"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-05-18' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

ملاقات مهدوى كيا و زندى در بازى خيريه، ايران ورزشي

فريدون زندي و مهدي مهدوي کيا

فريدون زندى با اولين بازيكن ايرانى كه ارتباط برقرار كرد مهدى مهدوى كيا بود. آنها چند بار در بازيهاى بوندس ليگا همديگر را ديده بودند اما به سادگى از كنار هم مى گذشتند تا اينكه بحث عضويت زندى در تيم ملى ايران بالا گرفت و او براى همراهى تيم ملى مقابل بحرين راهى منامه شد. اولين برخورد مهدوى كيا و زندى در فرودگاه فرانكفورت بود. آنها از همان روز دوستان خوبى براى همديگر شده اند و حداقل هر دو هفته يك بار تلفنى جوياى احوال هم مى شوند.

روز دوشنبه هم فرصتى پيش آمد تا مهدى و فريدون قبل از بازى ايران و كره شمالى همديگر را ببينند و دقايق زيادى با هم صحبت كنند.مهدى مهدوى كيا مى گويد: «فرى را روز دوشنبه در هامبورگ ديدم. او براى بازى در يك ديدار خيريه به هامبورگ آمده بود و ما دقايقى با هم درباره مسائل مختلف حرف زديم.»مهدوى كيا توضيحات كامل ترى هم مى دهد: «يك بازى دوستانه بين تعدادى از بازيكنان بوندس ليگا و هنرپيشه هاى آلمانى برگزار شد.

اين بازى در ۱۰ كيلومترى شهر هامبورگ و در مكانى كه قبلاً تمرينات ما آنجا برگزار مى شد انجام شد و گل هاى زيادى هم رد و بدل شد. بازى كيفيت فنى بالايى نداشت اما براى كمك به كودكان بى سرپرست بوسنى و هرزگوين برگزار شد كه اتفاقاً با استقبال خوبى هم از سوى تماشاگران همراه شده بود. من هم بيست دقيقه اول نيمه دوم به ميدان رفتم و يك گل هم زدم اما فرى پايش درد مى كرد و نتوانست بازى كند. او فقط بازى را تماشا كرد.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مهدى مى گويد: «مشكل خاصى نيست. فرى براى همراهى تيم ملى در بازى با بحرين و كره شمالى مشكل چندانى ندارد، فكر مى كنم او هفته آينده راهى تهران مى شود و با آمادگى فنى و روحى خوبى كه دارد اميدوارم بتواند مهره تأثيرگذارى در دو بازى بعدى باشد و شايستگى هايش را در تيم ملى ثابت كند. فرى جايگاه قبلى خودش را در تيم كايزرسلاترن به دست آورده و به همين دليل روحيه و آمادگى خوبى دارد و قطعاً مى تواند در بازى با كره و بحرين حرف هاى بيشترى براى گفتن داشته باشد.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22788

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ملاقات مهدوى كيا و زندى در بازى خيريه، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016