"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-03-29' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

بخش ورزشی تلویزیون بحرین: بحرین نیز می تواند ژاپن را متوقف کند، ژاپنی ها از شرایط روحی مناسبی برخوردار نیستند، مهر

تلویزیون بحرین در بخش ورزشی خود با تمجید از تیم ملی کشورش گفت: بازیکنان ژاپن پس از شکست هفته گذشته مقابل ایران از روحیه مناسبی برخوردار نیستند و تیم ملی بحرین در این دیدار خانگی می تواند بار دیگر قهرمان آسیا را با شکست روبرو کند .
به گزارش خبرنگار"مهر" مفسربخش ورزشی تلویزیون بحرین افزود : سخنان رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن که گفته است" اگر ژاپن به بحرین هم ببازد ، زیکو را حفظ خواهیم کرد" نشانه ترس ژاپنی ها از تیم جوان و قدرتمند بحرین است.
وی اضافه کرد اگر چه این دیدار برای تیم ملی بحرین آسان نخواهد بود اما ژاپنی ها هم باید بدانند که آنها نیز در مقابل تیم ملی بحرین روز دشواری پیش رو خواهند داشت.
وی به آخرین دیدار ژاپن و بحرین در جام ملتهای آسیا در چین در سال گذشته اشاره کرد و افزود : ژاپنی ها بسیارخوش شانس بودند که از آن دیدار پیروز بیرون آمدند. مفسر ورزشی تلویزیون بحرین اضافه کرد : اگر تیم سوم جام ملتهای آسیا توانست از ژاپن یک تیم بازنده بسازد ، بحرینی ها نیز می توانند به عنوان تیم چهارم آسیا از سد قهرمان قاره بگذرند. وی به شرایط روحی تیم ملی بحرین اشاره کرد و گفت: تیم ملی فوتبال بحرین در حالی گام به این مسابقه می گذارد که بدون شکست است و ژاپن با خاطره تلخ شکست در برابرایران با شرایط آرمانی خود بسیار فاصله دارد.
تلویزیون عمان هم در برنامه ورزشی خود گفت: ژاپن برای بازگشت به کورس صدرنشینان و پاک کردن خاطره تلخ شکست در برابر ایران به مصاف بحرین می رود که از تیم جوان و قدرتمندی برخوردار است و با کسب چهار امتیازشانه به شانه ایران گام بر می دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تلویزیون العراقیه عراق نیز در برنامه ورزشی خود درباره دیدار بحرین و ژاپن گفت: زیکو فرصتی برای از دست دادن امتیازات مهم گروه خود ندارد و ژاپنی ها در دیدار مقابل بحرین از او تنها پیروزی می خواهند . برای آنها بحرین تیم پیش بینی نشده ای است که بدون باخت در آخرین هفته دور رفت در برابر قهرمان جام ملتهای آسیا قرار می گیرد و شکست در این دیدارامیدهای قهرمان آسیا برای رسیدن به جام جهانی را کمرنگ خواهد کرد .

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19905

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بخش ورزشی تلویزیون بحرین: بحرین نیز می تواند ژاپن را متوقف کند، ژاپنی ها از شرایط روحی مناسبی برخوردار نیستند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016