"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-05-08' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

پيوستن خداداد عزيزي به آدميراي اتريش: به آخر خط رسيده‌ام؛ سال آينده از فوتبال خداحافظي مي‌كنم، ايسنا

- برانكو ديگر من را به تيم ملي دعوت نمي‌كند
- چهارشنبه راهي اتريش مي‌شوم

خداداد عزيزي

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


خداداد عزيزي گفت: روز چهارشنبه با سفر به اتريش قرارداد نهايي يك ساله‌ي خود را با باشگاه آدميرا واكر امضا خواهم كرد.

عزيزي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ضمن بيان اين مطلب اظهار كرد: امروز به سفارت اتريش رفتم و دعوتنامه‌ي باشگاه را گرفتم و مدارك خود را براي صدور ويزا به سفارت اتريش تحويل دادم، در صورتي كه ويزايم آماده شود چهارشنبه به اتريش خواهم رفت تا قرارداد خود را با اين باشگاه به امضا برسانم.

وي دليل اصلي انتخاب آدميراواكر را رييس ايراني اين باشگاه و حضور حشمت مهاجراني و مهدي پاشازاده عنوان كرد و افزود: حضور رييس ايراني، مهاجراني و پاشازاده و استخدام يكي ، دو بازيكن ايراني ديگر باعث شد كه آدميرا را براي بازي انتخاب كنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عزيزي افزود: با توجه به سرمايه‌گذاري آدميرا، مديران اين باشگاه قهرماني يا دومي در فصل بعد ليگ اتريش و حضور در ليگ قهرمانان اروپا را هدف قرار داده‌اند و اميدوارم با حضور بازيكنان ايراني بتوانيم فصل آينده در ليگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشيم.

عزيزي درباره‌ي آينده‌ي ورزشي خود، گفت: تا به حال صحبتي نكرده‌ام كه كجا و كي از فوتبال خداحافظي مي‌كنم اما همين جا اعلام مي‌كنم كه ديگر احساس مي‌كنم به آخر خط در فوتبال رسيده‌ام و احتمالا سال آينده و در اتريش از فوتبال خداحافظي خواهم كرد.

بر اساس مصوبه‌ي هيات رييسه‌ي فدراسيون فوتبال بازيكنان ملي‌پوش تيم ملي تا 20 خرداد از حضور در محافل انتخاباتي منع شده بودند اما عزيزي هفته‌ي گذشته با يكي از كانديدهاي انتخابات رياست جمهوري ديدار كرد، وي در اين باره به ايسنا گفت: من از اين مصوبه اطلاعي نداشتم ضمن آنكه فكر مي‌كنم با توجه به دوري و بدون باشگاه بودنم برانكو ديگر من را به تيم ملي دعوت نكند. بايد به ايوانكوويچ حق داد كه براي موفقيت تيم ملي بازيكنان آماده را به تيم ملي دعوت كند و نبايد هيچ كس او را تحت فشار قرار دهد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22237

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيوستن خداداد عزيزي به آدميراي اتريش: به آخر خط رسيده‌ام؛ سال آينده از فوتبال خداحافظي مي‌كنم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016