"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-05-17' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گزارش سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا از انتقال وحيد هاشميان به هانوفر، ايران ورزشي

AFC: هاشميان از اينكه به بايرن رفته بود اظهار تأسف نمى كند

وحيد هاشميان

سايت رسمى كنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارش ويژه خود درباره پيوستن وحيد هاشميان به هانوفر نوشت:« مهاجم ملى پوش تيم ملى ايران به رغم حضور اندك خود در بايرن مونيخ رفتن اش به اين تيم را در سال گذشته تجربه يى خوب خواند. اما او به دنبال موفقيت به همراه باشگاه جديدش هانوفر است.»
پس از درخشش در فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۳ به همراه بوخوم اين مهاجم ايرانى فرصت حضور در بزرگ ترين و محبوب ترين باشگاه آلمان را پيدا كرد. گرچه او به زودى با نظر فليكس ماگات به نيمكت ذخيره ها محبوس شد. چرا كه مهاجم برزيلى بايرن، زى روبرتو و كلوديو پيزارو، پائولو گر رو و روى ماكاى حريفان او براى قرار گرفتن در زوج خط حمله اين تيم بودند. اما هاشميان از اينكه به بايرن مونيخ پيوست اظهار تأسف نمى كند.
هاشميان در اين باره مى گويد:« نه. من امسال را از دست ندادم. در ماه هاى حضورم در بايرن تجربيات گرانبهايى را به دست آوردم. گرچه به خاطر اينكه مى خواهم به طور مداوم بازى كنم هانوفر را انتخاب كردم. گفت وگوهاى خوبى را پيش از آنكه نظر نهايى خود را در مورد پيوستن به هانوفر بگيرم با مسؤولان اين تيم داشتم. پيوستن به هانوفر احساس خوبى به من مى دهد.»
اين مهاجم ملى پوش كشورمان مطمئن است كه حضور در هانوفر به دليل عضويت همبازى سابقش - توماس كريستيانسن - مى تواند براى او آسان باشد. هاشميان در اين باره مى گويد:« پس از اينكه تصميم گرفتم به هانوفر بپيوندم با توماس صحبت كردم. گفت وگويى طولانى هم با ميشائل تارنات داشتم. خوشحالم كه ما در يك تيم بازى مى كنيم.»
اين بازيكن ايرانى در پاسخ به اين سؤال كه چه اهدافى با هانوفر در فصل آينده داردمى گويد:«مهمترين مسأله اطمينان از ماندن در بوندس ليگا است. اما هانوفر توانايى حضور در جام اينترتوتو و يوفا را دارد.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در بخش ديگرى از گزارش سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا درباره جدايى على كريمى و پيوستنش به بايرن از قول اين بازيكن ايرانى آمده است:«رؤياى من به حقيقت تبديل شد و من از اين بابت خوشحالم. بايرن در ميان پنج يا شش باشگاه بزرگ دنيا قرار گرفته است و شما نمى توانيد در صورت دريافت پيشنهاد از اين تيم از آن چشم بپوشيد.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22707

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا از انتقال وحيد هاشميان به هانوفر، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016