"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-05-04' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

يك مقام عالي فدراسيون فوتبال: ايران از يك بازي خانگي محروم شده بود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


تيم ملي فوتبال كشورمان در حالي به دليل حوادث پيش آمده پس از بازي با ژاپن به محروميت از حضور نيمي از تماشاگران و جريمه نقدي محكوم شد كه راي اوليه فيفا در مورد ايران بسيار سنگين‌تر بوده و تلاش‌هاي نمايندگان فدراسيون فوتبال باعث شد تا شدت محروميت كاهش يابد.

يك مقام بلند پايه فدراسيون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: در راي اوليه‌ي فدراسيون جهاني فوتبال قرار بود تا تيم ايران نيز مانند كره‌ي شمالي از يك بازي خانگي محروم و بازي ايران برابر كره‌ي شمالي در زمين بي‌طرف و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

وي افزود: با توجه به چنين وضعيتي بلافاصله دو تن از مقامات بلند پايه فدراسيون فوتبال عازم سوييس شدند تا تلاش‌هايي را براي كاهش محروميت تيم ملي كشورمان انجام دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين مقام عالي فدراسيون تصريح كرد: در نتيجه توضيحات و مذاكرات نمايندگان فدراسيون فوتبال حكم محروميت ايران به ميزان فعلي تقليل پيدا كرد تا تيم ايران در بازي با كره‌ي شمالي حداقل از حضور پنجاه هزار تماشاگر برخوردار شود.

وي در ادامه با اشاره به افرادي كه فيلم و عكس‌هاي مربوط به حوادث پس از بازي ايران و ژاپن را در اختيار فيفا قرار داده‌اند افزود: قصد فدراسيون فوتبال اين است كه براي دور ماندن تيم ملي از حاشيه‌ها، تا پايان رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني سياست سكوت را در پيش بگيرد اما پس از مشخص شدن وضعيت تيم ملي كشورمان براي صعود به جام جهاني به طور مفصل مطالب و مسايل مربوط به اين حوادث را عنوان خواهيم كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22055

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يك مقام عالي فدراسيون فوتبال: ايران از يك بازي خانگي محروم شده بود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016