"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-05-23' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

نويدكيا، كعبي و زندي فردا در تمرينات تيم ملي، مهدوي‌كيا: نمي‌توانم زودتر از جمعه بيايم، ايسنا

نويدكيا: در خانه كار را تمام مي‌كنيم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


در حالي كه محرم نويدكيا بازيكن تيم بوخوم آلمان از فردا در تمرينات تيم ملي حاضر مي‌شود، مهدي مهدوي‌كيا اعلام كرد كه زودتر از روز جمعه نمي‌تواند خود را به تمرينات تيم ملي ايران برساند.

محرم نويدكيا در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: بعدازظهر امروز به ايران مي‌آيم و امشب در تهران خواهم بود و از فردا نيز در تمرينات تيم ملي ايران حاضر خواهم شد و در كنار ساير نفرات تمرين مي‌كنم.

نويدكيا در مورد شرايط خود در تيم بوخوم و ميزان آمادگي‌اش نيز افزود: براي صحبت كردن در مورد ماندن يا رفتن از بوخوم كمي زود است و فعلا بيشتر به تيم ملي فكر مي‌كنم و از نظر آمادگي جسماني نيز در شرايط خوبي قرار دارم و اميدوارم تا بتوانم در تمرينات تيم ملي نيز نظر كادر فني را جلب كنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نويدكيا در مورد بازي ايران برابر كره‌ي شمالي و بحرين نيز تصريح كرد: بي‌ترديد با توجه به اين كه در هر دو بازي ميزبان هستيم بايد با تمام قوا ظاهر شويم تا در خانه، كار صعود به جام جهاني را تمام كنيم.

مهدي مهدوي‌كيا بازيكن تيم ملي كشورمان نيز در مورد زمان حضور خود در تمرينات تيم ملي كشورمان به خبرنگار ايسنا گفت: چند كار نيمه تمام دارم و به همين دليل زودتر از روز جمعه نمي‌توانم در تمرينات تيم ملي حاضر شوم.

همچنين حسين كعبي و فريدون زندي نيز امروز براي حضور در تمرينات تيم ملي به كشورمان بازمي‌گردند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23059

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نويدكيا، كعبي و زندي فردا در تمرينات تيم ملي، مهدوي‌كيا: نمي‌توانم زودتر از جمعه بيايم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016