتزنى و انجام حركات تركيبى در عمق و كناره ها تأكيد دارد. او به صورت اختصاصى با بازيكنانش در خط هاى مختلف تمرين مى كند. زيكو حتى در فوتبال دستگرمى هم پا به توپ مى شود تا بتواند تاكتيك ها را بهتر به بازيكنانش انتقال دهد. او در طول تمرينات به خصوص روى شوت از پشت محوطه تأكيد خاصى دارد و در اين زمينه بيشتر با بازيكنانش كار مى كند.
---------------------------------

باخت ها فراموش شد

ايران ورزشى- تمرينات تيم ملى ژاپن در ورزشگاه الوحده امارات با شور خاصى برگزار مى شود. حضور نزديك به ۲۰۰ ژاپنى در تمرينات اين تيم باعث شده شاگردان زيكو در وضعيت روحى مناسبى قرار بگيرند. اغلب بازيكنان ژاپن گفته اند كه شكست مقابل پرو و امارات را فراموش كرده اند و فقط به بحرين فكر مى كنند.
---------------------------------

ژاپن امروز در بحرين

ايران ورزشى- كاروان ژاپن امروز ساعت ۳۰:۱۲ وارد منامه مى شود. آنها بعد از اردويى ۳ روزه در حالى وارد اين شهر مى شوند كه هيچ غايبى ندارند. محل اقامت ژاپنى ها همان هتلى است كه ايرانى ها هم در آن اقامت داشتند.
---------------------------------

ژاپن كابوس را پشت سر گذاشته

كيودو نيوز _ تسونياسو مياموتو كاپيتان ژاپن مى گويد كه بازيكنان اين تيم كابوس كايرين كاپ را پشت سرگذاشته اند و دو باخت در اين بازيها را زنگ خطرى براى بازيهاى پيش رو خود دانسته اند.
ژاپن در هر دو بازى كايرين كاپ بر حريفان برترى داشت اما در هر دو بازى مغلوب شد تا زيكو سخت ترين انتقادات را در طى حضور دو ساله اش در اين كشور متحمل شود. مياموتو مى گويد:« بله، ما هر دو بازى دوستانه را باختيم اما حالا اين باخت ها را فراموش كرده ايم.» مياموتو كه همراه بقيه بازيكنان ژاپن در اردوى ابوظبى است مى گويد: اين باخت ها به اين معنا نيست كه تيم ما آماده نيست ما سخت تمرين كرده ايم و كاملاً آماده بازى روز جمعه هستيم. ممكن است كه ما شكست خورده باشيم اما سه سال تلاش ما نتايج خود را در بازيهاى بعدى نشان مى دهد. خبر خوب براى ژاپن و زيكو اين است كه يوجى ناكازاوا، بهترين مدافع تيم كه به دليل آسيب ديدگى زانو دو بازى جام كايرين را از دست داد در ابوظبى يك تمرين نود دقيقه يى را انجام داد و با مشكلى روبرو نشد. در آخرين ساعات دوشنبه هيده توشى ناكاتا، شونسوكه ناكامورا و آتسوشى ياناگيساوا سه بازيكن حاضر در ليگ ايتاليا هم به اردوى تيم ملى ملحق شدند.
---------------------------------

تلويزيون بحرين:
ايرانى ها از ديدار با كره شمالى خاطره خوبى ندارند

مهر _ بخش ورزشى تلويزيون بحرين در گزارشى اعلام كرد: ايرانى ها براى پيشگيرى از حوادث احتمالى در ديدار روز جمعه بليت هاى مخصوصى براى اين بازى منتشر كرده اند. تلويزيون بحرين در بخش خبرى خود يك بار ديگر به بازيهاى گروه اول مقدماتى جام جهانى در منطقه آسيا اشاره كرد و گفت: ايرانى ها با توجه به شكست كره شمالى در ديدار رفت اميدوارند روز جمعه جشن خود را براى صعود به جام جهانى با پيروزى بر اين تيم مسجل كنند.
گوينده ورزشى تلويزيون بحرين گفت: مسؤولان فدراسيون فوتبال ايران از ديدار با كره شمالى خاطره خوبى ندارند. در دور مقدماتى جام ملت هاى آسيا در تهران بازى با اين تيم به دليل اغتشاش تماشاگران ناتمام ماند و همچنين تيم ايران در پيونگ يانگ و در همين مرحله رفت مورد هجوم تماشاگران خشمگين كره يى قرار گرفت. حوادث مربوط به بازى ايران و ژاپن كه باعث مرگ هفت نفر شد و در پى آن محروميت فيفا و كاهش تعداد تماشاگران تا سقف ۵۰ هزار نفر، مسؤولان فوتبال ايران را بر آن داشت كه براى اولين بار در تاريخ فوتبال اين كشور براى ورود به استاديوم تماشاگران بليت هايى را تهيه «كنند كه شماره صندلى و جايگاه آن مشخص است. فدراسيون فوتبال ايران اعلام كرده است كه كمتر از ۳۲ هزار بليت عرضه نمى شود تا بتواند اين ديدار حساس را كنترل كند. تماشاگران ايرانى و مسؤولان فدراسيون فوتبال اين كشور اميدوارند با عبور از سد كره شمالى براى مقابله با تيم ملى بحرين، ورزشگاه معروف خود را در تهران با يك صد هزار تماشاگر پر كنند.
---------------------------------

