"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-05-27' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

ايمان مبعلي: در جام جهاني شايستگي‌هايم را ثابت مي‌كنم! ايسنا

- توانايي بازي در ليگ هر كشوري را دارم

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


هافبك جوان تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: جام جهاني آلمان بهترين مكان براي اثبات شايستگي‌هايم است.

ايمان مبعلي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: شرايط فعلي تيم ملي بسيار خوب است و اگر به مشكل جدي برنخوريم مي‌توانيم به جام جهاني راه پيدا كنيم.

وي افزود: تمامي بازيكنان حاضر در اردوي تيم ملي تنها يك هدف دارند و آن راهيابي به جام جهاني است.

مبعلي تصريح كرد: البته ما در حال حاضر تنها نيمي از راه صعود را طي كرده‌ايم و نبايد به هيچ عنوان حريفان خود را از پيش بازنده بدانيم چرا كه كره‌ي شمالي همان تيمي است كه دو سال پيش نيز در تهران براي ما دردسرساز شد و بحرين نيز حريف آساني نخواهد بود.

ملي‌پوش فوتبال كشورمان در ادامه در مورد مباحثي كه در مورد نيمكت نشين بودن وي مطرح مي‌شود نيز خاطرنشان كرد: هيچ بازيكني از نيمكت نشيني خوشحال نمي‌شود و بايد براي نشان دادن توانايي‌هاي خود فرصت بازي كردن را پيدا كند اما به هر حال نظر سرمربي تيم ملي فعلا استفاده نكردن از من است.

وي افزود: البته اين موضوع چندان مهم نيست چرا كه هدفم مانند ساير بازيكنان راهيابي تيم ملي به جام جهاني است و براي رسيدن به اين هدف تمام تلاش خود را انجام مي‌دهم.

مبعلي خاطر نشان كرد: بايد هر دو بازي آينده در تهران را با پيروزي پشت سر بگذاريم تا ديگر كار صعودمان به روز پاياني كشيده نشود.

مبعلي جام جهاني را فرصتي مناسب براي نشان دادن توانايي‌هاي خود عنوان و تصريح كرد: با توجه به ميانگين سني تيم ملي، مطمئنا اگر به جام جهاني راه پيدا كنيم تغييراتي در تيم رخ مي‌دهد كه در آن صورت شانسم براي حضور در تركيب ثابت بيشتر مي‌شود و مي‌توانم درخشش خوبي در جام جهاني داشته باشم.

مبعلي كه در تمرينات اين هفته تيم ملي دچار مصدوميت نيز شده است درباره‌ي مصدوميت خود تاكيد كرد: مشكل چندان جدي ندارم و تمريناتم را با تيم ملي ادامه مي‌دهم.

وي در مورد شرايط فصل آينده‌اش در باشگاه فولاد نيز به ايسنا گفت: در پايان فصل قراردادم با اين باشگاه به پايان مي‌رسد و پس از آن علاقه دارم تا در اروپا به فوتبالم ادامه دهم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مبعلي افزود: البته باشگاه فولاد معتقد است در برابر شش ماهي كه به دليل مشكل خدمت سربازي در تيم نيروي زميني بازي كرده‌ام، بايد شش ماه ديگر نيز براي فولاد بازي كنم كه در اين صورت نمي‌دانم شرايط ترانسفرم به اروپا چگونه مي‌شود.

مبعلي با اشاره به اين كه پيشنهادهاي مختلفي از كشورهاي اروپايي به خصوص اسپانيا و آلمان دارد افزود: فكر مي‌كنم شرايط ليگ‌هاي آلمان و اسپانيا با سبك بازي من نزديك‌تر است.

وي افزود: البته براي يك بازيكن با توانايي‌هاي بالا تفاوتي ندارد كه در كدام كشور بازي كند چرا كه مي‌تواند به خوبي با شرايط سازگار شود.

مبعلي تصريح كرد: در صورتي كه مجبور شوم فصل آينده را نيز در ليگ برتر ايران بازي كنم در تيمي به جز فولاد خوزستان بازي نمي‌كنم.

ايمان مبعلي در مورد موفقيت تيم فولاد خوزستان در فصل جاري ليگ برتر نيز تاكيد كرد: اگر فولاد اكنون در آستانه‌ي كسب عنوان قهرماني ليگ برتر قرار دارد به دليل زحمات پنج ساله‌ي مديريت و بازيكنان فولاد است و معتقدم زحمات كادر اجرايي باشگاه و مربياني چون بگوويچ و بوناچيچ در اين فصل توسط فرانچيچ به ثمر رسيد.

مبعلي با اشاره به اين كه فولاد از 98 درصد شانس براي قهرماني در ليگ برتر برخوردار است افزود: با پيروزي برابر پگاه در گيلان بازي آخر برابر پاس را به يك ديدار تشريفاتي تبديل مي‌كنيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23298

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ايمان مبعلي: در جام جهاني شايستگي‌هايم را ثابت مي‌كنم! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016