"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-04-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

پاس ‌٥ ـ السالميه ‌١، پاس ايران با اقتدار در صدر گروه اول قرار گرفت، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


پاس ايران با اقتدار در صدر گروه اول ليگ قهرمانان آسيا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه‌ي رقابت‌هاي فوتبال جام باشگاههاي آسيا از گروه يك امروز از ساعت 17 دو تيم پاس ايران و السالميه كويت در ورزشگاه دستگردي تهران به قضاوت سالم مجغف به مصاف هم رفتند كه در پايان نماينده كشورمان موفق شد با يك پيروزي پرگل از سد حريف خود بگذرد.

تيم پاس از ابتداي اين ديدار اثبات كرد كه از حريف كويتي بسيار برتر است. پس از آن‌كه تيم پاس در نيمه‌ي اول فرصت‌هاي متعدد گلزني را از دست داد، در دقيقه‌ي 38 تيم السالميه برخلاف جريان بازي توسط صالح البريكي به گل اول رسيد. پس از اين گل، تيم پاس حملات بسياري را بر روي دروازه‌ي حريف انجام داد اما نيمه‌ي اول با همان يك گل به نفع السالميه به پايان رسيد.

در نيمه‌ي دوم، دنيزلي با جايگزيني بياتي‌نيا به جاي رزاقي‌راد، قدرت تهاجمي تيم خود را افزايش داد. در دقيقه‌ي 55 بازي، همكاري خوب نكونام و منيعي فرصت خوبي را در اختيار ترائوره قرار داد كه اين بازيكن گل تساوي تيم پاس را درون دروازه‌ي السالميه قرار داد.

در دقيقه‌ي 65 بازي نيز محسن بياتي‌نيا گل دوم تيم پاس را وارد دروازه‌ي حريف كرد. در دقيقه‌ي 75 حركت بياتي‌نيا در عمق، فرصت خوبي را براي تيم پاس ايجاد كرد كه ضربه‌ي وي توسط دروازه‌بان السالميه برگشت داده شد.

در دقيقه‌ي 78 بازي، گل سوم پاس به ثمر رسيد كه جواد نكونام در اين دقيقه با ضربه‌اي استثنايي دروازه‌ي السالميه را باز كرد. در دقيقه‌ي 80 بازي فرهاد ربيع‌خواه به جاي رجبي به ميدان آمد.

سرمربي تيم السالميه كه پس از دريافت سه گل قصد داشت تا گل‌هاي خورده را جبران كند، يعقوب الانصاري و سعدون سلمان را جايگزين فواد الهنيدي و جراح خلف كرد اما تعويض‌هاي اين مربي سودي نداشت و تيم پاس در دقيقه‌ي 83 توسط بياتي‌نيا به گل چهارم دست پيدا كرد. دو دقيقه‌ي بعد بار ديگر محسن بياتي‌نيا موفق به گلزني شد تا تيم پاس، سومين ديدار در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا را با پيروزي پرگل پنج بر يك به نفع خود پايان دهد.

گفتني است با اين پيروزي، تيم پاس با 7 امتياز در صدر گروه اول ليگ قهرمانان آسيا قرار گرفت و تيم السالميه نيز با 3 امتياز در مكان سوم قرار دارد.

هم‌چنين در ادامه‌ي رقابت‌هاي اين گروه، دو تيم الريان قطر و پليس عراق به مصاف يكديگر رفتند. نتيجه‌ي اين بازي در صدرنشيني تيم پاس تاثيري ندارد.
-----------------------------------------------------------------------------------

مصطفي دنيزلي:
مرحله‌ي گروهي سكوي پرتاب ما بود
از فردا در مورد بازي‌هاي آينده فكر مي‌كنم

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرمربي تيم فوتبال پاس گفت: مرحله‌ي گروهي ليگ قهرمانان آسيا براي پاس حالت سكوي پرتاب را داشت.

به گزارش ايسنا، مصطفي دنيزلي در كنفرانس مطبوعاتي پس از پايان ديدار دو تيم پاس و السالميه در جمع خبرنگاران اظهار كرد: در اين بازي، بازيكنان ما در نيمه‌ي اول خوب كار كردند و چند موقعيت گل داشتيم اما اين فرصت‌ها را از دست داديم و حتي يك گل نيز دريافت كرديم و خاصيت فوتبال اين است كه هرچه‌قدر موقعيت گل داشته باشيد، ممكن است باز هم بازي را واگذار كنيد. هم‌چنين در اين بازي يك سري بدشانسي نيز آورديم؛ چرا كه تعدادي از بازيكنانمان مصدوم شدند.

وي افزود: نشان داديم كه فوتبال در 45 دقيقه تمام نمي‌شود و تيم پاس رو به پيشرفت است.

دنيزلي تصريح كرد: در نيمه‌ي اول به دليل هيجاني كه داشتيم، بعضي از توپ‌ها را از دست داديم اما نكته‌ي مهم اين است كه پيروز شديم.

وي گفت: اين بازي‌ها براي پاس حالت سكوهاي پرتاب را دارند. تاكنون ما 60 درصد كارهايي را كه در فكرمان داشتيم انجام داديم و زماني كه بتوانيم 80 درصد تفكراتمان را پياده كنيم، به بهترين تيم منطقه تبديل مي‌شويم.

دنيزلي خاطرنشان كرد: به بازيكنان و مربي تيم السالميه به خاطر بازي خوبشان تبريك مي‌گويم.

سرمربي تيم پاس خاطرنشان كرد: از فردا در مورد بازي‌هاي آينده فكر مي‌كنم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري كه از وي در مورد نياز تيم پاس براي يك محرك در هر بازي سوال كرد، خاطرنشان كرد: گل‌هايي كه ما از حريفان دريافت مي‌كنيم، يك محرك نيست بلكه نجات دادن بازي و خودباوري براي پيروزي است. تيمي كه به خودش اعتماد دارد، ممكن است زماني عقب بيفتد ولي اين دليلي براي باختن نيست.

