"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-04-16' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

ايرانى ها در امارات آتشبازى راه انداختند، كريمى يك گل نيكبخت ۲ گل و مجيدى ۲ گل، ايران ورزشي

ديشب شب هنرنمايى ايرانى ها در ليگ امارات بود. غير از كريمى كه يكى از بهترين بازيكنان بازى الاهلى با الجزيره بود و با يك گل، يك پنالتى و يك پاس گل نقش اصلى را در پيروزى تيمش داشت، ايرانى هاى الوصل هم آتشبازى راه انداختند تا اين تيم به يك پيروزى عالى مقابل الظفره برسد. ۲ گل از عليرضا نيكبخت كه اخيراً چندان خوب ظاهر نمى شد و ۲ گل از فرهاد مجيدى به معناى برد ۵- يك الوصل بود.
-------------------------------

بازگشت رؤيايى كريمى براى الاهلى

تيم الاهلى ديروز در ليگ امارات به مصاف الجزيره رفت و با چهار گل به پيروزى رسيد. اين ۴ گل اگرچه با ۳ پنالتى به ثمر رسيد اما برد الاهلى بيش از هر چيز ناشى از هنرنمايى على كريمى ستاره ايرانى اين تيم بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

او يك گل از روى نقطه پنالتى زد. يك پنالتى ديگر گرفت كه آن را فيصل به ثمر رساند و يك پاس گل هم داد. على كريمى كه تنها با يك تمرين به اين بازى رسيده بود رؤيايى ظاهر شد.هواداران الاهلى كه با اخبار روزنامه البيان مبنى بر پيشنهاد باشگاه هاى قطرى به كريمى نگران شده بودند در اين بازى پارچه هايى را در حمايت از كريمى به ورزشگاه آوردند. روى اين پارچه ها به عربى و فارسى از كريمى خواسته شده بود كه الاهلى را ترك نكند. «ان احب الاكريمى- توفق الاهلى» و «ما عاشق تو هستيم، در الاهلى بمان». برد الاهلى به نفع الوحده تمام شد كه پيشتاز ليگ امارات است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21106

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ايرانى ها در امارات آتشبازى راه انداختند، كريمى يك گل نيكبخت ۲ گل و مجيدى ۲ گل، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016