الخليج بحرين: ژاپن خواب هولناكى نيست

سايت ورزش ايران - تيم هاى ملى بحرين و ژاپن روز جمعه ۱۳ خرداد ماه در ورزشگاه ملى بحرين به مصاف هم مى روند.روزنامه اخبار الخليج بحرين در شماره ديروز خود به نقل از ابراهيم السندى يكى از كارشناسان ورزش بحرين نوشت: «ژاپن خواب هولناكى نيست كه از آن ترسى به دل راه دهيم.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اگر بازيكنان تيم ملى همه با يك شعار واحد كه آن پيروزى است وارد ميدان مسابقه شوند، مطمئناً پيروزى از آن ماست، امروز با ديروز فرق دارد ما چاره يى جز شكست تيم ملى ژاپن نداريم. اما اينكه چطور پيروز شويم مسأله مهمى است كه بايد از جهات مختلف بررسى شود. قطعاً اعضاى كادر ادارى، فنى و بازيكنان تيم ملى بحرين بايد به عنوان يك خانواده واحد با يكديگر برخورد كنند.تماشاگران بحرينى نقش بسيار مهمى در افزايش روحيه و انگيزه بازيكنان دارند. نقش آنها كمتر از بازيكنان نيست. بازى تيم هاى ملى بحرين و عربستان را ديدم اما هيچ گونه ترس و دلهره يى را در آنها ملاحظه نكردم. آنها وظيفه دارند در برابر ژاپن هم همين طور ظاهر شوند.با گذشت زمان مسابقه بى شك گرماى هوا بر عملكرد بازيكنان ژاپنى تأثير مى گذارد.ما بايد از اين فرصت ها استفاده كنيم. روش بازى ما بايد ايجاد حالت توازن دفاعى و هجومى باشد. بدون اينكه هيچ گونه شتابى به خرج دهيم. ژاپنى ها تلاش مى كنند در خارج از زمين خودشان بازى را به جريان بيندازند اما در اين لحظات ما بايد به اعصابمان كاملاً مسلط باشيم.»
---------------------------------

الاوسط بحرين:
تاكاهارا نيست، هاشميان و مهدوى كيا بازى مى كنند

سايت ورزش ايران - نائوهيرو تاكاهارا بازيكن بيست و پنج ساله تيم ملى ژاپن و باشگاه هامبورگ آلمان به دليل مصدوميت تيم ملى مقابل بحرين بازى نمى كند.
اين در حالى است كه هم تيمى او مهدى مهدوى كيا بازيكن ايرانى هامبورگ، تيم ملى ايران را در مسابقات انتخابى جام جهانى ۲۰۰۶ آلمان به خصوص در بازى مهم اين تيم مقابل تيم ملى بحرين همراهى مى كند.روزنامه الاوسط بحرين نوشت در حال حاضر بين مهدى مهدوى كيا و مسؤولان باشگاه هامبورگ اختلافاتى رخ داده. او مى خواهد با درخشش در بازيهاى ايران نظر مسؤولان باشگاه هاى ديگرى را به خود جلب كند.همچنين وحيد هاشميان ديگر بازيكن ايرانى حاضر در ليگ آلمان است كه تاكنون موفق نشده به عنوان يك بازيكن ثابت در تيمش حضور داشته باشد. اين بازيكن در بيشتر مسابقات بايرن مونيخ به عنوان يك بازيكن ذخيره مطرح بوده است.گفتنى است وحيد هاشميان با موافقت باشگاه بايرن مونيخ به عنوان يك بازيكن قرضى به تيم هانوفر آلمان منتقل شده است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23576

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خبرهايي از تيم هاي هم گروه ايران در بازي هاي مقدماتي جام جهاني فوتبال، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016