"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-04-02' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

باشگاه پاس در تعطيلات نوروز؛ استعفاي سرپرست و اخراج خداداد عزيزي؛ جـذب مجـدد بيـژن كـوشكـي، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

باشگاه پاس تهران كه يكي از دو نماينده ايران در مسابقات فوتبال جام باشگاه‌هاي آسياست در تعطيلات نوروز دستخوش حوادثي شد به گونه‌اي كه خداداد عزيزي اخراج شد و رمضاني سرپرست اين تيم نيز به دليل مشكلات خانوادگي از سمت خود استعفا كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خداداد عزيزي كه به دليل تعويض در بازي برابر پليس عراق به شدت مصطفي دنيزلي را مورد انتقاد قرار داده بود پس از اين ديدار با اصرار بر اين مساله شرايطي را فراهم كرد كه سرمربي تيم پاس در نشستي با مدير عامل باشگاه خواهان اخراج عزيزي از تركيب تيم شد تا به اين ترتيب خداداد عزيزي با دريافت رضايت نامه از باشگاه پاس جدا شود.

همچنين عبدالحميد رمضاني سرپرست تيم پاس نيز به دليل مشكلاتي كه براي خانواده‌اش پيش آمد از اولين روزهاي سال 84 نتوانست تيم پاس را همراهي كند تا بر اين اساس با اصرار وي باشگاه پاس مجبور به پذيرش استعفاي وي شود.

رمضاني سرپرست مستعفي تيم فوتبال پاس تهران در گفت‌وگو با ايسنا اظهار داشت: پس از بروز مشكلاتي براي خانواده‌ام در اوايل سال جديد نتوانستم به وظايف خود به عنوان سرپرست تيم پاس جامه‌ي عمل بپوشانم بر اين اساس از باشگاه پاس خواستم كه فرد جديدي را به عنوان سرپرست معرفي كند تا تيم پاس بتواند فعاليت عادي خود را از سر بگيرد.

وي افزود: سردار آجرلو اصرار زيادي در ادامه‌ي حضورم به عنوان سرپرست تيم داشت ولي با توجه به شرايط حساس موجود قرار شد سرپرست جديد معرفي شود.

رمضاني در تشريح چگونگي جدايي خداداد عزيزي از باشگاه پاس گفت: عزيزي پس از بازي برابر پليس عراق با اعتراض شديد به سرمربي تيم خواستار توضيح درباره‌ي دلايل تعويض خود شد به گونه‌اي كه اين اعتراضات غيراصولي موجب خشم دنيزلي شد و وي نيز به دليل حفظ انضباط تيمي خواهان برخورد با عزيزي گرديد.

وي افزود: پس از بحث‌هاي طولاني بالاخره باشگاه پاس با دادن رضايت نامه به عزيزي شرايط خروج وي از باشگاه را به گونه‌اي مسالمت‌آميز فراهم كرد و بر اين اساس عزيزي از تركيب تيم خارج شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رمضاني اظهار داشت: با تلاش‌هاي مسوولان باشگاه پاس و حسن نيت مديرعامل باشگاه ابومسلم بيژن كوشكي مجددا به تيم پاس پيوست تا بر اساس قرارداد منعقد شده اين تيم را تا پايان رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا همراهي كند.

رمضاني همچنين از شروع تمرينات مجدد تيم پاس در روز دوشنبه پانزدهم فروردين در هتل المپيك خبر داد و گفت: تيم پاس پس از دو روز اردوي شبانه‌روزي در روز هفدهم فروردين و در ورزشگاه شهيد دستگردي به مصاف تيم السالميه كويت مي‌رود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20053

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'باشگاه پاس در تعطيلات نوروز؛ استعفاي سرپرست و اخراج خداداد عزيزي؛ جـذب مجـدد بيـژن كـوشكـي، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016