"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-04-19' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گفت‌وگو با رحمان رضايي: راز كاميابي مدافع مسينا، ايسنا

رحمان رضايي

- ديدار جنجالي برابر اودينزه و ادعاي پالرمو!
- اوباش و هشدار دولت ايتاليا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

رحمان رضايي بار ديگر در ديدار اين هفته سري A ايتاليا براي اودينزه از بهترين‌هاي مسينا بود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، البته سايت اينترنتي Gazzetta dello Sport به رحمان پنج داده است درحالي كه خودش گفت روزنامه‌ها به او ‌٥/٦ امتياز داده‌اند. اما بايد پذيرفت رضايي يكي از منظم‌ترين بازيكنان سري A ايتاليا است. او در گفت‌وگو با ايسنا در مورد شرايط كنوني‌اش، نبرد جنجالي برابر اودينزه و بحران اوباش در فوتبال ايتاليا سخن گفت.


ديدار جنجالي برابر اودينزه و ادعاي پالرمو!

اين فصل در سري A رقابت نزديك و نفس‌گيري در ميانه جدول وجود دارد. مسينا، ليورنو، كالياري و رم همگي سي و نه امتياز دارند. لاتزيو هم چهل امتياز اندوخته است. با اين نبرد براي راهيابي به رقابت‌هاي اروپاي فصل آينده شرايط داوري و جو ورزشگاه‌ها طبيعي نيستند. پالرمو با ضربه‌ي پنالتي جنجالي از سامپدوريا شكست را پذيرفت، مسينا هم برابر اودينزه پيروز شد، تا سران پالرمو داوران ديدار اين هفته را به باد انتقاد بگيرند چرا كه شانسشان براي رسيدن ليگ قهرمانان فصل آينده كم شد. رحمان در اين باره گفت:« تيم‌ها در ميانه جدول با يكديگر فاصله كمي دارند. اين شرايط را دشوار كرده است اين شايعه‌ها هم به سبب اين رقابت نزديك بوجود آمده است. برابر اودينزه روز سختي را پشت سر گذاشتيم چرا كه اين تيم براي رسيدن به ليگ قهرمانان اروپا مبارزه مي‌كند. اما توانستيم پيروز شويم. من هم نمايش خوبي داشتم، روزنامه‌ها به من ‌٥/٦ دادند. اين روزها تيم‌هاي سري A بويژه در ميانه جدول فشار فراواني را احساس مي‌كنند. چهارشنبه به فلورانس مي‌رويم. ديدار برابر فيورنتينا هم سخت و هم فشرده خواهد بود.»


اوباش و هشدار دولت ايتاليا

پس از آشوب هواداران اينتر در ديدار برگشت مرحله‌ي يك چهارم پاياني ليگ قهرمانان اروپا و پرتاب مواد آتش‌زا بروي دروازه‌ي ميلان، دولت و فدراسيون به باشگاه‌هاي سري A و B هشدار دادند كه با توجه به قانون جديد ديدارهايي كه پيش از آن هواداران جنجالي بوجود آورند يا در ورزشگاه مواد آتش‌زا يا هر چيز ديگري را پرتاب كنند لغو مي‌شود و تيمي كه طرفدارانش گناهكار باشند سه بر صفر بازنده ناميده خواهد شد. باشگاه‌ها به پليسي شدن جو ورزشگاه‌ها هشدار داده‌اند. مدافع ايراني مسينا در اين باره به خبرنگار ايسنا گفت:« اين مشكل ايتاليا را بيش از اندازه بزرگ كردند. اين هفته حتي در داربي‌هاي محلي هم مشكلي بوجود نيامد. برشا برابر آتالانتا در دقيقه‌ي پاياني ضربه‌ي پنالتي به دست آورد و با همان پنالتي هم پيروز شد، اما درگيري ميان هواداران بوجود نيامد. اما از هفته‌ي گذشته كنترل ورزشگاه‌ها با دقت بيشتري انجام مي‌شود. دوربين‌هاي مدار بسته بيشتري هم پيرامون و درون تمام ورزشگاه‌ها در نظر گرفته شده است تا اوباش را شناسايي كنند. رسانه‌هاي ايتاليا به شرايط و آشوب‌هاي هفته پيش اعتراض كردند. اكنون جو آرام‌تر است. نكته مهم براي سران ايتاليا نگاه و قضاوت مردم خارج از اين كشور بويژه اروپا است.»


راز كاميابي رحمان رضايي

منصفانه بايد پذيرفت رضايي در سرزمين بهترين مدافعان جهان يكي از بهترين و منظم‌ترين‌ها است. كوچك‌ترين اشتباه مدافعان حتي «پائولو مالديني»، «نستا» يا «كاناوارو» عنوان اصلي روزنامه‌هاست. راز كاميابي رحمان كه بيشتر ديدارها يكي از پايه‌هاي اساسي تيمش است و به قول خودش تنها محروميت و مصدوميت او را از تركيب اصلي دور مي‌كند چيست؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پاسخ مرد ايراني كالچو به خبرنگار ايسنا اين است:« به آمار نگاه كنيد، دوشادوش ميلان، مسينا بهترين خط دفاع را دارد. دريافت كردن تنها دو گل در هشت ديدار بزرگ سري A اين حقيقت را نشان مي‌دهد، آمار خط دفاع ميلان با شكست برابر سيه‌نا مانند گذشته نيست اكنون ما يكي از بهترين‌ها هستيم. مي‌خواهي بداني راز موفقيتم چيست؟ به خدا توكل مي‌كنم و هرگز از تمرين كردن دست نمي‌كشم. باور كنيد چهار جلسه تمرين كردن در هفته ساده نيست. من در تمرين‌هاي تمام روزها ديده مي‌شوم! آماده هستم و اين آمادگي مديون سخت كوشي و چشم پوشيدن از خيلي چيزها است. مربي هم به من اعتقاد دارد فكر مي‌كنيم در ديدارهاي گذشته تنها از بازي كردن در يكي از آنها محروم بودم. مسينا تيم بزرگي نيست اما بهترين خط دفاعي را دارد و اين تلاش و توانايي ما را نشان مي‌دهد.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21272

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفت‌وگو با رحمان رضايي: راز كاميابي مدافع مسينا، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016