"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-05-07' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

نيكبخت واحدي از حضور در تست پزشكي و مذاكرات نهايي با اسپانيول خبر داد، ايسنا

- در تست فني شركت نخواهم كرد
- طلبم را بدهند با استقلالي‌ها صحبت مي‌كنم

عليرضا نيكبخت واحدي

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


بازيكن ايراني تيم فوتبال الوصل امارات، گفت: با مسوولان باشگاه استقلال براي پيوستن دوباره به اين تيم و همراهي تا آخر فصل مذاكره كرده‌ام اما براي اين كار ابتدا بايد به تهران سفر كنم.

عليرضا نيكبخت واحدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: من از استقلال طلب دارم و پيش از پيوستن به اين تيم براي همراهي در چند بازي آخر ليگ بايد در اين باره با مسوولان باشگاه صحبت كنم هر چند كه براي كمك به استقلال آماده‌ام.

وي درباره‌ي وضعيت بدني خود، گفت: شرايط بدني‌ام به نسبت دو ديدار گذشته تيم ملي بسيار بهتر شده و هيچ گونه مصدوميتي نداشته و مصدوميت كهنه‌ي پايم نيز به طور كامل رفع شده و در بهترين شرايط قرار دارم.

نيكبخت در رابطه با پيشنهاد تيم‌هاي اسپانيايي به ويژه اسپانيول، اظهار داشت: مذاكرات اوليه را از طريق نماينده‌ي خود با اسپانيا و اسپانيول انجام داده‌ام و قرار شده پس از پايان ليگ اسپانيا مذاكرات جدي و نهايي را انجام دهيم.

وي افزود: به دليل شان بالاي بازيكنان ايراني حاضر به انجام تست فني در هيچ تيم اروپايي نيستم و تنها در آزمايش پزشكي اسپانيول شركت خواهم كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نيكبخت در مورد وضعيت الوصل در ليگ امارات گفت: هم اكنون در مكان هفتم جدول ايستاده‌ايم و پيروزي در يك بازي باقي مانده تفاوتي در جايگاه تيم نخواهد داشت.

نيكبخت در مورد تاريخ بازگشتش به تهران، تصريح كرد: براي مذاكره با مسوولان استقلال و تمرين با تيم ملي پيش از ديدار با كره‌ي شمالي و بحرين به تهران سفر خواهم كرد كه به احتمال زياد روزهاي نخست خرداد اين سفر انجام خواهد شد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22193

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نيكبخت واحدي از حضور در تست پزشكي و مذاكرات نهايي با اسپانيول خبر داد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016