دنيزلي افزود: در سه بازي كه در جام باشگاه‌هاي آسيا داشتيم، به‌غير از 8 گلي كه به ثمر رسانديم، 28 موقعيت گل را نيز به ثمر نرسانديم. وقتي در زمين بازي مي‌كنيم، نبايد موقعيت‌هاي گل را از دست بدهيم و بايد بيشتر موقعيت‌ها را تبديل به گل كنيم.

سرمربي تيم پاس تصريح كرد: به خاطر برد بازي خوشحالم. هم‌چنين از اين‌كه محسن بياتي‌نيا در اين بازي توانست سه گل به ثمر برساند، بسيار شاد شدم. محسن قبل از بازي مصدوم شده بود و حتي شب گذشته قصد داشت اردو را ترك كند ولي من به خاطر احتياج تيم به وي، بياتي‌نيا را نگه داشتم. او نيز براي بازي بسيار مشتاق بود و توانست بازي بسيار عالي‌اي را به نمايش بگذارد.

دنيزلي هم‌چنين در پاسخ به سوال خبرنگاري كه از وي در مورد عملكرد ضعيف آرش برهاني نسبت به گذشته سوال كرد، تصريح كرد: از برهاني راضي هستم. وي بسيار تلاش مي‌كند و تمام سعي خود را براي گلزني انجام مي‌دهد و اين چيزي نيست كه به راحتي بتوان آن را انجام داد. برهاني بايد راحت‌تر عمل كند و مطمئنم در آينده به گل زدن ادامه مي‌دهد و طرفداران پاس، بيشتر از گذشته وي را دوست خواهند داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در مورد اظهارات سرمربي السالميه در مورد اشتباهات كمك داور نيز خاطرنشان كرد: در مورد اظهارات واچ نمي‌توانم واكنشي نشان دهم؛ چرا كه بايد فيلم بازي را تماشا كنم تا ببينم تصميمات داوري درست بوده است يا نه. اما در نيمه‌ي اول اين بازي، داور چندين نوبت به ضرر تيم پاس قضاوت كرد.
------------------------------------------------------------------------------------

سرمربي تيم السالميه كويت:
كمك داور تاثير زيادي در پيروزي تيم پاس داشت
به ثمر رساندن ‌٥ گل در يك نيمه‌ فوق‌العاده است

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرمربي تيم السالميه كويت گفت: كمك داور بازي تاثير بسياري در پيروزي تيم پاس داشت.

به گزارش ايسنا، لازوواچ در كنفرانس مطبوعاتي پس از پايان ديدار دو تيم پاس و السالميه كويت گفت: طبيعتا ما دوست داشتيم بازي را ببريم و پاس نيز مانند ما براي برد تلاش مي‌كرد. به هر حال اين طبيعت فوتبال است. ما در نيمه‌ي اول خوب كار كرديم اما در نيمه‌ي دوم ضعيف‌تر بوديم و هرچه‌قدر ما ضعيف‌تر عمل كرديم پاس قوي‌تر شد. اما معتقدم كمك داور در پيروزي پاس تاثير زيادي داشت؛ چرا كه وي حداقل بر روي سه گل اشتباه كرد. البته من تا 50 درصد به اين موضوع معتقدم و بايد فيلم بازي را ببينم.

وي افزود: بازي پاياپايي را شاهد بوديم و نبايد اين نتيجه به دست مي‌آمد. به ثمر رساندن 5 گل در نيمه‌ي دوم فوق‌العاده بود.

واچ در مورد شانس السالميه براي صعود به مرحله‌ي بعد نيز تصريح كرد: شانس زيادي براي صعود نداريم؛ چرا كه دو بازي را باخته‌ايم و بازي بعدي ما نيز با تيم پاس است كه بسيار قوي است.

سرمربي السالميه خاطرنشان كرد: السالميه يك تيم حرفه‌اي نيست بلكه يك تيم آماتور است. ما روزانه تنها يك جلسه تمرين مي‌كنيم اما در مورد نتيجه‌ي امروز باز هم معتقدم كمك داور چندين مورد اشتباه كرد كه اين موضوع روحيه‌ي بازيكنان ما را به شدت كاهش داد.

سرمربي السالميه در مورد آينده‌ي كاري‌اش در اين باشگاه نيز خاطرنشان كرد: باخت در فوتبال، جزئي از زندگي مربيان است و هر مربي گاهي مي‌برد و گاهي مي‌بازد. با اين حال تا كنون مسوولين باشگاه با قدرت از من حمايت كرده‌اند اما آينده مشخص نيست؛ چرا كه قرارداد من با باشگاه السالميه در ماه مي پايان مي‌يابد ولي بسيار اميدوار هستم كه قرارداد خود را با اين باشگاه تمديد كنم.

وي افزود: در حال حاضر با توجه به زمان كمي كه تا بازي برگشت داريم، تنها به اين بازي‌ها فكر مي‌كنم و اين‌كه چگونه روحيه‌ي از دست رفته‌ي تيمم را به آنها بازگردانم.

وي هم‌چنين در پاسخ به سوال خبرنگاري در مورد استفاده نكردن از حيدر باقري بازيكن ايراني تيم السالميه نيز خاطرنشان كرد: سيستم ما در ليگ آسيايي، متفاوت با ليگ كويت است و تيم من براي اين بازي كامل بود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20186

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پاس ‌٥ ـ السالميه ‌١، پاس ايران با اقتدار در صدر گروه اول قرار گرفت، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016