"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-05-04' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

اسپانيول جدى ترين مشترى نيكبخت، ايران ورزشي

نيکبخت


على قراخانلو
مدير برنامه هاى جواد كاظميان، ايمان مبعلى و واحدى نيكبخت هم اينك در دبى بسر مى برد تا به عنوان نماينده تام الاختيار باشگاه استقلال قسط دوم نيكبخت را از اماراتى ها بگيرد و به حساب باشگاه واريز كند.
همزمان با حضور مأنوسى فر در امارات و در حالى كه ليگ فوتبال اين كشور ۲۵ ارديبهشت يعنى كمتر از ۲ هفته ديگر به پايان مى رسد خبر حضور واحدى نيكبخت در يكى از تيم هاى اسپانيايى مطرح مى شود. برخى اين حركت را نوعى تبليغ براى پيستون چپ پاى استقلال براى تمديد قرارداد الوصل مى دانند و معتقدند كه نيكبخت فعلى در شرايطى نيست كه توان بازى در اسپانيا را داشته باشد. حتى الوصلى ها هم در تمديد قرارداد با نيكبخت مردد هستند.
البته مسؤولان استقلال هم چنين نظرى دارند. اينكه نيكبخت در استقلال بازدهى لازم را ندارد و نمى توان روى حضور مؤثر و با ثبات او براى يك سال حساب باز كرد به همين دليل است كه استقلالى ها سفت و سخت به دنبال معدنچى هستند تا به طور كلى نيكبخت را بفروشند.
يك مقام آگاه در استقلال مى گويد: «نيكبخت يك سال ديگر با ما قرارداد دارد اما در قرارداد او قيد شده در صورت پيشنهاد خارجى اين بازيكن نيازى به مجوز باشگاه ندارد.»
همين آزادى عمل باعث شده تا نيكبخت از مدير برنامه خود بخواهد كه براى فصل بعد او را به يك تيم خوب اروپايى ترانسفر كند.
رابطه خوب مأنوسى فر با اسپانيا و بويژه مادريدى ها از سفر نيكبخت به همراه مبعلى و كاظميان براى تست به اسپانيا خبر مى دهد.
مأنوسى فر در تأييد اين رابطه و ترانسفر احتمالى اين بازيكنان و به ويژه نيكبخت به اسپانيا مى گويد: «در چند روز گذشته مذاكراتى در اسپانيا انجام شد كه شانس حضور كاظميان و به خصوص واحدى نيكبخت در اسپانيا را بيشتر كرد. به طورى كه چند تيم ليگ دسته يك اسپانيا پيشنهادات خود را در اين زمينه ارايه كردند.
اما واحدى نيكبخت همه چيز را به آينده موكول مى كند. زمانى كه ليگ امارات به پايان مى رسد. او در اين باره مى گويد: «من تا چند روز ديگر با الوصل قرارداد دارم (۲ بازى در ليگ و سپس جام حذفى امارات) و اگر شرايط مهيا باشد به اسپانيا مى روم، در اين ميان اگر مقطعى باشد كه من بدون تيم باشم براى استقلال بازى مى كنم.» نيكبخت از نام تيم اسپانيايى اطلاعى ندارد. او قرار است در چند روز آينده ۲۷ ارديبهشت ماه به ايران بيايد و در تمرينات تيم ملى شركت كند و زودتر از اين تاريخ قرار نيست اتفاقى رخ بدهد و بعيد است كه او زودتر از اين به اروپا برود.
اما خبر ديگر اينكه نيكبخت در تمرينات تيم اسپانيول تيم دوم شهر بارسلونا شركت مى كند، تيمى كه در ويترين افتخارات خود نايب قهرمانى يوفا در سال ۸۸ را دارد، آبى و سفيد پوشان اسپانيول هميشه زير سايه بارسلونا صدرنشين فعلى لاليگا بوده اما تيم بى طرفدار و كم ادعايى نيست. اين تيم در حال حاضر و در پايان هفته سى و چهارم در رده ششم جدول لاليگا قرار دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مأنوسى فر اين خبر را تكذيب نمى كند اما همه چيز را به مذاكرات ۲۰ روز آينده در اسپانيا موكول مى كند. او مى گويد: «گروه اسپانيايى امروز (ديروز) در دبى با ما ملاقات داشتند و از ما خواهش كردند كه مسأله على كريمى در مورد نيكبخت تكرار نشود، آنها از ما خواستند تا قطعى نشدن قرارداد حرفى از باشگاهشان نزنيم. مأنوسى فر مى گويد: «اسپانيول و چند تيم ديگر ميان جدولى لاليگا او را مى خواهند. بحث جدى است اما بگذاريد ما هم مثل آنها حرفه يى باشيم.
من ديروز (امروز) با عليرضا بودم او طلبش را از الوصل گرفت و قرار شد قسط دوم از سهم باشگاه استقلال را هم در ۴۸ ساعت آينده به حساب باشگاه واريز كنند. مأنوسى فر درباره وضعيت آمادگى واحدى نيكبخت مى گويد: «قبول دارم خود عليرضا هم مى داند كه سقف توانايى او بالاتر از سطح فعلى است به همين دليل قرار است او در اسپانيا به مدت ۲۰ روز با يك بدنساز مجرب اروپايى تمرين كند و سپس وارد مرحله تست فنى و انعقاد قرارداد شود.
بايد ديد كه آيا مذاكراتى كه از ۶ ماه پيش بارها در سطح جرايد مطرح شده، عملى مى شود يا نيكبخت به زندگى كنار تنبل ها در امارات ادامه مى دهد!

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22017

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اسپانيول جدى ترين مشترى نيكبخت، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016