"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-05-27' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

يحيي گل محمدي: سال آينده از فوتبال ملي خداحافظي مي‌كنم، ايسنا

- براي تمديد قرارداد وضعيت مالي پرسپوليس را مي‌سنجم

يحيي گل محمدي

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


ملي‌پوش تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پس از پايان بازي‌هاي جام جهاني از بازي ملي خداحافظي مي‌كنم و تنها به بازي باشگاهي ادامه خواهم داد.

يحيي گل محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: با توجه به بالا رفتن سن، به اين نتيجه رسيده‌ام كه پس از مسابقات جام جهاني از بازي در تيم ملي كناره‌گيري كنم اما پس از آن، به بازي در باشگاه ادامه خواهم داد.

وي درباره‌ي دور جديد تمرينات تيم ملي پيش از ديدار برابر كره‌ي شمالي، گفت: دو ديدار بعدي از حساسيت بالايي برخوردار است و صعود ما به جام جهاني در گرو كسب هر شش امتياز اين دو ديدار است و پيروزي در برابر كره‌ي شمالي و بحرين نقطه‌ي عطفي در فوتبال ايران خواهد بود.

گل محمدي ادامه داد: صعود به جام جهاني باعث برانگيختن غرور ملي مردم كشور ما كه عاشق فوتبال بوده و دوست دارند تيم ملي به جام جهاني برود، خواهد شد و ما در اين راه تمام تلاش خود را انجام خواهيم داد.

وي درباره‌ي ديدار برابر كره‌ي شمالي،‌ تصريح كرد: كره‌ چيزي براي از دست دادن ندارد و براي شكست ايران به تهران خواهد آمد كه اين مساله به نفع ما است چرا كه آنها براي حمله كردن خواهند آمد و اين باعث خواهد شد كه فضاي زيادي در اختيار مهاجمان تيم ما قرار بگيرد.

گل محمدي نقطه‌ي قوت كره‌ي شمالي را دوندگي و قدرت بدني بازيكنان دانست و گفت: ميانگين سني تيم كره پايين است و اين باعث شده كه دوندگي به نقطه‌ي قوت اين تيم تبديل شود. ضمن آن كه در بازي رفت، قدرت بدني بازيكنان كره‌اي جلب توجه مي‌كرد و به رغم صحبت‌هايي مبني بر آسان بودن آن بازي، ديدار بسيار مشكلي را داشتيم.

وي در بخش ديگري از گفت‌وگوي خود با ايسنا درباره‌ي وضعيت پرسپوليس در ليگ برتر، اظهار كرد: با توجه به بضاعت پرسپوليس، در نتيجه‌گيري بسيار موفق عمل كرديم و به گواه جدول در مقايسه با دو، سه فصل پيش بسيار بهتر بوده‌ايم. اين بضاعت پرسپوليس است ولي اميدوارم در فصل بعد پرسپوليس با قهرماني در ليگ برتر دل هوادارانش را شاد كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گل محمدي ادامه داد: پس از اين كه در چهار هفته‌ي اول نتايج بدي كسب كرديم، مربيان بر شدت تمرينات افزودند و توانستيم نتايج خوبي كسب كرديم اما متاسفانه در حساس‌ترين موقعيت از سپاهان شكست خورديم و از كورس قهرماني عقب افتاديم. اما تمام تلاش خود را براي فتح جام حذفي و حضور در فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا انجام خواهيم داد.

وي با مثبت خواندن شرايط فعلي پرسپوليس، اضافه كرد: در دو سه سال گذشته تيم با مشكلات حاشيه‌اي فراواني روبه‌رو بود اما خوشبختانه اين حواشي به حداقل رسيد و شايد يكي از دلايل كسب نتايج خوب پرسپوليس در اين فصل، همين مساله بوده است.

گل محمدي درباره‌ي وضعيت قراردادش با پرسپوليس و آينده‌ي كاري‌اش در فصل آينده، به ايسنا گفت: قراردادم با پرسپوليس امسال به پايان مي‌رسد و هنوز تصميم قطعي براي ماندن و رفتن از پرسپوليس نگرفته‌ام اما به طور قطع تصميم خود را با توجه به وضعيت مالي باشگاه مي‌سنجم ضمن آن كه از هيچ تيمي پيشنهاد ندارم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23300

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يحيي گل محمدي: سال آينده از فوتبال ملي خداحافظي مي‌كنم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016