"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-05-31' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

دايى: گل نزدم اما راضى ام، اظهارات تند كاپيتان درباره انتشار عكس هاى خصوصى اش ، ايران ورزشي

علي دايي

نيما حسينى
على دايى با پشت سرگذاشتن مصدوميت به روزهاى خوب گذشته اش نزديك مى شود. او با درخشش كنونى در بازيهاى باشگاهى از بازگشت به اوج نويد مى داد اما كاپيتان تيم ملى ايران در بازى با آذربايجان نتوانست با گلزنى منتقدانش را ساكت كند!
دايى اما از عملكرد خودش راضى است. او در گفت وگوى اختصاصى با خبرنگار ايران ورزشى به سؤالات گوناگون پاسخ داده و البته درباره انتشار عكس هاى خصوصى مراسم عروسى اش هم واكنش قابل انتظارى را از خود بروز مى دهد.


پيروزى مقابل آذربايجان قبل از بازى ايران و كره شمالى همان هدفى بود كه مربيان و ملى پوشان داشتند. بازى را چطور ديدى؟
به نظر من بچه ها خيلى خوب كار كردند. مخصوصاً در نيمه اول كه سراپا حمله بوديم و مى توانستيم حتى بيشتر از دو گل بزنيم. نيمه دوم هم بد نبود. فكر مى كنم برانكو به آن هدفى كه مدنظرش بود رسيد و توانست قبل از بازى با كره و بحرين، بچه ها را در يك بازى دوستانه محك بزند و ضعف و قوت ها را بررسى كند.
بازيكنانى كه در نيمه دوم به ميدان رفتند در حد و اندازه خودشان هم ظاهر نشدند. علت خاصى داشت؟
<به نظر من به خاطر تعويض هاى زيادى بود كه در نيمه دوم انجام شد. همه بازيكنانى كه در تيم ملى هستند كارايى خوبى دارند و اگر در يك نيمه خوب كار نكردند دليل نمى شود كه تا اين حد از آنها عيب و ايراد بگيريم.
تيم حريف را چطور ديدى؟
<آذربايجانى ها محكم بازى مى كردند. آنها در صحنه هايى كه صاحب توپ مى شدند فوتبال را خوب بازى مى كردند اما وقتى توپ در اختيارشان نبود مشكلات زيادى داشتند. آذربايجان تيم جنگنده و با انگيزه يى بود. آنها در نيمه دوم نشان دادند كه تيم دست و پا بسته يى نيستند.
نوع بازى آذربايجانى ها شباهتى هم با روش بازى كره و بحرين داشت؟
>بهتر است مربيان تيم ملى پاسخگوى چنين سؤالاتى باشند. به نظر من آذربايجان بسته بازى مى كرد و متكى به ضد حمله ها بود. به طور حتم كره و بحرين هميشه در ورزشگاه آزادى با چنين روشى به مصاف ما مى آيند. با اين حساب بازى با آذربايجان تمرين خوبى براى رويارويى با بحرين و كره شمالى بود.
از عملكرد خودت در اين بازى راضى هستى؟
<مربيان و مردم بايد راضى باشند. از بازى خودم راضى ام. فكر مى كنم در انجام وظايفى كه مربى به من سپرده بود تا در حدودى موفق بودم.
ولى همه از على دايى انتظار گلزنى دارند. به خصوص وقتى كه حريف تيم ملى، آذربايجان باشد.
<اينكه نشد دليل.
اما يك موقعيت گلزنى مسلم كه روى پاس مهدوى كيا برايت فراهم شده بود را هدر دادى؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

<بله بايد آن توپ را گل مى كردم كه چنين اتفاقى نيفتاد. شايد دقت لازم را در زدن ضربه نهايى نداشتم يا بد شانسى آوردم كه توپ با اختلاف ناچيزى راهى اوت شد. به هر حال يك روز گل مى زنى و يك روز هم هر چه مى زنى گل نمى شود. من هم در اين بازى گل نزدم اما از خودم راضى بودم.
روزنامه ها بعد از مراسم عروسى ات عنوان كرده بودند كه پروين به دايى گفته تو را به پرسپوليس بر مى گردانم.
<نه . اصلاً و ابداً چنين صحبتى بين ما نشد.
حالا اگر پروين بگويد به پرسپوليس بيا چه تصميمى مى گيرى؟
<فعلاً كه در خدمت صباباترى هستم. آينده را هم آينده مشخص مى كند.
يعنى معلوم نيست كه فصل بعد در چه تيمى بازى مى كنى؟
<براى تمديد قرارداد مذاكراتى با مسؤولان باشگاه صباباترى داشته ام اما هنوز تصميم نهايى را نگرفته ام. البته احتمال اينكه قراردادم را با صبا تمديد كنم زياد است.
مى دانى كه عكس هاى خصوصى مراسم عروسى ات در سايت هاى اينترنتى منتشر شده و ظاهراً يكى از كانال هاى ماهواره يى هم آن را به نمايش گذاشته. حتماً از اين اتفاقى كه افتاده ناراحتى؟
<نمى دانم در اين باره چه بگويم. كسى كه اين كار را كرده و عكس هاى خصوصى مراسم عروسى ام را در سايت ها پخش كرده را نمى بخشم و واگذارش مى كنم به خدا. ظاهراً كارى هم از دستم بر نمى آيد چون نمى دانيم چه كسى اين كار را كرده تا با او برخورد قانونى كنيم.
آدم هايى كه چنين كارهايى مى كنند و مسائل شخصى و خصوصى يك ورزشكار را در جامعه منتشر مى كنند آدم هاى بى فرهنگ و بى وجدانى هستند كه شعور ندارند و لابد با انگيزه سوءاستفاده در مراسم شركت كرده اند.
فكر مى كنم حرف زدن در اين باره فايده يى ندارد. فقط مى توانم از مردم عزيز درخواست كنم كه اين عكس ها را نبينند چون من اصلاً و ابداً راضى نيستم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23520

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دايى: گل نزدم اما راضى ام، اظهارات تند كاپيتان درباره انتشار عكس هاى خصوصى اش ، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016