"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-04-16' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

علي كريمي: تيم ملي فوتبال ايران جايگاه آماده ترين ها است، ايرنا

دبي، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۱/۲۷‬
خارجي. ورزشي. امارات. ايران. فوتبال. كريمي.

علي كريمي ملي پوش فوتبال ايران گفت: تيم ملي ايران جايگاه آماده ترينهااست و با درخشش جوانها در فوتبال كشورمان هيچ چهره و نام بزرگي در امان نيست.

وي روز شنبه در گفت وگو با ايرنا در دبي تصريح كرد: ملي پوشان ازنظر حضور در تيم ايران داراي حاشيه امنيت نيستند، زيرا كوچكترين غفلت باعث مي‌شود كه پيراهن را از دست بدهند و ديگران بسرعت جايگزين آنها خواهند شد.

وي در خصوص وضعيت آمادگي خود پس ازبازي شب گذشته الاهلي مقابل الجزيره كه منجر به شكست ‪ ۴‬بر ‪ ۲‬حريف شد، گفت: در بازي شب گذشته يكي از گلها را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساندم و در مجموع، مربي تيم از عملكردم اظهار رضايت داشت و اميد است به وضعيت بهتري برسم .

كريمي خاطرنشان ساخت : مدت زيادي بود كه ويروس ناشناخته سرماخوردگي سبب شده بود كه تمرينات مناسب و مرتبي نداشته باشم ، اما شكر خدا رو به بهبودي هستم و به هموطنان قول مي‌دهم بارديگر به‌آمادگي لازم برسم وانتظارات آنها را برآورده سازم .

وي در پاسخ به سووال خبرنگار ما پيرامون برخي شايعات مطرح شده در مطبوعات ايران اظهار داشت: من ازنظر مالي و خانوادگي با هيچ مشكلي مواجه نيستم و مطالب منتشر شده، ساخته‌افرادي است كه نمي‌توانند موفقيتها و پيروزيهاي تيم ملي را تحمل كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به‌گفته كريمي، شايعات مذكور نشات گرفته از حسادتهايي است كه پاره‌اي از افراد به‌ظاهر دوست نسبت به من دارند.

وي تاكيد كرد: سعي مي‌كنم با تلاش و پشتكار بيشتر نظر مثبت مربي تيم ملي ايران نسبت به خود راحفظ كنم و معتقدم، پيراهن تيم ملي ميراث هيچ‌كس نيست و آماده‌ترين نفرات به آن دست مي‌يابند.

بهترين بازيكن سال ‪ ۲۰۰۴‬فوتبال آسيا درخصوص پيشنهادهاي مطرح شده براي حضور در تيمهاي آسيايي و اروپايي اظهار داشت: با پيشنهادهاي زيادي مواجه هستم كه علاوه بردرخواست الاهلي امارات براي تمديد قرارداد، تيمهاي باشگاهي از قطر، عربستان و اروپا نيز خواهان امضاي قرارداد هستند.

كريمي گفت: در زمان حاضر تيم الاهلي امارات سرگرم برگزاري مسابقات خود در ليگ و جام حذفي اين كشور در كنار حضور در رقابتهاي جام باشگاه‌هاي آسيا است و صلاح نيست كه اين مسايل مطرح شود.

وي درپايان افزود: من بجز افت روحي و فيزيكي مقطعي كه با آن مواجه شدم و برطرف شده است ، هيچ مشكلي ندارم و نيازي به فداكاري وجود ندارد و دوستان وقت خود را در اين راه تلف نكنند .

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21137

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي كريمي: تيم ملي فوتبال ايران جايگاه آماده ترين ها است، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016