"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-05-27' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

آرش برهاني: تيم ملي پخته‌تر از دوره قبل عمل مي‌كند، ايسنا

- دوست دارم در بوندس‌ليگا بازي كنم
- امسال پاس را همراهي مي‌كنم

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


مهاجم جوان تيم ملي فوتبال كشورمان بر خلاف نظر عده‌اي كه كار صعود تيم ملي ايران به جام جهاني را تمام شده مي‌دانند، اعتقاد دارد هنوز شرايط دشواري پيش روي تيم ملي است.

آرش برهاني در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: در بازي‌هاي رفت توانستيم امتيازات لازم را كسب كنيم اما ديدارهاي دور برگشت بسيار دشوارتر خواهد بود و به همين دليل بايد با تمام قدرت و انگيزه رقابت‌ها را ادامه دهيم.

وي افزود: البته در چند روزي كه از تمرينات تيم ملي گذشته است اين روحيه به خوبي در ميان ملي‌پوشان وجود دارد و ما به هيچ عنوان حريفان خود را دست كم نگرفته‌ايم و قصد داريم تا همانند دور رفت، ظاهر شده و صعودمان به جام جهاني را حتمي كنيم.

آرش برهاني خاطر نشان كرد: شرايط تيم ملي كشورمان در حال حاضر تفاوت بسياري با چهار سال پيش كه از صعود به جام جهاني بازمانديم دارد، اكنون تيمي جوان اما با تجربه داريم و اين تركيب، تيم ملي ايران را قدرتمندتر از چهار سال گذشته است.

اما اين روزها انتقاداتي از هدر دادن فرصت‌هاي گلزني توسط برهاني مطرح مي‌شود كه وي با قبول اين انتقادها تصريح كرد: به هر حال اين موضوع نيز جزيي از فوتبال است، گاهي يك بازيكن در شرايط خوبي قرار دارد و بعضي بازي‌ها نيز روز بد يك بازيكن است و شايد فرصت‌هاي بسياري را از دست بدهد.

برهاني افزود: البته اكنون بسيار با تجربه‌تر از گذشته بازي مي‌كنم و در ليگ سال جاري نيز نه گل به ثمر رساندم و نفر چهارم جدول گلزنان هستم و اميدوارم تا در آينده بتوانم از فرصت‌هاي گلزني خود بهتر استفاده كنم.

برهاني در ادامه با اشاره به اين كه حضور بر روي نيمكت ذخيره‌هاي تيم ملي نيز مي‌تواند تجربه‌ي خوبي براي بازيكنان جوان باشد افزود: در حال حاضر مهاجمان بسيار خوبي در تيم ملي كشورمان داريم كه در تركيب قرار دارند و من نيز اگر فرصت بازي پيدا كنم تمام تلاش خود را براي موفقيت تيم ملي انجام مي‌دهم.

وي تصريح كرد: تصور مي‌كنم در جام جهاني با تجربه‌تر و پخته‌تر از زمان فعلي هستم و اميدوارم تا در آن زمان فرصت بيشتري نيز براي بازي كردن پيدا كنم.

ملي‌پوش كشورمان خاطرنشان كرد: تيم ملي با كمي خوش‌شانسي مي‌تواند حتي از گروه خود به مراحل بالاتر صعود كرده و شگفتي ساز شود.

آرش برهاني در مورد وضعيت خود در فصل آينده نيز خاطر نشان كرد: باشگاه پاس قول داده است تا در فصل آينده من را ترانسفر كند و به احتمال زياد سال جاري در يكي از ليگ‌هاي اروپايي بازي مي‌كنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مهاجم ملي‌پوش پاس در ادامه خاطر نشان كرد: در حال حاضر پيشنهادهايي از آلمان و اسپانيا دارم اما خودم بسيار علاقه دارم تا در بوندس‌ليگا بازي كنم.

آرش برهاني در ادامه بزرگ‌ترين آرزوي خود را صعود تيم ملي ايران به جام جهاني، قهرماني در جام باشگاه‌هاي آسيا و بازي در تيم‌هاي معتبر اروپايي عنوان كرد.

برهاني در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود در مورد عملكرد پاس در ليگ قهرمانان آسيا نيز تاكيد كرد: گروه پاس چندان آسان نبود و حريفان بسيار قدرتمند بود حتي تيم پليس عراق كه در اين گروه چهارم شد در هر دو بازي رفت و برگشت برابر پاس، عملكرد خوبي داشت.

وي افزود: الريان نيز تيمي كاملا حرفه‌اي بود و بازيكناني چون دي بوئر، اندرسون و ناصر كميل در تركيب اين تيم حضور داشتند، بنابراين نمي‌توان صعود پاس را به دليل ضعف حريفان دانست.

وي افزود: بي‌ترديد دور دوم ليگ قهرمانان آسيا متفاوت از مرحله‌ي اول است چرا كه با توجه به اضافه شدن تيم‌هاي شرق آسيا سبك بازي‌ها نيز متفاوت مي‌شود و ما نيز بايد شيوه جديدي را براي موفقيت اتخاذ كنيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23299

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آرش برهاني: تيم ملي پخته‌تر از دوره قبل عمل مي‌كند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016