"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-05-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

آغاز اردوي ژاپن در امارات، زیکو: شکست مقابل پرو و امارات اهمیتی ندارد، بحريني ها: ژاپن را در منامه می بریم و با روحیه ای مضاعف به تهران مي رويم

اردوی سه روزه تیم ملی ژاپن در امارات آغاز شد

تيم ملي فوتبال ژاپن

تیم فوتبال ژاپن به منظور آمادگی برای بازی مقابل بحرین در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی که روز جمعه در منامه برگزار می شود اردوی آماده سازی خود را از روز گذشته درکشور امارات برپا کرد.
به گزارش خبرنگار " مهر" تیم فوتبال ژاپن عصرروزگذشته درورزشگاه آل نهیان که متعلق به باشگاه الوحده است نخستین تمرین خود راانجام داد.
ژاپنی ها درگروه B رقابت های مقدماتی جام جهانی 2006 با تیم های ایران، کره شمالی و بحرین همگروه هستند و درحال حاضربا کسب 6 امتیاز دررتبه دوم جدول رده بندی قرار دارند.
لازم به ذکر است ژاپن هفته گذشته دو بازی خود درچارچوب رقابت های جام کارین مقابل پرو و امارات را با نتیجه مشابه یک بر صفر با شکست پشت سرگذاشته است.
زیکو درخصوص برپایی این اردو گفت: امارات به لحاظ آب و هوایی شباهت فراوانی به بحرین دارد. برای همین ما طی اردویی سه روزه دراین کشور، خود را برای رقابت حساس روزجمعه آماده می کنیم.
-------------------------

رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن: تا به حال چنین نتایجی نداشتیم / زیکو: شکست مقابل پرو و امارات اهمیتی ندارد

ژاپن

تیم فوتبال ژاپن درحالی روز جمعه به مصاف بحرین می رود که سرمربی برزیلی این تیم از جانب مسوولان فوتبال و رسانه های این کشور به دلیل شکست در دو بازی تدارکاتی مقابل تیم های پرو و امارات متحده عربی زیرفشارانتقادات قرار دارد.
به گزارش خبرنگار" مهر" سابوروکاوابوچی رییس فدراسیون فوتبال ژاپن با انتقاد از عملرد تیم ملی فوتبال این کشور اظهارداشت : به یاد ندارم ژاپن دردوبازی پی درپی قبل ازیک دیدارمهم باخته باشد. گل نزدن طی 180 دقیقه به هیچ وجه عملکرد قابل قبولی نیست.
از سویی زیکو شکست درمسابقات جام کارین را بی اهمیت تلقی می کند. اودر این مورد گفت: بازی های جام کارین بازی های دوستانه بودند و آنچه برای ما دردرجه اول اهمیت قرار دارد کسب سه امتیاز از بازی روزجمعه مقابل بحرین است. این مسابقه بسیاربرای ما حیاتی است ومی تواند متضمن صعود ما به دورپایانی رقابت های جام جهانی باشد. بازیکنان ما به خوبی به اهمیت این دیدار واقف هستند.
زیکو در ادامه افزود: ما دربازی مقابل امارات شانس های متعددی برای گلزنی داشتیم اما توپ ازخط دروازه نگذشت.
----------------------------------

بازیکنان بحرین: ژاپن را در منامه می بریم و با روحیه ای مضاعف به تهران می رویم

ژاپن بحرين

تساوی بحرین دربرابرعربستان و شکست ژاپن ازامارات متحده عربی آن هم درژاپن ، بحرینی ها را با توجه به دیدار خانگی آنها با ژاپن برای برد در برابر قهرمان ملتهای آسیا بسیارامیدوارساخته است.
به گزارش خبرنگار" مهر" تلویزیون بحرین با پخش برنامه هایی ازاردوی تیم ملی این کشورازقول بازیکنان بحرینی می گوید: قطعا ژاپن را درمنامه خواهیم برد و با روحیه ای مضاعف درتهران به مصاف ایران خواهیم رفت.
مفسر ورزشی تلویزیون بحرین حریف اصلی تیم ملی کشورش را ایران دانست وگفت : بازیکنان مامصمم هستند که دو دیدار خانگی خود را درمقابل ژاپن و کره شمالی پیروزمیدان باشند و کسب یک امتیازحیاتی دتهران نیزما را برای اولین باربه جام جهانی خواهد رساند.
وی تاکید کرد: ژاپنی ها قدرت واقعی ما را درمنامه خواهند دید و ما یک باردیگرمثل امارات متحده عربی طعم شکست را به شاگردان زیکو تحمیل خواهیم کرد . ازسوی دیگرتلویزیون ورزشی عربستان درتحلیل دیداردوستانه بحرین و عربستان در ریاض گفت: بحرینی ها همچنان با ارایه یک بازی بسته در درجه اول سعی می کنند که گل نخورند.
وی ازسیستم پرس حریف توسط بازیکنان بحرین به عنوان یک حربه تاکتیکی نام برد و گفت: سیدکا به شاگردان خود خاطرنشان کرده است که با گرفتن فضا ازحریف مقابل مانع خلاقیت های تاکتیکی و تکنیکی آنها شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی ازتیم بحرین بعنوان یک حریف جدی و خطرناک برای ژاپن و ایران نام برد و گفت: این تیم شایسته حضوردرجام جهانی است برای دیدار ژاپن و بحرین درمنامه خبررسیده است که مقامات طرازاول این امیرنشین کوچک حاشیه خلیج فارس هم دراستادیوم حاضرخواهند بود.
بنابه گزارش های رسیده ازنزدیکان تیم ملی بحرین تئوریسین های تیم ملی این کشوراعتقاد دارند برای برد درمقابل ژاپن در روزجمعه بازیکنان بحرینی باید ژاپنی ها را بشدت خسته و سپس راه پیروزی را بر این تیم قدرتمند آسیا هموار کنند.

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016