"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2005-03-15' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

پيشنهاد پارما و فيورنتينا به رحمان رضايي، ايسنا

رحمان رضايي

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مدافع تيم ملي فوتبال كشورمان، گفت: در نخستين پرواز پس از بازي برابر بولونيا كه روز يكشنبه‌ي هفته‌ي آينده (يكم فروردين) برگزار مي‌شود به جمع ساير ملي‌پوشان ملحق خواهم شد.

رحمان رضايي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي وضعيت خود، اظهار كرد: هم اكنون با توجه به حضور كامل در همه‌ي ديدارهاي مسينا، شرايط بسيار خوبي دارم و در آمادگي كامل به سر مي‌برم و پس از بازي با بولونيا در اولين پرواز به ايران مي‌آيم تا تمريناتم را با تيم ملي آغاز كنم و انشاا... اين بار بتوانيم با آمادگي بيشتر سه امتياز ديدار حياتي برابر ژاپن را كسب كنيم.

وي در مورد تيم ملي ژاپن گفت: ژاپن قهرمان دو دوره‌ي جام ملت‌هاي آسيا است و در حال حاضر در ميان بهترين تيم هاي آسيا قرار دارد و از بازيكنان و مربي آگاه و فهيمي سود مي‌برد كه بايد به طور كامل تمام فكر خود را متمركز اين ديدار كنيم چرا كه پيروزي در اين بازي مي‌تواند تضمين كننده‌ي صعود ما به جام جهاني باشد.

رضايي تصريح كرد: نكته‌ي بارز در تيم ملي ژاپن، پرهيز از كارهاي انفرادي و استفاده از پاس‌هاي تك ضرب است و از بازيكنان بسيار خوبي در خط حمله و هافبك استفاده مي‌كنند اما ما با هماهنگي بيشتر مي‌توانيم شكست را به ژاپن تحميل كنيم.

وي درباره‌ي شايعه‌سازي چند روز اخير رسانه‌هاي ژاپني مبني بر دو اخطاره بودنش، اظهار داشت: من تنها در ديدار برابر بحرين اخطار گرفتم و در ديدارهاي گذشته اخطاري دريافت نكردم اما براي اين كه مطمئن شويم بايد ليست فدراسيون فوتبال را چك كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مدافع تيم فوتبال مسينا در بخش ديگري از گفت‌وگوي خود با ايسنا درباره‌ي وضعيت اين تيم در ليگ ايتاليا گفت: پس از دو پيروزي برابر لاتزيو و رجينا تيم ما وضعيت بسيار خوبي را در كالچو دارد و هم اكنون با 35 امتياز در جايگاه مناسبي ايستاده‌ايم و اگر بتوانيم بولونيا را شكست دهيم در ميان هفت، هشت تيم بالاي جدول قرار خواهيم گرفت.

رضايي در مورد روبرو شدن با ناكامورا، گفت: من مامور مهار او نبودم چرا كه رجينا مهاجم بلند قد ديگري داشت كه من وظيفه‌ي كنترل او را بر عهده داشتم اما در چند صحنه كه با او مواجه شدم او ناكام بود و در نيمه‌ي دوم تعويض شد.

وي كه قراردادش پايان فصل با مسينا به اتمام مي‌رسد در مورد آينده‌ي خود تصريح كرد: در جلسه‌اي كه با رييس باشگاه داشتم تمام خواسته‌هاي خود را اعلام كردم و آنها نيز پذيرفتند. آنها پافشاري مي‌كنند كه هر چه زودتر قراردادم را با اين تيم تمديد كنم اما من همه چيز را به پايان فصل موكول كرده‌ام و هم اكنون از تيم‌هايي همچون پارما، فيورنتينا و ... پيشنهاداتي به دست من رسيده است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19351

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيشنهاد پارما و فيورنتينا به رحمان رضايي، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016