"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-04-21' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Thursday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

ليگ قهرمانان آسيا: پيروزي سپاهان و پاس بر حريفان سوريه اي و کويتي، ايسنا

تيم سپاهان با دو گل الوحده سوريه را شكست داد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


ديدار تيمهاي سپاهان اصفهان و الوحده سوريه در چهارچوب دور برگشت ليگ قهرمانان آسيا دو بر صفر به سود تيم ميزبان به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، تيم سپاهان اصفهان و الوحده سوريه در چهارچوب دور برگشت ليگ قهرمانان آسيا در گروه دوم امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند كه با نتيجه دو بر صفر و با گلهاي خطيبي و بزيك به سود سپاهان به پايان رسيد.


اين ديدار كه با حضور پانزده هزار تماشاگر كه بيشتر آنها در نيمه دوم به ورزشگاه نقش جهان آمده بودند برگزار شد.


در اين بازي كه بازيكنان تيم سپاهان با استفاده از مزيت ميزباني از همان ابتدا بازي هجومي را در دستور كارشان قرار داده بودند، با انجام حملات گسترده بر روي دروازه‌ي حريف، بارها تيم الوحده را تهديد كردند؛ تا اين‌كه در دقيقه‌ي 19 و در خطايي كه مدافعان تيم سوريه بر روي محسن بنگر در گوشه‌ي سمت راست محوطه‌ي 18 قدم زمين مرتكب شدند، رسول خطيبي، نخستين گل تيم سپاهان را در اين ديدار و چهارمين گل خود را در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا به ثمر رساند.


بازيكنان الوحده، پس از دريافت نخستين گل، با افزايش حملات‌شان بر روي دروازه‌ي سپاهان، بارها اين تيم را به خطر انداختند؛ ولي، سيد مهدي رحمتي، دروازه‌بان اين تيم، با انجام يك بازي هوشمندانه، مانع به ثمر رسيدن گل تيم الوحده شد.


هم‌چنين دومين گل تيم سپاهان نيز در دقيقه‌ي 33 توسط ادموند بزيك به ثمر رسيد؛ هرچند كه بازيكنان سپاهان چند موقعيت مناسب ديگر را در اختيار داشتند، كه مي‌توانستند گل‌هاي بيشتري را به ثمر برسانند، اما، شتاب در زدن ضربات نهايي و بي‌دقتي مهاجمان سپاهان، مانع گلزني اين تيم شد.


تيم سپاهان اصفهان در نيمه دوم با ارائه يك بازي هوشمندانه به اداره بازي پرداخت و چشم به ضد حملات دوخته بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در دقيقه 65 اين ديدار يك تغيير در خط مياني تيم سپاهان انجام شد كه عباس آقايي به جاي سعيد رمضاني وارد ميدان شد و تعويض محمود كريمي و ادموند بزيك در دقيقه 78 دومين تعويض اين تيم بود و در نهايت ورود كبير پرنس بلو مهاجم نيجريه اي تيم سپاهان به جاي رسول خطيبي در دقيقه 85 آخرين تعويض اين تيم بود.
------------------------------------------

پاس در دقيقه ‌٩٠ السالميه را شكست داد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


تيم پاس ايران با برتري برابر السالميه كويت، جايگاه خود را در صدر جدول گروه نخست ليگ قهرمانان آسيا تحكيم كرد.

به گزارش خبرگزار دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20 امشب دو تيم پاس ايران و السالميه كويت در شهر كويت به مصاف يكديگر رفتند كه در نهايت تيم پاس ايران با گل دقيقه 90 جواد نكونام كه از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد با يك گل السالميه را شكست داد و همچنين الكوزاري به دليل انجام خطاي پنالتي از بازي اخراج شد.

تيم پاس با اين پيروزي با 10 امتياز در صدر جدول گروه 1 ليگ قهرمانان آسيا قرار گرفت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21353

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ليگ قهرمانان آسيا: پيروزي سپاهان و پاس بر حريفان سوريه اي و کويتي، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016