"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-05-21' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

فيفا: ايران با اطمينان از صعود به جام جهاني آلمان حركت مي‌كند، ايرنا

تيم ملي فوتبال ايران

برلين، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۲/۳۰‬
آلمان، خارجي، ورزشي
سايت اينترنتي فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) اعلام كرد: تيم ملي فوتبال ايران با اعتماد به نفس و اطمينان به پيروزي در دو بازي با كره شمالي و بحرين براي صعود مستقيم به جام جهاني فوتبال ‪ ۲۰۰۶‬آلمان تلاش مي‌كند.

اين سايت روز جمعه افزود: تيم ايران كه هم‌اكنون صدرنشين گروه ب. آسيا در دور مقدماتي جام جهاني فوتبال است اعتقاد دارد كه مي‌تواند در دو بازي آينده خود با تيم‌هاي بحرين و كره شمالي نيزپيروز شود و بدين ترتيب مستقيم به دور نهائي ورود به اين جام دست يابد.

سايت فيفا بابيان اين كه تيم ايران كه در مقام هيجدهم رده بندي ماه جاري (مي) فيفا براي تيم‌هاي جهان قرار دارد و از شانس مطلوبي براي ورود به جام جهاني برخوردار است نوشت: ايوانكويچ همواره تاكيد مي‌كند كه تيمش مي‌تواند مقام اول و يا دوم گروه ب. آسيا را كسب كرده و به طور مستقيم به جام جهاني آلمان راه يابد.

اين سايت به نقل از ايوانكوويچ در گفت و گو با اين سايت افزود: تيم ايران كه تاكنون ‪ ۷‬امتياز كسب كرده صرفا به چهار امتياز نياز دارد تا به گروه بازيكنان جام جهاني آلمان بپيوندد.

به نوشته سايت فيفا: تيم ايران در واقع كيفيت مطلوب خود را به خصوص در پيروزي دو بر يك در برابر تيم ژاپن به نمايش گذاشته است و اين اظهارات ايوانكوويچ نشان مي‌دهد كه اين تيم در وضعيت خوبي است تا بتواند بعد از دو بازي آينده خود با بحرين و ژاپن به جام جهاني صعود كند.

اين سايت افزود: تيم ايران مي‌تواند پس از پيروزي بر بحرين و كره شمالي بدون فشار و با آرامش خاطر براي بازي سوم خود به ژاپن برود.

سايت فيفا در عين حال نوشت: اما هم‌اكنون اين سوال همچنان مطرح است كه آيا ايران قادر است شكل مطلوب و خوب كنوني را در دو بازي آينده با بحرين و كره شمالي نيز حفظ كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين سايت افزود: از آنجا كه كره شمالي چيزي براي باختن ندارد ايران بايد مواظب باشد كه در ديدار با كره شمالي موقعيت را از دست ندهد و بازي را سهل و آسان نگيرد.

ايران ‪ ۱۸‬خرداد (‪ ۸‬ژوئن) با تيم بحرين و ‪ ۱۳‬خراد با كره شمالي ديدار دارد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22949

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فيفا: ايران با اطمينان از صعود به جام جهاني آلمان حركت مي‌كند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016