"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-03-16' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

فوتبال باشگاه‌هاي آسيا - تساوي تيم‌هاي سپاهان و العين، ايرنا

اصفهان، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۳/۱۲/۲۶‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.

ديدار تيم‌هاي سپاهان ايران و العين امارات در گروه دوم رقابت‌هاي فوتبال قهرماني جام باشگاه‌هاي آسيا عصر چهارشنبه به تساوي انجاميد.

در اين ديدار كه به قضاوت " محمد كوسا" از سوريه و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد دو تيم در پايان ‪ ۹۰‬دقيقه تلاش به نتيجه تساوي يك بر يك رضايت دادند.

گلهاي اين ديدار را "ادموند بزيك" در دقيقه ‪ ۳۶‬براي سپاهان اصفهان و "احمد مبارك" در دقيقه ‪ ۴۹‬براي تيم العين به ثمر رساندند.

الشباب عربستان و الوحده سوريه ديگر تيم‌هاي حاضر در گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا هستند.
------------------------

"استانكو": بازيكنان سپاهان دستوراتم را اجرا نكردند

اصفهان، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۳/۱۲/۲۶‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان عدم نتيجه‌گيري مناسب اين تيم در ديدار مقابل العين امارات را توجه نكردن بازيكنان تيمش به دستورات او دانست.

"استانكو پوكله‌پوويچ" كه پس از پايان ديدار تيم‌هاي سپاهان و العين با خبرنگاران ورزشي حاضر در ورزشگاه گفت وگو مي‌كرد، اظهار داشت: من تمامي دستورات لازم براي پيروزي بر العين را به بازيكنانم داده بودم، اما آنها اصلا توجهي به حرف‌هاي من نكردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي خاطرنشان كرد: از نقطه‌اي گل خورديم كه من آن را بارها و بارها در طول تمرينات و حتي در بين دو نيمه به بازيكنانم گوشزد كرده بودم اما عدم توجه آنها به اين امر باعث تعجب من است.

سرمربي سپاهان ادامه داد: ما در اين بازي با چهار مهاجم بازي مي‌كرديم.

به صورتي كه قرار بود آقايي، خطيبي و كريمي، بزيك را در امر گلزني ياري كنند، اما اين اتفاق اصلا در طول بازي نيفتاد و بازيكنانم به حرف‌هاي من در اين زمينه توجه نكردند.

استانكو در ادامه به تيم العين امارات اشاره كرد و گفت: من معتقدم كه آنها قوي‌ترين تيم گروه ما هستند. به همين خاطر از نتيجه اين ديدار راضي هستم، اما اصلا از عملكرد بازيكنان خود رضايت ندارم.

وي در خصوص داوري اين ديدار نيز گفت: داور با سوت‌هاي پي در پي خود، سرعت بازي را گرفت و اين امر به سود تيم العين بود. چرا كه براي سرعت دادن به بازي، برنامه‌ريزي زيادي كرده بوديم.

ديدار تيم‌هاي سپاهان اصفهان و العين امارت در چارچوب رقابت‌هاي قهرماني باشگاه‌هاي آسيا عصر امروز با نتيجه مساوي يك بر يك در اصفهان به پايان رسيد.
--------------------------

"ماچالا": تساوي مقابل سپاهان عالي بود

اصفهان، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۳/۱۲/۲۶‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.

سرمربي تيم فوتبال العين امارات كسب نتيجه مساوي مقابل سپاهان اصفهان را عالي توصيف كرد.

ميلان ماچالا كه عصر امروز پس از پايان ديدار تيمش مقابل سپهان اصفهان با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه گفت و گو مي‌كرد، اظهار داشت: سپاهان تيم بسيار خوبي است كه در خانه براي هر تيمي مشكل ساز است، لذا كسب نتيجه مساوي مقابل اين تيم عالي است.

ديدار تيم‌هاي العين و سپاهان از سري مسابقات قهرماني باشگاه‌هاي آسيا عصر امروز با نتيجه مساوي ‪ ۱‬بر ‪ ۱‬به پايان رسيد.

ماچالا در ادامه اظهارات خود به شرايط آب و هوايي اصفهان اشاره كرد و گفت: ديدار ما مقابل سپاهان در ساعت ‪ ۱۵‬برگزار شد كه ما به اين ساعت بازي كردن عادت نداشتيم. همچنين تحمل آب و هواي اصفهان براي بازيكنان ما سخت بود و گردغبار هواي ورزشگاه نيز عامل ديگري براي عدم تطبيق بدن بازيكنان العين با آب و هواي اين شهر بود.

وي در ادامه به مسايل فني اين ديدار اشاره كرد و گفت: ما نقاط قوت و ضعف سپاهان را مي‌شناختيم و براي آن برنامه ريزي كرده بوديم. خوشبختانه توانستيم آنها را در خانه متوقف كنيم و مي‌دانم كه اين يك امتياز در پايان كمك زيادي به ما خواهد كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19403

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فوتبال باشگاه‌هاي آسيا - تساوي تيم‌هاي سپاهان و العين، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016