"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-04-09' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

ناگفته‌هاي خداداد عزيزي در گفت‌وگو با ايسنا

- ناراحت نيستم؛ به خاطر پاس از خيلي چيزها گذشتم
- شايد تا دو روز ديگر به اتريش بروم
- اگر لازم باشد به استقلال مي‌روم

خداداد عزيزي

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


در روزهاي پاياني تعطيلات نوروزي و در حالي كه توجه فوتبال‌دوستان به بازي‌هاي تيم ملي بود، خداداد عزيزي بازيكن ملي‌پوش فوتبال كشورمان به طور ناگهاني از باشگاه پاس جدا شد. مسايل مختلفي از جمله اعتراض خداداد به دنيزلي سرمربي پاس پس از تعويض در بازي برابر پليس عراق از جمله عوامل تصميم باشگاه پاس مبني بر كنار گذاشتن خداداد اعلام شد.

خداداد عزيزي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ناگفته‌هاي خود را در مورد جدايي از پاس بيان كرد: «پرونده پاس و دنيزلي براي من بسته شده است و حرف‌هاي اين مربي ديگر براي من اهميتي ندارد. دنيزلي ابتدا شايستگي‌هاي خود را اثبات كند و پس از آن در رابطه با فوتبال و بازيكنان ايراني اظهار نظر كند.»

وي در مورد ادعاي دنيزلي در مورد دخالت‌هاي خداداد در كارهايش نيز خاطر نشان كرد: اگر به تعويض‌هاي دنيزلي اعتراض داشته‌ام چرا وي پيش از اين در اين رابطه صحبتي نكرده بود؛ به نظر من صحبت در اين باره تنها بزرگ كردن دنيزلي است چرا كه اين مربي بايد خيلي كار كند تا بتواند در مورد فوتبال و بازيكنان ايراني اظهارنظر كند.

هافبك سابق تيم پاس تاكيد كرد: دنيزلي هر زمان كه توانست خود را به سطح يك مربي معمولي مانند بگوويچ كه بازيكنان بسياري را ساخت و به فوتبال كشور معرفي كرد و يا برانكو كه ثابت كرد چگونه مي‌توان يك تيم را متحول كند، برساند اين حق را پيدا مي‌كند تا در مورد فوتبال ايران صحبت كند.

خداداد تصريح كرد: دنيزلي شناختي نسبت به ايرانيان ندارد و با روحيات بازيكنان ما آشنا نيست.

وي افزود: دنيزلي شايد براي تركيه مربي بزرگي باشد، اما براي كار در فوتبال ايران بايد يك سري مسايل را ثابت كند و از جمله آن كه به وعده‌هاي خود عمل كند.

عزيزي خاطرنشان كرد: دنيزلي در ابتداي حضور در پاس، وعده‌هاي بسياري از جمله قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا را داده است كه البته بيشتر مربيان در زمان بستن قرارداد از اين صحبت‌ها انجام مي‌دهند، اما در عمل به نتيجه‌اي نمي‌رسند چرا كه در پايان فقط يك تيم قهرمان مي‌شود.

هافبك سابق تيم پاس در ادامه به ايسنا گفت: پيش از اين در زمان قرارداد بستن خيلي مسايل برايم مهم بود؛ از جمله به رفاقت‌ها توجه زيادي مي‌كردم؛ به همين دليل در مدت زماني كه در پاس بودم به خاطر سردار آجرلو از خيلي چيزها چشم پوشي كردم و از اين موضوع نيز ناراضي نيستم اما از اين به بعد در قراردادهايي كه مي‌بندم دقت بيشتري خواهم كرد.

عزيزي تاكيد كرد: در فوتبال ايران اتفاقات عجيب زياد پيش مي‌آيد و چون محيط فوتبال را مي‌شناسم چندان از بروز آن ناراحت نشدم. روز بازي ايران و كره‌ي شمالي به دفتر مديرعامل باشگاه رفتم و به طور توافقي از پاس جدا شدم.

خداداد در مورد پيشنهادهاي اخير براي حضور در باشگاه‌هاي مختلف نيز تصريح كرد: اولين تماس با من از طرف تيم آدميرا واكر اتريش بود كه در حال انجام بحث مالي با آنها هستم و تا روز دوشنبه نتيجه نهايي آن مشخص مي‌شود.

وي در مورد احتمال حضور در استقلال تهران نيز افزود: تا كنون از استقلال كسي با من مذاكره نداشته است و راجع به حضور در اين تيم فكر نكرده‌ام اما اگر لازم باشد به استقلال مي‌روم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عزيزي در مورد مصدوميت خود نيز خاطر نشان كرد: پس از بازي با ژاپن مدت ده روز استراحت كردم و در حال حاضر نيز از ناحيه‌ي مچ پا ناراحتي ندارم؛ از اين پس نيز به صورت انفرادي تمرين مي‌كنم تا وزن خود را حفظ كنم و هر موقع لازم باشد در خدمت تيم ملي ايران هستم.

وي در مورد بازي‌هاي تيم ملي در دور برگشت رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني نيز تاكيد كرد: نبايد كار را تمام شده بدانيم، چراكه هر زمان تفكر ما چنين بوده به مشكل برخورد كرديم؛ به همين دليل بازي با كره‌ي شمالي در تهران بسيار اهميت دارد چرا كه پيروزي در اين بازي تا 90 درصد راه صعود تيم ملي ايران به جام جهاني را هموار مي‌سازد.

خداداد بزرگ‌ترين حسن تيم ملي ايران را حرفه‌اي بازي كردن دانست و افزود: تيم ايران در بازي‌هاي اخير بسيار خوب كار كرده است؛ حتي اگر از نظر بازي ضعيف بوده در نتيجه‌گيري موفق عمل كرده است. اين يكي از نكات بارز تيم ملي است كه نتيجه‌گرايي از اهميت بالايي برخوردار شده است.

وي افزود: اگر در دو بازي اول صعود خود را به جام جهاني مسجل كنيم با خيال راحت در بازي سوم برابر ژاپن خواهيم رفت؛ در غير اين صورت بازي سوم ايران نيز از اهميت بالايي برخوردار مي‌شود.

عزيزي در خاتمه تصريح كرد: براي صحبت كردن در رابطه با حضور در جام جهاني بسيار زود است، اما اگر تيم ملي به جام جهاني برود تمامي سود و نفع آن متوجه فوتبال ايران مي‌شود چرا كه در صورت صعود به جام جهاني نكات مثبت بسياري وارد فوتبال ايرن مي‌شود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20330

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ناگفته‌هاي خداداد عزيزي در گفت‌وگو با ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016