"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-05-04' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

ماندن علی دائی براي يك فصل ديگر در صبا باتری قطعی شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


قائم مقام باشگاه صباباتري گفت: با توجه به مذاكراتي كه با علي دايي داشتيم ماندن اين بازيكن براي يك فصل ديگر در صبا قطعي شد.

عباس مرادي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: هفته گذشته مباحثي درباره‌ي يكساله و يا دو ساله بودن قرارداد دايي با صباباتري صورت گرفت و در نهايت با توجه به مذاكراتي كه انجام شد، دايي تمايل خود را براي ماندن به مدت يك فصل ديگر در صباباتري اعلام كرد.

مرادي افزود: دايي يكي از موثرترين و گلزن‌ترين بازيكن صبا در اين فصل بود كه با مصدوميت‌هايي در ليگ چهارم رو‌به‌رو شد اما بي‌ترديد حضور وي در فصل آينده براي تيم ما بسيار مهم خواهد بود.

مرادي همچنين در مورد عملكرد سرمربي صباباتري نيز گفت: زماني كه زيوادينويچ هدايت تيم را بر عهده گرفت شرايط بسيار خطرناك بود و تيم ما با يازده امتياز در مكان پانزدهم جدول قرار داشت اما اكنون اوضاع بسيار بهتر شده است و تا مكان دهم صعود كرده‌ايم.

وي افزود: در مجموع از عملكرد زيوا راضي هستيم اما اين رضايت صد در صد نيست و در پايان فصل ارزيابي نهايي از عملكرد وي خواهيم داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قائم مقام باشگاه صباباتري در مورد ديدار اين تيم برابر پاس در هفته بيست و هشتم ليگ برتر نيز تصريح كرد: بازيكنان صباباتري طي روزهاي گذشته تمرينات ويژه‌اي را براي رويارويي با پاس گذرانده‌اند و به غير از بيگي كه به دليل سه اخطاره بودن بازي برابر پاس را از دست داد ساير نفرات از آمادگي لازم براي بازي برخوردارند و اميدواريم در ادامه موفقيت‌هاي هفته‌ي گذشته، نتيجه‌ي آبرومندانه‌اي را برابر پاس كسب كنيم.

وي افزود: تيم پاس بازيكنان خوبي دارد كه توسط جلالي به خوبي آماده شدند و پس از آن نيز شوك حضور دنيزلي انگيزه‌هاي زيادي براي آنها ايجاد كرده است اما صبا نيز براي بهبود شرايط خود بايد اين تيم خوب را شكست دهد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22031

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ماندن علی دائی براي يك فصل ديگر در صبا باتری قطعی شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016